Svätoplukova od víkendu vyfrézovaná v oboch smeroch po cca. Páričkovú od križovatky s Nivami, priečne rozkopávky sú na viacerých miestach od cvernovky, jedna z nich nie je prekrytá oceľ. platňou (ráno nebola) oba vnútorné pruhy sú uzavreté, trolejbusy tu majú zdržania v oboch smeroch, zastávka Košická Autobus. st. tam vznikla vyfrézovaním priečna nerovnosť asi 15-20 cm vo vozovke, navyše tesne pred semafórom v smere na Prievozskú je nutné spomaliť lebo je tam "hrb" v ceste a poriadny medzi betónom a vyfrézovanou cestou, komu treba zatlieskať za tento bordel.....??? Ja sa divím mestu že toto vôbec povolilo, toto všetko mali robiť až budú Nivy prejazdné a nie teraz za chodu, navyše stále nie je opravená križovatka Zahradnícka - Americké nám pri lekárskej fakulte, min. týždeň len naliali asfalt do tých 2 hlbokých jám, to neprežije ani túto zimu......
Mercedes má v ponuke mechanické dopytové tlačidlá? (Neviem, neinformoval som sa, len sa pýtam.)
Ja len preto, že naše Capacity majú všetky tlačidlá dotykové, mechanické sú len červené "stopky" v interiéri po madlách.
7.11.2019 o 9:00 zvolal BSK so zhotoviteľom modernizácie KV radiály a všetkými dotknutými osobami zisťovacie konanie za účelom začiatku kolaudačného procesu spojeného so žiadosťou o predčané úžívanie stavby.
Tak sľuby že nabudúce leto už bude väčšia časť autobusov ako toto klimatizovaná sa zrejme nenaplnia keď ešte len v novembri to končí a všetko sa musí dodať do jedného roka. Viem že časť už bude asi aj v lete ale určite nie 80 ks. Plus v tom vidím špekuláciu aby si Sor stihol homogenizovať typ autobusu s mechanickými tlačidlami, lebo ďalšie predĺženie o viac ako mesiac mi je trochu podozrivé
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod