Nie je tam tak nahodou este jedna zastavka s nazovom Bosakova pre linku 86 v smere z mesta? A ta je tiez pri poliklinike aj poste. Tak v com je problem? Dokonca je este blizsie pri poste ako Mlynarovicova, od polikliniky je to cca rovnako ako z Mlynarovicovej.
Nesúhlasím. Pre polikliniku, trhovisko a čiastočne aj poštu sa najbližšie v smere do Petržalky nachádza zastávka Mlynarovičova - 95ka nestojí pri jazde do Petržalky na Bosákovej, teda keby si ju zrušil 95 by stála na Farského a potom až na Lachovej. Iste, v smere z mesta sa dá použiť 88 (ale za cenu väčších intervalov) alebo pri jazde Petržalky 97 a 86 (ale nie všade bez prestupu) a takéto opatrenie by prinieslo viac škody ako úžitku - to už môžeš presmerovať 95 rovno cez Nám. hraničiarov - bude to kratšie a tí čo nastupujú na Lachovej tých pár min. ešte dôjdu aj na ďalšiu zastávku ...
84 Stoji aj na Farskeho, tak nevidim problem. Hadam mi nechces tvrdit, ze niekto bude prestupovat smerom z petrzalky na 84 preve na Mlynarovicovej. To skor pojde na 83 na Lachovej. Smerom zo Safka je prestup na jednej hrane, tam problem nie je. A tych par ludi, co chcu prestupit z 95 na 84 v zastavke Mlynarovicova prestupia na Farskeho s tym, ze si prejdu kusok na opacny koniec krizovatky, v com vobec nevidim problem, lebo su blby a robia si aj tak zachadzku jak hrom.
Ked tak kukam na tu mapku, tak vidim, ze zastavka Mlynarovicova by sa aspon pre linku 95 mala naozaj zrusit! Vsak ak mi na Lachovej zdrhne 95, tak ju na Mlynarovicovej s prehladom stiham. Osobne to tam trosku poznam, naozaj je to blizko. Vobec by to neznizilo obsluhu uzemia tak dramaticky ako sa mozno zda, ludi by miest chodenia na zastavku Mlynarovicova pouzili zastavku Lachova, resp. Bosakova. Velmi by pomohla priama cesta medzi zastavkami Lachova a Farskeho, ale potom by sa neobsluzila Bosakova a tam je aj poliklinika.
Vsak o to ide. Zrusit zbytocny preklad, ktory sposobuje iba nezmyselne spolocne odchody. Myslim ze aj cestuuci 95 by to privitali, lebo by sa aj trochu skratila jazdna doba. Aj nafta by sa usetrila, vies co je to litrov a litrov, tie rozjazdy?
Buď rád, že tá vyhliadková linka má aspoň rozumný interval. Čo by za to dali pacienti Tehelnej s linkou 51 s takým pseudointervalom, že bez CP ani netušíš, kedy pôjde, a pri prestupoch sa nachodíš ako pako.
Vikendova prevadzka je uplne na inej baze ako cez pracovne dni. Pracovne dni maju sedlo, co pri vikendovej prevadzke takmer odpada - a takisto linky maju menej poradi. Napriklad Petrzalke sa "usla" vikendova "specialita" - totiz vikendova prevadzka 92. Je vypravenych len niekolko spojov za cely den, na ktore su pouzite uz vypravene vozidla z inych obsluhujucich liniek, ktore sa po ukonceni 92 vracaju znovu na svoju pôvodnu trat. Ma to dvojaku vyhodu - jedna dopravna prevadzka tak naraz zabezpeci vypravu 92ky vozidlom, ktore v danom intervale - laicky povedane - nebude domacej linke chybat. Pretoze KAZDA z tychto domacich liniek ma za vikend "hluche" miesto, to jest vezie sa v urcitu dennu hodinu mensi balik ludi, ktory pojmu ostatne "domajsie" poradia. Navyse miesta vo vikendovej prevadzke, ktore su v tyzdni "sedlove", cez vikend pokryva este jedno posilove poradie na takmer kazdej linke, ktore nastupuje sluzbu nezavisle na ostatnych poradiach.
Keby si zrušil zastávku Mlynarovičova v smere z mesta, tak by si takmer úplne zrušil dôvod na preklad 88 a 95 - pretože by mali spoločnú už len jednu zastávku
Mne keď zdrhne 95ka na Lachovej, idem pešo na Farského, cez víkend radšej rovno do mesta, keďže pešo sa to dá spraviť pod 20 minút a teda tam som skôr ako najbižšia 95ka
Petrzalka versus linkovanie je (bude) orieskom coraz tvrdsim. Pretoze v Petrzalke len za posledny rok pribudlo najmenej 5 (mozno viac) strategicky dolezitych stavieb, ktore treba nejakym sposobom dopravne zabezpecit. Na druhej strane lezia moznosti DP - a vsetko toto treba optimalne zladit!!! Prepravne naroky Petrzalky stale zvladaju IBA autobusy - a rozsirenim novych strategicky dolezitych objektov sa pocet prepravovanych osob stale zvysuje! Do toho este zapocitajme bohuzial stale sluziacu socialisticku infrastrukturu a stav cestnych komunikacii - nie je to jednoduche. Urobit optimalne preklady liniek je uloha coraz narocnejsia a ani pri najlepsej voli sa neuhovie vsetkym!... Aj tak myslim, ze sa to cele zvlada NADPOMERY DOBRE.
A na Filiálku nezabudni!
Čo sa týka nábrežia, magistrát priznáva, že odbočovací pruh je chyba, presnejšie, že je to nedokončené riešenie. Pôvodne to malo byť tak, že mala byť rozšírená cesta vpravo smerom do chodníka a parčíka - lenže dodatočne vznikol nejaký problém a nebolo to možné uskutočniť. V prípade, že vjazd do garáží bude cez Mostovú, ďalšie (a omnoho nevhodnejšie) riešenie by bolo spraviť odbočovací pruh na koľajách - možné blokovanie elín.
Podľa mňa je zavádzajúce, keď sa poukazuje na to, že pri križovatke s Mostovou je nábrežie zúžené a v Podhradí sa má cesta rozširovať. Pretože najväčšie množstvo aút prúdi od PKO a delí sa na dve pomerne rovnaké časti - rovno po nábreží a hore na Staromestskú a niečo aj na Nový most. Množstvo aút vidno na pravidelných zápchach. Ale na Vajanského nábreží zápchy, aspoň podľa mojich náhodných pozorovaní nebývajú.
Vsetkemu rozumiem, len sa mi nezda spravna teoria nastavit odchody autobusov na rovnky cas, s umyslom "vsak ten jeden sa aj tak niekde zdrzi a bude to OK".
Napr. odchody z mierka po 15
08 09 18 19 28 29 38 39 48 49 58 59
Ako z mojho laickeho usudok mi hovori, ze 34 ma posilnit 83. Tak preco musia chodit pohromade a nemoze sa ta 34 zaradit logicky medzi 83.
Ja viem, ze je to komplexny problem a nikdy sa neda vsekym vyhoviet, ale toto sa mi zda velmi nelogicke
ja nie som zly, ja som jeden z najlepsich, hehe . a inac, tie dovody, co si uviedol dnes rano, ze preco to nejde... to si zapamatam, ked odo mna budu chciet nieco v robote
Sprostost to urcite nie je, ale je to luxus, na ktory nemame peniaze ani vozokilometre. Z hovna bic neupleties. K tomu ked ti budu kadejake skared www stranky hovorit aky si zly...
ak by si zrusil pre 95 zastavku mlynarovicova smerom z mesta... ja neviem, to by bol obrovsky kus bez zastavky... to by sa uz ponasalo na expresnu linku
mimochodom, ad rozsypane kocky... nejakym podivnym myslienkovym pochodom mi napadlo: uvedomili ste si niekedy, ako nelogicky je obsluhovana petrzalska nemocnica? kedze nahradza povodnu bezrucovu, myslim, ze pod nu patri aj stare mesto - minimalne cast. a ak je ti fakt zle a ponahlas sa do nemocnice - a nechodte na mna so sanitkou, ta ti pride iba ak naozaj umieras a nie si schopny chodze - musis si z mesta i zo severu petrzalky urobit vyhliadkovu jazdu s dlzkou viac ako 20 minut! je sprosty napad vymysliet niekedy v dalekej buducnosti rychlolinku do nemocnice? moj napad je safarikovo namestie - most kosicka - ekonomicka univerzita - ovsiste - dolnozemska - antolska (- vysehradska?). povedzte mi, ci je to sprostost...
Preco nemoze byt ten vikendovy model aj cez tyzden v sedle? Navyse opacnym smerom to vychadza podla tohto modelu tak, ze oba spoje idu minutu po sebe a potom 14 minut nic. Tak chcelo by sa ti tam mrznut na zastavke? Malo by to byt rozumne prelozene.
34 a 83 maju na porovnanie s predoslymi uplne odlisny charakter trasy - i to, ze jedna z nich neobsluhuje cez vikend. Pod charakterom trasy myslim dlzku i charakter infrastruktury - linkam 88 a 95 v tyzdnovej prevadzke hrozi zapcha len v useku Stary most - 34ka tam ma Sancovu, Racianske myto, Mytnu, a cely problemovy usek od Hviezdy az hore po Polianky! 83ka chyta este Novy most. Ono aj ked to mnohokrat s odchodmi paralelnych liniek vyzera nelogicky, svoju logiku to ma. 34ka je v podstate tiez akymsi "podpornym variantom" 83ky a CEZ VIKEND navyse NEPREMAVA! A v tyzdnovej prevadzke "na kusok" odlahcuje vozy operujuce na Sancovej a 39 a 31 na Mytnej - a aj s nimi musi ladit.
:o)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
:o)