Boha ty sa tu snad chces zhovadit. A preco nejazdi L133 cely den? Alebo L191? Alebo L59?
1. Smolenicka je 330 metrov PO ROVINE od Holicskej. Od Magurskej k NOU je to 920 metrov HORE KOPCOM. Vidis ten rozdiel?
2. Holicska ma obsluhu aj po skonceni L94 linkou L68, ktora z Trnavskeho myta jazdi az do 23:22 a na Holicskej si o 23:45.
3. Zo Zochovej sa vies dostat priamo na Smolenicku a prejst hore spomenutych 300 metrov. Zaroven z mesta sa takmer odkialkolvek dostanes priamo na Trnavske myto, odkial to mas na 1 prestup na L68, ktora jazdi celkom stedro az do konca.
4. Okrem L94, ktora konci skor, ti tam jazdi L93, L95, L98, L99 a nocaky, ktore su na Sintavskej (250 metrov po rovine od Holicskej) o 23:45 (N95 - teda ked pride posledny spoj L68) a 00:15 (N99, ktora ide aj priamo na Holicsku) a ako nahodou to idu aj cez Zochovu. K tomu mas N93 na Smolenicku a je tam o 23:42 (este skor ako L68 z Trnavskeho)
Ak si teda taký odborník a si zastánca toho aby z/do každej "diery" chodil denný spoj aj o 23:00 tak prečo napríklad posledná L94 z Blumentálu ide niečo okolo 21:00???Nezaslúžili by si obyvateľia Petržalky pohodlný spoj na Holíčsku aj o 23:00 bez dvoch prestupov na Zochovej a Smolenickej???
Ten istý príklad ako s tou tvojou L209 a prejsť kúsok peši.
A nezabúdajme,že sa musí prihliadať aj výkony vodičov,ktoré sa musia dodržiavať.Ale kľudne by mohli neskoré odchody zo vzdialených konečných aj u Trollov robiť služby tzv.nahrávky nočných vozov ktoré majú nástupy cca okolo 20:00 a robia až do rána.Denné služby by som nechal tak ako sú.
Velmi veľa spojov už nechodí na prázdno do vozovne.Aj L39 zo Slávičieho údolia ide ešte 23:42 keď som dobre pozeral.L84 z Dúbravky ešte 23:42 smer Vozovňa.A vďaka týmto neskorím "zberačom" majú vodiči neskoré ukončenia po polnoci takpovediac nikdy nestíhajúc služobný spoj z vozovne na Hlavnú stanicu,lebo vodiča už nikto až k domu nedovezie.Veľa krát to vodiči rozoberajú v nočných spojoch,nechtiac to započujú aj cestujúci.Čiže ani mne by sa nepáčilo končiť po odchode Služobáku a čakat 30-60 minút na ďalší.Ešteže existujú tie "nočné príplatky"
To predsa môžeme aplikovať aj na vybrané linky na sedlo. A v prímestskej doprave môžeme zrušiť polovicu liniek. Len sa potom nečudujme, že máme autá parkujúce na detských ihriskách a modal split 90:10
Tento obhajobný argument "aj vodiči sú len ľudia" milujem úplne že najviac. Pre tvoju informáciu, vodič tam nesedí zadarmo a nebudeš tomu veriť, ale DPB vypláca aj tzv. nočný príplatok za takéto "taxislužby".
Nie, nemáš pravdu, neskorými večernými spojmi naozaj necestujú len tí, ktorí vedia ten kúsok aj prejsť.
Ďakujem za info. Z toho princípu existujú výnimky, námatkovo som našiel L50 o 23:10 z OD Slimák, 37 o 23:09 z Mosta SNP, 29 o 23:06 z Nového SND, 53 o 23:13 z Trnavského mýta (až do Vajnor)... Ten princíp považujem za nešťastný (najmä s ohľadom na to ako jazdia nočáky). Do budúcna by podľa mňa bolo lepšie aby premávka do 23:00 znamenala, že prvý taktový spoj po 23:00 ešte pôjde. V každom prípade ďakujem za odpoveď.
Systém je nastavený tak, že všetky riadne denné spoje premávajú do 23:00. Po tomto čase sú už len dojazdy alebo linky, ktoré majú za konečnou vozovňu a sú ešte na svojej trase vedené ako riadne. Pri 209 by bol odchod po 23:00 a preto tam už nie je z Mliekarenskej žiadny spoj na NOÚ.
1. V Bratislave sú ukončenia v porovnaní s inými mestami pomerne skoré, v Európe je bežné že vo väčších mestách denná premávka končí až po polnoci (ak sa nemýlim tak to do polovice 90. rokov bolo aj v BA). Z vodiča by kvôli spoju o 23:15 neubudlo, na abusoch sú služby čo majú ukončenie o 1:45.
2. Predĺženie prevádzky 209 o pol hodinu by znamenalo posledný spoj "hore" o 23:18, nie o polnoci. Dole by potom mohol ísť taktovo o 23:23 a okolo 23:45 už je v garáži. Žiaden spoj o 24:00 tam nie je.
3. Ak čokoľvek čo nevezie sto ľudí považuješ za taxislužbu, tak môžme zoškrtať polovicu MHD v Bratislave. MHD má zabezpečovať základnú dopravnú obslužnosť, čo zahŕňa aj menej vyťažené spoje, jednak pre zabezpečenie mobility a jednak aby bola alternatívou k autu. Končiť premávku už pred 23:00 mi príde príliš skoro-
Ja by som tam nočný spoj nevidel,v tej dobe premávajú vozidlá prázdne resp.vezie sa jeden jedinec,ktorý vie ten kúsok aj prejsť alebo až k domu si jedinec zavolá taxík.Samozrejme MHD si netreba mýliť s Taxislužbou,aj vodiči sú iba ľudia a myslím,že služby majú až dosť dlhé na to aby sa viezol jeden "šoto"aj o 24:00 v linke 209 alebo vymyslenom nočáku.
Neviem ci to tu citaju aj trolejbusovi grafikonisti, ale existuje nejaky osobitny dovod na pomerne skore ukoncenie prevadzky 209? Posledny spoj je hore pri NOU uz pred 23:00, co mi nepride uplne primerane - je pravda ze kilometricky to neni az tak daleko od Magurskej, ale je to v pomerne prudkom kopci a su tam aj bytovky (ja by som tam rad videl aj nocak). Myslim ze spoj este o pol hodinu (ak uz nie hodinu) neskor by sa hodil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
Ten istý príklad ako s tou tvojou L209 a prejsť kúsok peši.