8 minút je veľmi veľa.Dokonca viac ako 20 minút,čo musia čakať ľudia za to že zdržali X5 do Dúbravky.
Nech žije Karlovka a Dúbravka,jupí....A v DNV už nebývajú ľudia...
Áno pre každého "negramitného" by mal stáť Dispečer napr.v DNV na L21 na Hradištnej a hlásiť,že tento nejde do VW.Potom treba Dispečera na Kramároch aby hlásil,že tento nejde k NOÚ.Ďalej v Rači extra na L56...Ešte aj na L80 pri Žst Petržalka,že krorý kam...
Sa zobuďťe ľuďia,buď čitajte Tabule alebo sa sťažujte na DPB nech Vám tie rôzne smery označujú "extra" číslom.
Všetko je len o rozmaznanosti a pohodlnosti cestujúcich.Keď vidím veľakrát,že vidno nastupujú ako lemre lemravé!!!
Smartphone v ruke,sluchátka v ušiach,letmo zbadám BUS tak idem,utekám...Však keby išiel do Prahy namiesto na Borskú je mi jedno vystúpim v Brne a ešte vyp....jem voďičovi,že prečo mi nepovedal,že ide do Prahy.
Stačí čítať "tabuľu" vo voze,v každom sú 3 veľké a 1 iba s číslom.Nikoho neomlúva,že si nevšimol.To kde sme aby vodič musel ľuďom vysvetlovať kam ide.Prečítam a viem.Teraz keď je to aj farebne vyznačené(cieľ) tak už neviem,do akej školy tí ľuďia chodili.Ale nájdu sa aj takí čo hneď na Molecovej čítajú tabuľu a ak idú do Dúbravky čakajú na ten svoj,nenastúpia na ten Borská.Netreba ešte vodiť za ručičku cez prechod???
Mimochodom chodec by mal ísť cez prechod na svoj signál voľno a nie na červenú.Čiže ak má spoj odchodový čas a chodci čakajú na svoj signál,autá majú ešte zelenú holt smola,nevidím dôvod ich čakať ďaĺšie 2 minúty kým skočí zelená pre nich.Tak isto tí čo nastúpili chcú stihnúť napríklad L20 v Dúbravke smerom DNV a veľa krát uteká pred nosom lebo nejaký "pánko" zdržal X5 do Dúbravky na Molecovej,ktorá ide v 7,5 minútovom intervale ale L20 v intervale 20 minút v sedle a večer.To už isto nikoho netrápi.Lebo v DNV už nebýva nikto,v Dúbravke končí svet!!!
Dnes vodicka zahlasila na MiU, ze nejde na Borsku, tak vsetci vystupili, potom po dotaze vsimaveho cestujuceho, ze preco ma na displeji napisane Borska vysvitlo, ze na Borsku predsa len ide, tak ludia zase nastupili
Ten by mal hlavne stáť na MiÚ Karlova Ves, kde sa prestupuje z X5 do X5.
Tiež som len zbadal, že ľudia zrazu začali po chvíli vyskakovať po debatke s vodičom. Sedel som vzadu a nemal som šajnu, čo sa deje. Myslel som si, že vozidlo má poruchu a vyhadzuje všetkých, ale až potom mi napadlo, že asi tu treba prestúpiť na dúbravskú X5. Potom bus odišiel, a až potom si prehodil transparent na Molecovu.
Prosim ta, prestan vydavat svoje domnienky za fakty. V dopravnom prikaze je explicitne uvedena povinnost cakat na prestupujucich cestujucich a to aj v pripade ak prechadzaju cez prechod.
Citujem:
"Upozornenie pre vodičov liniek x5 a x6:
Žiadam vodičov, aby umožnili vzájomný prestup cestujúcim z liniek 33, x5 a x6 v prípade, ak je očividné a zrejmé, že prechádzajú cez priechody pre chodcov na príslušné nástupištia a to najmä vo večerných hodinách a počas víkendov."
Vodič je povinný dodržiavať CP ak by si nevedel je to vylepené na každej zastávke.Je to tam preto aby si vedel kedy ti ide spoj.Nikde nie je povedané,že X6 zmeškaná z mesta príde na Molecovu a Riadne už pristavená X5 niekoľko minút čaká na svoj odchod a už do nej nastúpili z predošlých X6 ľudia musí čakať.Potom zrušme CP a jazdime ako v Bangladéži hore dolu ako to je jedno.
Dispečer je tam hlavne pre informovanosť cestujúcej verejnosti,ak by niekto nerozumel cestovaniu počas výluky.Alebo keby sa vykolajila nejaká X6 na výhybke,tým pádom hneď operatívne idú X5 až do centra.
V prikaze je pokyn cakat bez nejakych detailov (akurat ze najma v case ked je 8 minutovy interval). Pravidla neexistuju a nikto to tam neriadi, takze to cele stoji a pada na tom aku ma vodic naladu. Zazil som takych co poctivo cakali aj takych co sa to vybodli a isli podla CP.
4 minúty je bežný čas na takéto prestupy.Kým vystúpia cestujúci z električky,kým "legálne" prejdú cez cestu na zelenú a následne k zastávke tak v konečnom dôsledku zo 4 minút čakania sú už iba 2 minúty použiteľné na to všimnúť si cieľovú tabuľu a prečítať kam vlastne tento spoj ide.
Stáva sa denne,že aj po zmene cieľov BORSKÁ inverzne sa niekto začne na Miú KV sťažovať prečo nejde do Dúbravky!!!
Nie je povinnosť čakať na X6 z dôvodu tak hustého intervalu oboch spojov,že 3-4 minúty nikoho nezabijú.Aj keby 8 minút stále je to znesitelnejšie ako 20-30 minút.
Na tej Molecovej je nejaké pravidlo, že sa X5 a X6 majú čakať? Pred cca hodinou som prišiel X6, polovica ľudí prešla na zelenú, ďalšej už skočila červená a samozrejme kým zase nabehla zelená, vodič 2219 na X5 sa na nich vykašlal a odišiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
Sa zobuďťe ľuďia,buď čitajte Tabule alebo sa sťažujte na DPB nech Vám tie rôzne smery označujú "extra" číslom.
Všetko je len o rozmaznanosti a pohodlnosti cestujúcich.Keď vidím veľakrát,že vidno nastupujú ako lemre lemravé!!!
Smartphone v ruke,sluchátka v ušiach,letmo zbadám BUS tak idem,utekám...Však keby išiel do Prahy namiesto na Borskú je mi jedno vystúpim v Brne a ešte vyp....jem voďičovi,že prečo mi nepovedal,že ide do Prahy.
Fakt hamba!