No tak zrovna v Grinave, čiže Myslenicicach, čiže Pezinku - zastávke, žiadnu peronizáciu netreba, keďže je tam prístup po úrovňovom krížení.
Ale smiechu som sa nezdržal, keď som čítal boľševický plátok Ž-Semafor, kde sa prednosta Kysaku nadchýňal PERONIZÁCIOU stanice, pričom pod peronizáciou sa rozumie, že pôvodné, 70 cm široké sypané peróny s úrovňovým prístupom boli vydláždené zámkovou dlažbou. Po týchto perónoch sa samozrejme v okamihu, keď sa blíži rýchlik a pohyb na nástupišti dosahuje maximálnu intenzitu, preháňajú pochybné modrogumnícke jašterky a zhadzujú potenciálne prepravovaný substrát do koľajiska, aby ho nebolo toľko.
I.
So starou TV1 som jazdil veeeľa (bývalú 7610/09 som mal pridelenú) a nikdy žiadny problém pri švacnutí sekcie nebol - maximálne strelil LS a po reštarte sa išlo ďalej.
Zato TR37 - on keď taký stykač opáliš, tak ho môžeš aj prilepiť. A keď zrovna M-ko prilepíš, tak sa budú veľké divy diať...
I.
caute, je tu niekto kto sa zaujima o zeleznicnu dopravu, zvlastne o nekonvencne a uzkorozchodne drahy?? rad by som sa stretol z neakymi nadsencami, ktori sa venuju historickym elektrickam a mestskej kolajovej doprave . Odpiste mi na hluz@post.sk
A divis sa im? Podla mna je takych 25% z tychto 20% aj schopnych, iba si nechcu robit problemy. Co uz. A my sme skarede iMHD, ktore za vsetko moze. A hlavne ja!
Keby aspon tych 20% bolo odvaznych a nebalo sa tam tresnut po stole a narobit poriadok. Ale asi sa boja, ze by ich vyhodili alebo neviem co. Osobne sa im velmi necudujem, som presvedceny ze ich to tiez zerie. Ale dokedy to ma takto fungovat?
To, ze tam Pepa najprv z....bu a potom, ked zistia, ze on nic zle nespravil sa mu ani neospravedlnia. Vobec sa necudujem, ze zobral centrofixku a napisal tam 6401 a nakreslil to prasa s napisom "Zapletalove zavody" ci co... Kua. Nebudem to dalej rozoberat...
Vies, to je ich "vdaka" za to, ze som nenapisal riadne kriticku novinku, ako najskor 3 hodiny nejavili o trolejbus zaujem, a potom tam neschopne okolo neho poskakovali a poskrabali mu naraznik... To je tak v tom podniku - napises kritiku, je zle. Nenapises kritiku, je zle... Furt je zle... A obetny baranok sa vzdy najde...
To, že sa pracuje na bratislavskej stanici hádam neznamená, že do roku 2008 bude hotový koridor do Žiliny!
Re #23002 Andy: To, že Ti Tvoj zamestnávateľ na tlačive napísal "smena" hádam neznamená, že je to tak správne. Samozrejme, že má byť "zmena"!
Re #23004 Sarko: Ak sa nemýlim, noviny Smena sa gramatickej zmene elekgantne vyhli tým, že sa premenovali na SME
Čo sa týka výrazu smena, tak v histórii slovenskej gramatiky zažilo dokonca tri obdobia. Prvé - keď sa písalo smena a čítalo smena. Druhé - keď sa písalo smena, ale čítať sa to malo zmena. Tretie - keď sa naštvali a rovno ľuďom povedali, že keď to majú čítať zmena, tak nech to už aj píšu zmena
Myšlienka využiť železničné trate je dobrá, návrh ale nerieši niektoré najviac zaťažené smery (napr. Petržalka - cetrum). Na druhej strane, spojenie mesto - Viedeň vedené (trebárs aj cez hrádzu plánovanej priehrady) do Wolfsthalu je podľa mňa drahé v porovnaní s možným využítím trate. A to tu už máme dve železničné spojenia do Rakúska. Trať Viedeň - Wolfsthal by som s BA spojil, ale po novej trase: Wolfsthal - Berg - Kittsee - Petržalka. Trasa by bola sice nepatrne dlhšia ako pôvodná električka Wolfsthal - Petržalka, ale obslúžila by aj Berg a Kittsee - zdržanie by nebolo viac ako cca 5 minút aj so zastávkami ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ale smiechu som sa nezdržal, keď som čítal boľševický plátok Ž-Semafor, kde sa prednosta Kysaku nadchýňal PERONIZÁCIOU stanice, pričom pod peronizáciou sa rozumie, že pôvodné, 70 cm široké sypané peróny s úrovňovým prístupom boli vydláždené zámkovou dlažbou. Po týchto perónoch sa samozrejme v okamihu, keď sa blíži rýchlik a pohyb na nástupišti dosahuje maximálnu intenzitu, preháňajú pochybné modrogumnícke jašterky a zhadzujú potenciálne prepravovaný substrát do koľajiska, aby ho nebolo toľko.
I.