Problem bol opäť v tom, že Os z BA nechali štát pred stromami 4 hodiny, a tým pádom nebolo čo neskôr vypravit ani z NZ, ani z BA. Súpravy REX vlakov nie sú po prichodoch od NZ, takže boli vypravované síce s meškaniami 30/45 min, ale išli.
Mohli ich dat zastavovat všade, alebo v čase vzniku mimoriadnej udalosti operatívne Os vlaky hneď otočiť v Galante naspäť do Bratislavy, a tak aspoň zachovať obsluhu pre tento úsek. Ale keď už toto nechcú dovoliť, tak aspoň povolím zastavovanie prechádzajúcich vlakov. Je nemysliteľné, aby na 9 hodín zostalo všetko dole od Galanty bez zastavujúcich vlakov (4 večerné vlaky totiž končili v Galante).
tipujem premavku po jednej kolaji pripadne v dotknutom useku v nezavislej trakcii a tak sa dalo cez dane miesta prepchat asi len obmedzene mnozstvo vlakov...
Ako mali tie vlaky vypraviť cez tie zahatané úseky?
O prerušení dopravy informovali ZSSK cez twitter.
Sa nejazdilo poriadne všade kade prešiel Mortimer. Okrem nás aj cez CZ, DE , HU
Posledný OS smer BA bol vypravený s 120 min. meškaním.
Dorazil do BA pred 23 hod.
Aha, takže nám jazdí S55 a S65 po periférii, o ktorých niektorí ani len nevedia, a ani o tom, že sa dejú mimoriadne veci (ani o tom sa neinformovalo), tak nám vlastne stačí vypraviť prímestský vlak po 4 hodinách.
A narážal som prioritne na úsek Galanta - Nové Zámky, kde okrem Šale boli stanice len raz obslúžené jediným vlakom z Bratislavy od 15. hodiny, a to po 19 hod.
Z N.Mesta nešli mimoriadne alebo náhradné spoje ale bežné. Tak asi preto na to neodkazovali.
No mohli z hlavnej st. jazdí L7 na Predmestie / Vinohrady každých 5 min. v špičke.
Z SC sa už predsa vieš dostať domov.
Nejazdí sa doteraz normálne na väčšine tratí na juhozápade. Všetko mešká aj tri hodiny.
S65 a S55 ma nezaujímajú, plus nikto na tie vlaky nikoho neodkázal (ani BID, ani ZSSK, proste nikto), a hlavne ak sa bavíme o úseku Galanta - Nové Zámky - Komárno, kadiaľ prakticky nijaký Os neprešiel od 15-tej hodiny (okrem toho, čo vypravili o 18:15 z Bratislavy) do tejto chvíle a ešte do cca. 1:00 v noci ani neprejde.
Popadané stromy pred Šalou , Tvrdošovcami a za Štúrovom. Nešli poriadne ani EC. Tie okrem prineseného meškania z CZ išli obchádzkou cez Holíč. Kúty boli tiež zahatané.
Normálne jazdili na časti trate 130 zase iba S65 po Senec a do Galanty cez TT S55.
Trať L119 na Letisko VH bude číslo 3, číslo 1 je L58 Palmovka - Letňany v skúšobnej prevádzke a číslo 2 má byť L140 Palmovka - Miškovice (je to uvedené v spomenutom článku na ČS dopravákovi), všetky s použitím parciálnych trolejbusov.
Viete mi niekto vysvetlit prečo v lokalite manipulačných stop a tratí Mierová- Cintorín Ružinov (Vrakuňa) niesú tam výhybky a vodič musí prendat' palice na druhú (manipulačnú) stopu ? Bolo by snažšie keby tam bola výhybka !/Users/oliversova/Desktop/Snímek obrazovky 2019-09-30 v 18.46.15.png
To isté robilia Schadefabrika ČD, keď im napádala výberko na Viaggio Comfort (aka RailJet): Načo sú vám vozy na 230, keď nejazdíte viac ako 200?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
A narážal som prioritne na úsek Galanta - Nové Zámky, kde okrem Šale boli stanice len raz obslúžené jediným vlakom z Bratislavy od 15. hodiny, a to po 19 hod.