Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Z #23158:

Preco nemoze byt ten vikendovy model aj cez tyzden v sedle? Navyse opacnym smerom to vychadza podla tohto modelu tak, ze oba spoje idu minutu po sebe a potom 14 minut nic. Tak chcelo by sa ti tam mrznut na zastavke? Malo by to byt rozumne prelozene.
Reakcia na: Jonathan #23157:
34 a 83 maju na porovnanie s predoslymi uplne odlisny charakter trasy - i to, ze jedna z nich neobsluhuje cez vikend. Pod charakterom trasy myslim dlzku i charakter infrastruktury - linkam 88 a 95 v tyzdnovej prevadzke hrozi zapcha len v useku Stary most - 34ka tam ma Sancovu, Racianske myto, Mytnu, a cely problemovy usek od Hviezdy az hore po Polianky! 83ka chyta este Novy most. Ono aj ked to mnohokrat s odchodmi paralelnych liniek vyzera nelogicky, svoju logiku to ma. 34ka je v podstate tiez akymsi "podpornym variantom" 83ky a CEZ VIKEND navyse NEPREMAVA! A v tyzdnovej prevadzke "na kusok" odlahcuje vozy operujuce na Sancovej a 39 a 31 na Mytnej - a aj s nimi musi ladit.

:o)
Reakcia na: Z #23151:

A nedalo by sa to vyriesit tak, ze linka 95 by na zastavke Mlynarovicova jednoducho nestala? Farskeho je dost znacny prestupny uzol, tak ten by som nerusil. Co takto take riesenie + prelozit interval? Ludia se lenivy ist jednu zastavku pesi, tak by cakali na 88 a do 95 by sa vsetci co idu dalej po Petrzalke zmestili. Alebo 95 presmerovat inou trasou, ale to by uz neobsluzila to co ma. Ta petrzalka je velmi sprosto postavana. Same subezne linky, klukate trasy, nelogisckost, ako rozsypane kocky.
Reakcia na: Z #23151:
okej, a co smer DO mesta? ukazka z cp tesne po rannej spicke na zastavke bosakova:

88 = 09.15 / 30 / 45 / 10.00
95 = 09.13 / 28 / 43 / 58

to znamena, ze ked mne, ako ovsistanovi na zastavke bulikova zdrhne o stvrt na desat 88 do mesta do skoly, proste musim pockat stvrt hodinu na dalsiu. nema zmysel ani presunut sa na inu zastavku - napriklad na spomenutu bosakovu - pretoze tam budem cakat rovnakych 15 minut +-minuta. nepomoze dokonca ani presunut sa na poslednu zastavku pred mostom, farskeho, lebo tam je situacia nasledovna:

78 = 09.15 / 30 / 45
95 = 09.15 / 30 / 45
88 = 09.17 / 32 / 47
89 = 09.18 / 38 / 58

s touto situaciou denno-denne bojujem uz viac ako pat rokov, odkedy som zacal chodit do skoly do mesta a neverim, ze predtym to bolo lepsie... a teraz mi povedzte, kde je v tom logika.

ja nevravim, ze tie cp su zle ako celok, len si myslim, ze ked uz je 88 doplnkom k 95 - a myslim si, ze taketo uvazovanie je spravne - mala by ju DOPLNAT a nie chodit s nou zaroven...
Ad:88

Ospravedlnujem sa za nepresnost: odchody 88 zo Safka cez vikend su 05, 20, 35, 50 - zle som uviedla 08 a 38 - - cize robi to tych 5 min pred 95kou.

😉 Asi tym, ze tak casto beham v terene "bez papiera", uz sa mi tie presne odchody vsetkych liniek z konecnych a prestupovych uzlov zlievajuuu...Polepsim sa, slubujem!

:o)
Reakcia na: Z #23151:
A ako vysvetlis podobne odchody 34 a 83 smer Dubravka?? Lebo ja si myslim, ze tam by sa presne prekladanie liniek len pomohlo.
Reakcia na: fobust #23155:
Ja mam v Pravidlach slovenskeho pravopisu aj v Kratkom slovniku slovenskeho jazyka len slovo "zmena", bohuzial ale nevlastnim uplne posledne vydania: KSSJ mam z roku 1997 (3. vydanie), pricom tento rok vyslo 4. vydanie, PSP mam z roku 1998 (2. vydanie), pricom v roku 2000 vyslo uz 3. vydanie. ;-P
Reakcia na: tr3mp #23154:

Aj cez vikend? A preco musi ist 95 dve minuty po 88. Nestacilo by 5 minut? Keby mi zdrhla, tak aspon nemusim cakat tak dlho ako teraz. To je pakaren. A smerom do mesta by to mohlo byt tiez prelozene.

Inac toto iste je aj s 20/21 v DNV cez vikendy. 20 ide minutu pred 21. Pri 20 minutovom intervale je to neprakticke, lebo ak sa niekto chce dostat z DNV do DNV, tak musi cakat. Pricom tu o odlahcenie 21 vobec nejde, 20 ide uplne inym smerom, na Dubravku. A cez vikedny to nie je vobec napraskane, teda ak nie je vo VW pracovna smena. (dufam ze je to smena a nie zmena)
Reakcia na: Z #23151:
Presne tak, súhlasím. 88 a 95 majú spoločné dve zastávky v smere z mesta (ak nerátame nástupnú). A tie dve zastávky v porovnaní s celou trasou 95ky znamenajú malú časť ľudí. Takže matematicky presný preklad by v konečnom dôsledku mohol znamenať zhoršenie kvality cestovania a nerovnomernejšie využívanie vozidiel.
Reakcia na: Z #23151:
Jeee 😃 mam tam preklepy...joj..pisala som to "na behu", takze prosim o porozumenie :o)
Reakcia na: Bon-Cu #23139:
IC-čiek určite nebude menej. Práveže mne sa nový GVD veľmi páči. Z BA na východ rýchlu dopravu zabezpečia:
Ex 501 Kriváň o 5.45 --> v Košiciach o 10.37
IC 405 Tatran o 9.45 --> v Košiciach o 14.35
Ex 511 Váh o 13.45 --> v Košiciach o 18.39
IC 403 Gerlach o 17.45 --> v Košiciach o 22.35
Expresy budú oproti IC-čkám stáť nevyše len v Trenčíne, ostatné stanice majú zhodné. Znamená to, že oproti dnešným dvom IC vlakom zabezpečujúcim rýchlo spojenie na východ pribudnú ďalšie dva (kat. Ex), čím vznikne podľa mňa celkom slušný interval 240 min.
Samozrejme, klasické rýchliky v 120 min. intervale ostávajú nezmenené.
Z Košíc odchádzajú IC/Ex v rovnakom čase na západ, jedine o 9.45 nejde (ostávajú teda o 5.45, 13.45, 17.45)
Reakcia na: hroch #23149:
K 88 a 95 v. "naraz"

No...nie celkom...pozrime si tieto dve linky dajme tomu vo vikende: Odchody 95 zo Safka (minuty): 10, 25, 40, 55. Odchody 88: 08, 20, 38, 50. Jazdna doba 95 zo Safka na Antolsku 21 min (cca), 88 po Ovsiste cca 11-12. Lenze: Safarikovo namestie je prestupnym uzlom na Petrzalku - a: vikendova situacia na nastupistiach tychto dvoch liniek pre ilustraciu: 88-ka s odchodom 08 pristavuje 06-07 a berie znacny balik ludi. Ik 435 ma uz na Safku sedadla plne a stoji tak zo 20-25 ludi. 95ka pristavuje 08-09 a berie ROVNAKY, ba este vacsi balik ludi, pretoze jej trasa obsluhuje takmer vsetky petrzalske strategicke prestupove uzly: DK Zrkadlovy haj, Holicsku (TERNO, TESCO), Strecniansku, Branik a nemocnicu Antolska! Castokrat uz na Safku je 95 takmer PLNA! Napohlad sa odchody 88 a 95 takmer stretaju - ale ma to i vela vyhod: jedna linka v podstate odlahcuje druhu - v tomto pripade je 88 ta podporna. Dajme tomu, ze odchody 95 mame take, ake su a 88 bude medzi to zaradena niekde medzi to. Tym padom 95 bude praskat vo svikoch, pretoze podla odchodov logicky odchadza PRVA a 88 tym nesplni hlavnu ulohu "podpory" ci odlahcenia 95-ky. Pretoze do 95ky sa natlacia vsetci ti, ktori idu len na dve-na tri zastavky a balik ludi iducich dajme tomu smerom na nemocnicu sa uz jednoducho NEZMESTI!

Takze tak :o)
Reakcia na: hroch #23149:

88 & 95:
Preco by to tak nemohlo byt? Lebo sa to nikdy tak nerobilo, cestujuci by to nechapali, vsetci su na obede, este nic nedoslo, bolo by to bars zlozite, to sa neda, nebudeme to komplikovat, radsej sa dajako dohodnite a bude pokoj.

Nie ze to niekde bude uverejnene ako citat!
Reakcia na: J #23142:
ty si riadny ftipko. neviem, ci si si vsimol, ale 88 a 95 od bosakovej ale aj zo safka chodia ZASADNE naraz uz dlheeee roky. neverim, ze sa to kedy zmeni, aj ked nevidim dovod, preco by to malo byt tak, ako to dnes je... vrrr 😕

Re #23148 fobust: ty brdo, metro pouzilo na vizualizaciu mapu spred 10 rokov? uaaaaau... 😃
http://www.metroba.sk/sk/images/projects/kosicka/vizualizacia4.jpg

Ty koxo, ked ten most bude stat, tak sa precisluju autobusove linky, kuknite co tam jazdi po mostoch!
J: neviem ci Ti uz niekto odpovedal. Odpisy su vec uctovna a danova. Investicny majetok nejde hned do danovych nakladov, ale odpisuje sa. Uctovne odpisy maju verne odrazat znehodnocovanie majetku. Do vysky odpisov potom moze podnik investovat bez toho, aby platil vacsie dane. Keby DPB vlastnil vozidla, musel by ich odpisovat => mal by vyssie uctovne naklady => este vyssiu stratu.
Pri vyrovnanom hospodareni by okrem dotacii mohol vyuzit aj odpisy. Lenze ked nie su loova, su odpisy nanic.
Reakcia na: drink #23144:

Je uplne jedno za co my budeme hlasovat, papalasi schvalia aj tak ten projekt, na ktorom sa budu moct najviac nabalit. 😞
Mne sa na tych navrhoch nosneho systemu nepaci, ze ziaden (len ciastocne Reming) neuvazuje so zeleznicou (S-Bahn) pre prepravu v meste. Ak sa ma riesit nosny system, malo by byt definovane predpokladane percento nosny system / vlak / elektricka / autobus / trolejbus / bicykel (?) v hlavnych prepravnych smeroch. Preto by som asi hlasoval za Reming.
Reakcia na: hroch #23141:
jasan, dik 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.