Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #23169:

Vsak o to ide. Zrusit zbytocny preklad, ktory sposobuje iba nezmyselne spolocne odchody. Myslim ze aj cestuuci 95 by to privitali, lebo by sa aj trochu skratila jazdna doba. Aj nafta by sa usetrila, vies co je to litrov a litrov, tie rozjazdy?
Reakcia na: hroch #23163:
Buď rád, že tá vyhliadková linka má aspoň rozumný interval. Čo by za to dali pacienti Tehelnej s linkou 51 s takým pseudointervalom, že bez CP ani netušíš, kedy pôjde, a pri prestupoch sa nachodíš ako pako.
Reakcia na: fobust #23162:
Vikendova prevadzka je uplne na inej baze ako cez pracovne dni. Pracovne dni maju sedlo, co pri vikendovej prevadzke takmer odpada - a takisto linky maju menej poradi. Napriklad Petrzalke sa "usla" vikendova "specialita" - totiz vikendova prevadzka 92. Je vypravenych len niekolko spojov za cely den, na ktore su pouzite uz vypravene vozidla z inych obsluhujucich liniek, ktore sa po ukonceni 92 vracaju znovu na svoju pôvodnu trat. Ma to dvojaku vyhodu - jedna dopravna prevadzka tak naraz zabezpeci vypravu 92ky vozidlom, ktore v danom intervale - laicky povedane - nebude domacej linke chybat. Pretoze KAZDA z tychto domacich liniek ma za vikend "hluche" miesto, to jest vezie sa v urcitu dennu hodinu mensi balik ludi, ktory pojmu ostatne "domajsie" poradia. Navyse miesta vo vikendovej prevadzke, ktore su v tyzdni "sedlove", cez vikend pokryva este jedno posilove poradie na takmer kazdej linke, ktore nastupuje sluzbu nezavisle na ostatnych poradiach.
Reakcia na: fobust #23160:
Keby si zrušil zastávku Mlynarovičova v smere z mesta, tak by si takmer úplne zrušil dôvod na preklad 88 a 95 - pretože by mali spoločnú už len jednu zastávku 😉

Mne keď zdrhne 95ka na Lachovej, idem pešo na Farského, cez víkend radšej rovno do mesta, keďže pešo sa to dá spraviť pod 20 minút a teda tam som skôr ako najbižšia 95ka 🙂
Reakcia na: fobust #23160:
Petrzalka versus linkovanie je (bude) orieskom coraz tvrdsim. Pretoze v Petrzalke len za posledny rok pribudlo najmenej 5 (mozno viac) strategicky dolezitych stavieb, ktore treba nejakym sposobom dopravne zabezpecit. Na druhej strane lezia moznosti DP - a vsetko toto treba optimalne zladit!!! Prepravne naroky Petrzalky stale zvladaju IBA autobusy - a rozsirenim novych strategicky dolezitych objektov sa pocet prepravovanych osob stale zvysuje! Do toho este zapocitajme bohuzial stale sluziacu socialisticku infrastrukturu a stav cestnych komunikacii - nie je to jednoduche. Urobit optimalne preklady liniek je uloha coraz narocnejsia a ani pri najlepsej voli sa neuhovie vsetkym!... Aj tak myslim, ze sa to cele zvlada NADPOMERY DOBRE.

:o)
Reakcia na: J #23134:
A na Filiálku nezabudni!
Čo sa týka nábrežia, magistrát priznáva, že odbočovací pruh je chyba, presnejšie, že je to nedokončené riešenie. Pôvodne to malo byť tak, že mala byť rozšírená cesta vpravo smerom do chodníka a parčíka - lenže dodatočne vznikol nejaký problém a nebolo to možné uskutočniť. V prípade, že vjazd do garáží bude cez Mostovú, ďalšie (a omnoho nevhodnejšie) riešenie by bolo spraviť odbočovací pruh na koľajách - možné blokovanie elín.
Podľa mňa je zavádzajúce, keď sa poukazuje na to, že pri križovatke s Mostovou je nábrežie zúžené a v Podhradí sa má cesta rozširovať. Pretože najväčšie množstvo aút prúdi od PKO a delí sa na dve pomerne rovnaké časti - rovno po nábreží a hore na Staromestskú a niečo aj na Nový most. Množstvo aút vidno na pravidelných zápchach. Ale na Vajanského nábreží zápchy, aspoň podľa mojich náhodných pozorovaní nebývajú.
Reakcia na: Z #23161:
Vsetkemu rozumiem, len sa mi nezda spravna teoria nastavit odchody autobusov na rovnky cas, s umyslom "vsak ten jeden sa aj tak niekde zdrzi a bude to OK".

Napr. odchody z mierka po 15
08 09 18 19 28 29 38 39 48 49 58 59

Ako z mojho laickeho usudok mi hovori, ze 34 ma posilnit 83. Tak preco musia chodit pohromade a nemoze sa ta 34 zaradit logicky medzi 83.

Ja viem, ze je to komplexny problem a nikdy sa neda vsekym vyhoviet, ale toto sa mi zda velmi nelogicke
Reakcia na: fobust #23164:
ja nie som zly, ja som jeden z najlepsich, hehe 😃. a inac, tie dovody, co si uviedol dnes rano, ze preco to nejde... to si zapamatam, ked odo mna budu chciet nieco v robote 😛 😛 😛
Reakcia na: hroch #23163:

Sprostost to urcite nie je, ale je to luxus, na ktory nemame peniaze ani vozokilometre. Z hovna bic neupleties. K tomu ked ti budu kadejake skared www stranky hovorit aky si zly...
Reakcia na: fobust #23160:
ak by si zrusil pre 95 zastavku mlynarovicova smerom z mesta... ja neviem, to by bol obrovsky kus bez zastavky... to by sa uz ponasalo na expresnu linku 😉

mimochodom, ad rozsypane kocky... nejakym podivnym myslienkovym pochodom mi napadlo: uvedomili ste si niekedy, ako nelogicky je obsluhovana petrzalska nemocnica? kedze nahradza povodnu bezrucovu, myslim, ze pod nu patri aj stare mesto - minimalne cast. a ak je ti fakt zle a ponahlas sa do nemocnice - a nechodte na mna so sanitkou, ta ti pride iba ak naozaj umieras a nie si schopny chodze - musis si z mesta i zo severu petrzalky urobit vyhliadkovu jazdu s dlzkou viac ako 20 minut! je sprosty napad vymysliet niekedy v dalekej buducnosti rychlolinku do nemocnice? moj napad je safarikovo namestie - most kosicka - ekonomicka univerzita - ovsiste - dolnozemska - antolska (- vysehradska?). povedzte mi, ci je to sprostost...
Reakcia na: Z #23158:

Preco nemoze byt ten vikendovy model aj cez tyzden v sedle? Navyse opacnym smerom to vychadza podla tohto modelu tak, ze oba spoje idu minutu po sebe a potom 14 minut nic. Tak chcelo by sa ti tam mrznut na zastavke? Malo by to byt rozumne prelozene.
Reakcia na: Jonathan #23157:
34 a 83 maju na porovnanie s predoslymi uplne odlisny charakter trasy - i to, ze jedna z nich neobsluhuje cez vikend. Pod charakterom trasy myslim dlzku i charakter infrastruktury - linkam 88 a 95 v tyzdnovej prevadzke hrozi zapcha len v useku Stary most - 34ka tam ma Sancovu, Racianske myto, Mytnu, a cely problemovy usek od Hviezdy az hore po Polianky! 83ka chyta este Novy most. Ono aj ked to mnohokrat s odchodmi paralelnych liniek vyzera nelogicky, svoju logiku to ma. 34ka je v podstate tiez akymsi "podpornym variantom" 83ky a CEZ VIKEND navyse NEPREMAVA! A v tyzdnovej prevadzke "na kusok" odlahcuje vozy operujuce na Sancovej a 39 a 31 na Mytnej - a aj s nimi musi ladit.

:o)
Reakcia na: Z #23151:

A nedalo by sa to vyriesit tak, ze linka 95 by na zastavke Mlynarovicova jednoducho nestala? Farskeho je dost znacny prestupny uzol, tak ten by som nerusil. Co takto take riesenie + prelozit interval? Ludia se lenivy ist jednu zastavku pesi, tak by cakali na 88 a do 95 by sa vsetci co idu dalej po Petrzalke zmestili. Alebo 95 presmerovat inou trasou, ale to by uz neobsluzila to co ma. Ta petrzalka je velmi sprosto postavana. Same subezne linky, klukate trasy, nelogisckost, ako rozsypane kocky.
Reakcia na: Z #23151:
okej, a co smer DO mesta? ukazka z cp tesne po rannej spicke na zastavke bosakova:

88 = 09.15 / 30 / 45 / 10.00
95 = 09.13 / 28 / 43 / 58

to znamena, ze ked mne, ako ovsistanovi na zastavke bulikova zdrhne o stvrt na desat 88 do mesta do skoly, proste musim pockat stvrt hodinu na dalsiu. nema zmysel ani presunut sa na inu zastavku - napriklad na spomenutu bosakovu - pretoze tam budem cakat rovnakych 15 minut +-minuta. nepomoze dokonca ani presunut sa na poslednu zastavku pred mostom, farskeho, lebo tam je situacia nasledovna:

78 = 09.15 / 30 / 45
95 = 09.15 / 30 / 45
88 = 09.17 / 32 / 47
89 = 09.18 / 38 / 58

s touto situaciou denno-denne bojujem uz viac ako pat rokov, odkedy som zacal chodit do skoly do mesta a neverim, ze predtym to bolo lepsie... a teraz mi povedzte, kde je v tom logika.

ja nevravim, ze tie cp su zle ako celok, len si myslim, ze ked uz je 88 doplnkom k 95 - a myslim si, ze taketo uvazovanie je spravne - mala by ju DOPLNAT a nie chodit s nou zaroven...
Ad:88

Ospravedlnujem sa za nepresnost: odchody 88 zo Safka cez vikend su 05, 20, 35, 50 - zle som uviedla 08 a 38 - - cize robi to tych 5 min pred 95kou.

😉 Asi tym, ze tak casto beham v terene "bez papiera", uz sa mi tie presne odchody vsetkych liniek z konecnych a prestupovych uzlov zlievajuuu...Polepsim sa, slubujem!

:o)
Reakcia na: Z #23151:
A ako vysvetlis podobne odchody 34 a 83 smer Dubravka?? Lebo ja si myslim, ze tam by sa presne prekladanie liniek len pomohlo.
Reakcia na: fobust #23155:
Ja mam v Pravidlach slovenskeho pravopisu aj v Kratkom slovniku slovenskeho jazyka len slovo "zmena", bohuzial ale nevlastnim uplne posledne vydania: KSSJ mam z roku 1997 (3. vydanie), pricom tento rok vyslo 4. vydanie, PSP mam z roku 1998 (2. vydanie), pricom v roku 2000 vyslo uz 3. vydanie. ;-P
Reakcia na: tr3mp #23154:

Aj cez vikend? A preco musi ist 95 dve minuty po 88. Nestacilo by 5 minut? Keby mi zdrhla, tak aspon nemusim cakat tak dlho ako teraz. To je pakaren. A smerom do mesta by to mohlo byt tiez prelozene.

Inac toto iste je aj s 20/21 v DNV cez vikendy. 20 ide minutu pred 21. Pri 20 minutovom intervale je to neprakticke, lebo ak sa niekto chce dostat z DNV do DNV, tak musi cakat. Pricom tu o odlahcenie 21 vobec nejde, 20 ide uplne inym smerom, na Dubravku. A cez vikedny to nie je vobec napraskane, teda ak nie je vo VW pracovna smena. (dufam ze je to smena a nie zmena)
Reakcia na: Z #23151:
Presne tak, súhlasím. 88 a 95 majú spoločné dve zastávky v smere z mesta (ak nerátame nástupnú). A tie dve zastávky v porovnaní s celou trasou 95ky znamenajú malú časť ľudí. Takže matematicky presný preklad by v konečnom dôsledku mohol znamenať zhoršenie kvality cestovania a nerovnomernejšie využívanie vozidiel.
Reakcia na: Z #23151:
Jeee 😃 mam tam preklepy...joj..pisala som to "na behu", takze prosim o porozumenie :o)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.