Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #23160:
Petrzalka versus linkovanie je (bude) orieskom coraz tvrdsim. Pretoze v Petrzalke len za posledny rok pribudlo najmenej 5 (mozno viac) strategicky dolezitych stavieb, ktore treba nejakym sposobom dopravne zabezpecit. Na druhej strane lezia moznosti DP - a vsetko toto treba optimalne zladit!!! Prepravne naroky Petrzalky stale zvladaju IBA autobusy - a rozsirenim novych strategicky dolezitych objektov sa pocet prepravovanych osob stale zvysuje! Do toho este zapocitajme bohuzial stale sluziacu socialisticku infrastrukturu a stav cestnych komunikacii - nie je to jednoduche. Urobit optimalne preklady liniek je uloha coraz narocnejsia a ani pri najlepsej voli sa neuhovie vsetkym!... Aj tak myslim, ze sa to cele zvlada NADPOMERY DOBRE.

:o)
Reakcia na: J #23134:
A na Filiálku nezabudni!
Čo sa týka nábrežia, magistrát priznáva, že odbočovací pruh je chyba, presnejšie, že je to nedokončené riešenie. Pôvodne to malo byť tak, že mala byť rozšírená cesta vpravo smerom do chodníka a parčíka - lenže dodatočne vznikol nejaký problém a nebolo to možné uskutočniť. V prípade, že vjazd do garáží bude cez Mostovú, ďalšie (a omnoho nevhodnejšie) riešenie by bolo spraviť odbočovací pruh na koľajách - možné blokovanie elín.
Podľa mňa je zavádzajúce, keď sa poukazuje na to, že pri križovatke s Mostovou je nábrežie zúžené a v Podhradí sa má cesta rozširovať. Pretože najväčšie množstvo aút prúdi od PKO a delí sa na dve pomerne rovnaké časti - rovno po nábreží a hore na Staromestskú a niečo aj na Nový most. Množstvo aút vidno na pravidelných zápchach. Ale na Vajanského nábreží zápchy, aspoň podľa mojich náhodných pozorovaní nebývajú.
Reakcia na: Z #23161:
Vsetkemu rozumiem, len sa mi nezda spravna teoria nastavit odchody autobusov na rovnky cas, s umyslom "vsak ten jeden sa aj tak niekde zdrzi a bude to OK".

Napr. odchody z mierka po 15
08 09 18 19 28 29 38 39 48 49 58 59

Ako z mojho laickeho usudok mi hovori, ze 34 ma posilnit 83. Tak preco musia chodit pohromade a nemoze sa ta 34 zaradit logicky medzi 83.

Ja viem, ze je to komplexny problem a nikdy sa neda vsekym vyhoviet, ale toto sa mi zda velmi nelogicke
Reakcia na: fobust #23164:
ja nie som zly, ja som jeden z najlepsich, hehe 😃. a inac, tie dovody, co si uviedol dnes rano, ze preco to nejde... to si zapamatam, ked odo mna budu chciet nieco v robote 😛 😛 😛
Reakcia na: hroch #23163:

Sprostost to urcite nie je, ale je to luxus, na ktory nemame peniaze ani vozokilometre. Z hovna bic neupleties. K tomu ked ti budu kadejake skared www stranky hovorit aky si zly...
Reakcia na: fobust #23160:
ak by si zrusil pre 95 zastavku mlynarovicova smerom z mesta... ja neviem, to by bol obrovsky kus bez zastavky... to by sa uz ponasalo na expresnu linku 😉

mimochodom, ad rozsypane kocky... nejakym podivnym myslienkovym pochodom mi napadlo: uvedomili ste si niekedy, ako nelogicky je obsluhovana petrzalska nemocnica? kedze nahradza povodnu bezrucovu, myslim, ze pod nu patri aj stare mesto - minimalne cast. a ak je ti fakt zle a ponahlas sa do nemocnice - a nechodte na mna so sanitkou, ta ti pride iba ak naozaj umieras a nie si schopny chodze - musis si z mesta i zo severu petrzalky urobit vyhliadkovu jazdu s dlzkou viac ako 20 minut! je sprosty napad vymysliet niekedy v dalekej buducnosti rychlolinku do nemocnice? moj napad je safarikovo namestie - most kosicka - ekonomicka univerzita - ovsiste - dolnozemska - antolska (- vysehradska?). povedzte mi, ci je to sprostost...
Reakcia na: Z #23158:

Preco nemoze byt ten vikendovy model aj cez tyzden v sedle? Navyse opacnym smerom to vychadza podla tohto modelu tak, ze oba spoje idu minutu po sebe a potom 14 minut nic. Tak chcelo by sa ti tam mrznut na zastavke? Malo by to byt rozumne prelozene.
Reakcia na: Jonathan #23157:
34 a 83 maju na porovnanie s predoslymi uplne odlisny charakter trasy - i to, ze jedna z nich neobsluhuje cez vikend. Pod charakterom trasy myslim dlzku i charakter infrastruktury - linkam 88 a 95 v tyzdnovej prevadzke hrozi zapcha len v useku Stary most - 34ka tam ma Sancovu, Racianske myto, Mytnu, a cely problemovy usek od Hviezdy az hore po Polianky! 83ka chyta este Novy most. Ono aj ked to mnohokrat s odchodmi paralelnych liniek vyzera nelogicky, svoju logiku to ma. 34ka je v podstate tiez akymsi "podpornym variantom" 83ky a CEZ VIKEND navyse NEPREMAVA! A v tyzdnovej prevadzke "na kusok" odlahcuje vozy operujuce na Sancovej a 39 a 31 na Mytnej - a aj s nimi musi ladit.

:o)
Reakcia na: Z #23151:

A nedalo by sa to vyriesit tak, ze linka 95 by na zastavke Mlynarovicova jednoducho nestala? Farskeho je dost znacny prestupny uzol, tak ten by som nerusil. Co takto take riesenie + prelozit interval? Ludia se lenivy ist jednu zastavku pesi, tak by cakali na 88 a do 95 by sa vsetci co idu dalej po Petrzalke zmestili. Alebo 95 presmerovat inou trasou, ale to by uz neobsluzila to co ma. Ta petrzalka je velmi sprosto postavana. Same subezne linky, klukate trasy, nelogisckost, ako rozsypane kocky.
Reakcia na: Z #23151:
okej, a co smer DO mesta? ukazka z cp tesne po rannej spicke na zastavke bosakova:

88 = 09.15 / 30 / 45 / 10.00
95 = 09.13 / 28 / 43 / 58

to znamena, ze ked mne, ako ovsistanovi na zastavke bulikova zdrhne o stvrt na desat 88 do mesta do skoly, proste musim pockat stvrt hodinu na dalsiu. nema zmysel ani presunut sa na inu zastavku - napriklad na spomenutu bosakovu - pretoze tam budem cakat rovnakych 15 minut +-minuta. nepomoze dokonca ani presunut sa na poslednu zastavku pred mostom, farskeho, lebo tam je situacia nasledovna:

78 = 09.15 / 30 / 45
95 = 09.15 / 30 / 45
88 = 09.17 / 32 / 47
89 = 09.18 / 38 / 58

s touto situaciou denno-denne bojujem uz viac ako pat rokov, odkedy som zacal chodit do skoly do mesta a neverim, ze predtym to bolo lepsie... a teraz mi povedzte, kde je v tom logika.

ja nevravim, ze tie cp su zle ako celok, len si myslim, ze ked uz je 88 doplnkom k 95 - a myslim si, ze taketo uvazovanie je spravne - mala by ju DOPLNAT a nie chodit s nou zaroven...
Ad:88

Ospravedlnujem sa za nepresnost: odchody 88 zo Safka cez vikend su 05, 20, 35, 50 - zle som uviedla 08 a 38 - - cize robi to tych 5 min pred 95kou.

😉 Asi tym, ze tak casto beham v terene "bez papiera", uz sa mi tie presne odchody vsetkych liniek z konecnych a prestupovych uzlov zlievajuuu...Polepsim sa, slubujem!

:o)
Reakcia na: Z #23151:
A ako vysvetlis podobne odchody 34 a 83 smer Dubravka?? Lebo ja si myslim, ze tam by sa presne prekladanie liniek len pomohlo.
Reakcia na: fobust #23155:
Ja mam v Pravidlach slovenskeho pravopisu aj v Kratkom slovniku slovenskeho jazyka len slovo "zmena", bohuzial ale nevlastnim uplne posledne vydania: KSSJ mam z roku 1997 (3. vydanie), pricom tento rok vyslo 4. vydanie, PSP mam z roku 1998 (2. vydanie), pricom v roku 2000 vyslo uz 3. vydanie. ;-P
Reakcia na: tr3mp #23154:

Aj cez vikend? A preco musi ist 95 dve minuty po 88. Nestacilo by 5 minut? Keby mi zdrhla, tak aspon nemusim cakat tak dlho ako teraz. To je pakaren. A smerom do mesta by to mohlo byt tiez prelozene.

Inac toto iste je aj s 20/21 v DNV cez vikendy. 20 ide minutu pred 21. Pri 20 minutovom intervale je to neprakticke, lebo ak sa niekto chce dostat z DNV do DNV, tak musi cakat. Pricom tu o odlahcenie 21 vobec nejde, 20 ide uplne inym smerom, na Dubravku. A cez vikedny to nie je vobec napraskane, teda ak nie je vo VW pracovna smena. (dufam ze je to smena a nie zmena)
Reakcia na: Z #23151:
Presne tak, súhlasím. 88 a 95 majú spoločné dve zastávky v smere z mesta (ak nerátame nástupnú). A tie dve zastávky v porovnaní s celou trasou 95ky znamenajú malú časť ľudí. Takže matematicky presný preklad by v konečnom dôsledku mohol znamenať zhoršenie kvality cestovania a nerovnomernejšie využívanie vozidiel.
Reakcia na: Z #23151:
Jeee 😃 mam tam preklepy...joj..pisala som to "na behu", takze prosim o porozumenie :o)
Reakcia na: Bon-Cu #23139:
IC-čiek určite nebude menej. Práveže mne sa nový GVD veľmi páči. Z BA na východ rýchlu dopravu zabezpečia:
Ex 501 Kriváň o 5.45 --> v Košiciach o 10.37
IC 405 Tatran o 9.45 --> v Košiciach o 14.35
Ex 511 Váh o 13.45 --> v Košiciach o 18.39
IC 403 Gerlach o 17.45 --> v Košiciach o 22.35
Expresy budú oproti IC-čkám stáť nevyše len v Trenčíne, ostatné stanice majú zhodné. Znamená to, že oproti dnešným dvom IC vlakom zabezpečujúcim rýchlo spojenie na východ pribudnú ďalšie dva (kat. Ex), čím vznikne podľa mňa celkom slušný interval 240 min.
Samozrejme, klasické rýchliky v 120 min. intervale ostávajú nezmenené.
Z Košíc odchádzajú IC/Ex v rovnakom čase na západ, jedine o 9.45 nejde (ostávajú teda o 5.45, 13.45, 17.45)
Reakcia na: hroch #23149:
K 88 a 95 v. "naraz"

No...nie celkom...pozrime si tieto dve linky dajme tomu vo vikende: Odchody 95 zo Safka (minuty): 10, 25, 40, 55. Odchody 88: 08, 20, 38, 50. Jazdna doba 95 zo Safka na Antolsku 21 min (cca), 88 po Ovsiste cca 11-12. Lenze: Safarikovo namestie je prestupnym uzlom na Petrzalku - a: vikendova situacia na nastupistiach tychto dvoch liniek pre ilustraciu: 88-ka s odchodom 08 pristavuje 06-07 a berie znacny balik ludi. Ik 435 ma uz na Safku sedadla plne a stoji tak zo 20-25 ludi. 95ka pristavuje 08-09 a berie ROVNAKY, ba este vacsi balik ludi, pretoze jej trasa obsluhuje takmer vsetky petrzalske strategicke prestupove uzly: DK Zrkadlovy haj, Holicsku (TERNO, TESCO), Strecniansku, Branik a nemocnicu Antolska! Castokrat uz na Safku je 95 takmer PLNA! Napohlad sa odchody 88 a 95 takmer stretaju - ale ma to i vela vyhod: jedna linka v podstate odlahcuje druhu - v tomto pripade je 88 ta podporna. Dajme tomu, ze odchody 95 mame take, ake su a 88 bude medzi to zaradena niekde medzi to. Tym padom 95 bude praskat vo svikoch, pretoze podla odchodov logicky odchadza PRVA a 88 tym nesplni hlavnu ulohu "podpory" ci odlahcenia 95-ky. Pretoze do 95ky sa natlacia vsetci ti, ktori idu len na dve-na tri zastavky a balik ludi iducich dajme tomu smerom na nemocnicu sa uz jednoducho NEZMESTI!

Takze tak :o)
Reakcia na: hroch #23149:

88 & 95:
Preco by to tak nemohlo byt? Lebo sa to nikdy tak nerobilo, cestujuci by to nechapali, vsetci su na obede, este nic nedoslo, bolo by to bars zlozite, to sa neda, nebudeme to komplikovat, radsej sa dajako dohodnite a bude pokoj.

Nie ze to niekde bude uverejnene ako citat!
Reakcia na: J #23142:
ty si riadny ftipko. neviem, ci si si vsimol, ale 88 a 95 od bosakovej ale aj zo safka chodia ZASADNE naraz uz dlheeee roky. neverim, ze sa to kedy zmeni, aj ked nevidim dovod, preco by to malo byt tak, ako to dnes je... vrrr 😕

Re #23148 fobust: ty brdo, metro pouzilo na vizualizaciu mapu spred 10 rokov? uaaaaau... 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.