Môžem. Veľa zle sa mi na to spomína. Vozidlo nevypína jazdu ani po prešliapnutí na koľajovky, nereaguje na bezpečnostný spínač, zastavilo až po vypnutí riadenia - a to zase brzdí na koľajovky podstatne horšie, keď idú len z bateriek. A po opätovnom nahodení riadenia samozrejme pri zaprarkovanom brzdovom pedáli ampérmeter na doraz a hijóóó dopredu. Vozidlo, ak mi dobre pamäť slúži 7755/56, križovatka Záhradnícka - Jégého, smer Trnyvské Mýto. Nejaký xxxxt mi tam pri sporiteľni skočil cez zábradlie, tak som zamagnetoval, zabudol na sexiu, našliapol cez ňu a v tom esíčku v križovatke som myslel, že budem búrať saleziánov.
I.
Ja sa o to osobné povedanie snažím pravidelne, ale odpovede, ktoré dostávam, by sa dali triediť asi takto:
1) Žiadna odpoveď (ignorovanie).
2) To nie je moja starosť, povedz to xx.
3) My tu máme iné starosti.
4) Ak si myslíš, že som neschopný xxxxt, tak mi už nepíš.
5) Máš pravdu, ale xx, yy, zz, blablabla, nedá sa to.
Oni totiž aj tí najlepší, čo tam sú, sú príšerne ješitní (je na to aj nejaké slovenské slovo?), nie sú schopní prijať ani dobre myslenú kritiku, o rade ani nehovoriac.
A este jedna poznamka pre Fobusta a Spectreho: Pred par tyzdnami som bol na DPB zehlit situaciu, ked tu kadekto pise kadeco neoverene a v style, ktory sem nepatri. Celkom sa to aj podarilo, no teraz celu moju snahu akurat tak kazite. Ved im to mozete ist povedat osobne, co si myslite, ked ste taki odvazni. Ked si potrebujete zanadavat, tak myslim, ze existuje aj ine forum... Nerobte pliz svojimi vyrokmi zle iMHD, ked sa k nemu hlasite...
Zase si neuvedomujes, co z tvojho prispevku moze byt? Jednak sem pises dohady, ktore NIE SU pravdive a aj keby boli, tak ta za to iba PePa zabije a vobec by som sa mu necudoval...
Vzladom k tomu, že tento "radiátor" je v skutočnosti kanál, ktorý rozvádza po vozidle vzduch zohriaty odpadovým teplom zo zrýchľovača a tento vzduch vchádza do vozidla na pravej strane pred druhými dverami, tak by tan istý kanál na druhej strane nemal veľký význam.
Re #23023 fobust: To akurát v BA. V Prahe kúri všetko dobre. To je len o tom, kedy vodič zapne kúrenie pod sedačky a ako to funguje. Drobný rozdiel je napr. v tom, že v BA (aspoň donedávna) platilo, že vodič nesmi zapnúť kúrenie pod sedačky, kým vonkajšia teplota nepoklesne pod 5°C, zatiaľ čo v Prahe je povinný ho zapnúť najneskôr, keď vonkajšia teplota poklesne pod 5°C.
K tomu rozpisu: Kuxxa, nič moc:
Električky modernizácia 573 mil - 50 modernizovaných tramwají za tri roky
Trombelusy modernizácia či nové??? 330 mil. - povedzme 20 ks 22Tr. Ako keď do mora napľuveš.
Smradobusy 850 mil. - 100 smradobusov shitových , poprípade 70 ľudských.
I.
No hej... ked som tu anketu robil, tak bol termin ukoncenia 15.11., a myslel som, ze mesiac bude dost dlha doba na to, aby sa to otestovalo A akosi som uz na tu anketu zabudol, ze bude Tak ju aj rovno zrusim
Ano, mozem potvrdit. Raz sa mi Zmena dostala do ruky, tak som si to iba zo tvedavosti zobral na WC, reku precitam co tam pisu. Strasne noviny, take zvasty, uplne stvu ludi. Ale zisli sa mi, dobre som si s nimi vytrel zadok.
Mýliš sa. Smena sa na SME NA (pondelok, utorok, ...) pretransformovali v praveku novodobej "demokracie" nie kvôli jazyku, ale kvôli sporom o smerovanie novín medzi redakciou a vydavateľom. Krátky čas tuším vychádzali obe (a okrem toho vychádzala ešte Zmena... a tá tuším vychádza dodnes).
No tak zrovna v Grinave, čiže Myslenicicach, čiže Pezinku - zastávke, žiadnu peronizáciu netreba, keďže je tam prístup po úrovňovom krížení.
Ale smiechu som sa nezdržal, keď som čítal boľševický plátok Ž-Semafor, kde sa prednosta Kysaku nadchýňal PERONIZÁCIOU stanice, pričom pod peronizáciou sa rozumie, že pôvodné, 70 cm široké sypané peróny s úrovňovým prístupom boli vydláždené zámkovou dlažbou. Po týchto perónoch sa samozrejme v okamihu, keď sa blíži rýchlik a pohyb na nástupišti dosahuje maximálnu intenzitu, preháňajú pochybné modrogumnícke jašterky a zhadzujú potenciálne prepravovaný substrát do koľajiska, aby ho nebolo toľko.
I.
So starou TV1 som jazdil veeeľa (bývalú 7610/09 som mal pridelenú) a nikdy žiadny problém pri švacnutí sekcie nebol - maximálne strelil LS a po reštarte sa išlo ďalej.
Zato TR37 - on keď taký stykač opáliš, tak ho môžeš aj prilepiť. A keď zrovna M-ko prilepíš, tak sa budú veľké divy diať...
I.
caute, je tu niekto kto sa zaujima o zeleznicnu dopravu, zvlastne o nekonvencne a uzkorozchodne drahy?? rad by som sa stretol z neakymi nadsencami, ktori sa venuju historickym elektrickam a mestskej kolajovej doprave . Odpiste mi na hluz@post.sk
A divis sa im? Podla mna je takych 25% z tychto 20% aj schopnych, iba si nechcu robit problemy. Co uz. A my sme skarede iMHD, ktore za vsetko moze. A hlavne ja!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ale smiechu som sa nezdržal, keď som čítal boľševický plátok Ž-Semafor, kde sa prednosta Kysaku nadchýňal PERONIZÁCIOU stanice, pričom pod peronizáciou sa rozumie, že pôvodné, 70 cm široké sypané peróny s úrovňovým prístupom boli vydláždené zámkovou dlažbou. Po týchto perónoch sa samozrejme v okamihu, keď sa blíži rýchlik a pohyb na nástupišti dosahuje maximálnu intenzitu, preháňajú pochybné modrogumnícke jašterky a zhadzujú potenciálne prepravovaný substrát do koľajiska, aby ho nebolo toľko.
I.