Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #230324:
Ak si teda taký odborník a si zastánca toho aby z/do každej "diery" chodil denný spoj aj o 23:00 tak prečo napríklad posledná L94 z Blumentálu ide niečo okolo 21:00???Nezaslúžili by si obyvateľia Petržalky pohodlný spoj na Holíčsku aj o 23:00 bez dvoch prestupov na Zochovej a Smolenickej???
Ten istý príklad ako s tou tvojou L209 a prejsť kúsok peši.
Reakcia na: 810zssk #230324:
A nezabúdajme,že sa musí prihliadať aj výkony vodičov,ktoré sa musia dodržiavať.Ale kľudne by mohli neskoré odchody zo vzdialených konečných aj u Trollov robiť služby tzv.nahrávky nočných vozov ktoré majú nástupy cca okolo 20:00 a robia až do rána.Denné služby by som nechal tak ako sú.
Reakcia na: marek1978 #230329:
Velmi veľa spojov už nechodí na prázdno do vozovne.Aj L39 zo Slávičieho údolia ide ešte 23:42 keď som dobre pozeral.L84 z Dúbravky ešte 23:42 smer Vozovňa.A vďaka týmto neskorím "zberačom" majú vodiči neskoré ukončenia po polnoci takpovediac nikdy nestíhajúc služobný spoj z vozovne na Hlavnú stanicu,lebo vodiča už nikto až k domu nedovezie.Veľa krát to vodiči rozoberajú v nočných spojoch,nechtiac to započujú aj cestujúci.Čiže ani mne by sa nepáčilo končiť po odchode Služobáku a čakat 30-60 minút na ďalší.Ešteže existujú tie "nočné príplatky" 🙂
Reakcia na: david1 #230332:
To ale nijak nevyriesi termin posledneho spoja.. 😕
Reakcia na: 810zssk #230326:
L209 by sa mala menit cca. bud.rok po prerobení pavučiny , aby každý spoj išiel až hore zo zachádzkou.

Reakcia na: marek1978 #230329:
Hladal som priklady spojov co idu "prec od vozovne", toto su uz skor dojazdy (aj ked sluzi ku cti ze beru ludi a nejde to sluzobne po dialnici).
Reakcia na: marek1978 #230329:
Ale to zapadá do toho pravidla čo písal Solider, že sa iba vracajú po trase linky do Vozovne (smerom k vozovni).
Reakcia na: 810zssk #230326:
A take linky ako 68 - 23:22, 98 - 23:18 a dokonca 83 - 23:30 z Dubravky
Reakcia na: N/A #230323:
To predsa môžeme aplikovať aj na vybrané linky na sedlo. A v prímestskej doprave môžeme zrušiť polovicu liniek. Len sa potom nečudujme, že máme autá parkujúce na detských ihriskách a modal split 90:10
Reakcia na: N/A #230323:
Tento obhajobný argument "aj vodiči sú len ľudia" milujem úplne že najviac. Pre tvoju informáciu, vodič tam nesedí zadarmo a nebudeš tomu veriť, ale DPB vypláca aj tzv. nočný príplatok za takéto "taxislužby".
Nie, nemáš pravdu, neskorými večernými spojmi naozaj necestujú len tí, ktorí vedia ten kúsok aj prejsť.
Reakcia na: Solider #230325:
Ďakujem za info. Z toho princípu existujú výnimky, námatkovo som našiel L50 o 23:10 z OD Slimák, 37 o 23:09 z Mosta SNP, 29 o 23:06 z Nového SND, 53 o 23:13 z Trnavského mýta (až do Vajnor)... Ten princíp považujem za nešťastný (najmä s ohľadom na to ako jazdia nočáky). Do budúcna by podľa mňa bolo lepšie aby premávka do 23:00 znamenala, že prvý taktový spoj po 23:00 ešte pôjde. V každom prípade ďakujem za odpoveď.
Reakcia na: 810zssk #230324:
Systém je nastavený tak, že všetky riadne denné spoje premávajú do 23:00. Po tomto čase sú už len dojazdy alebo linky, ktoré majú za konečnou vozovňu a sú ešte na svojej trase vedené ako riadne. Pri 209 by bol odchod po 23:00 a preto tam už nie je z Mliekarenskej žiadny spoj na NOÚ.
Reakcia na: N/A #230323:
1. V Bratislave sú ukončenia v porovnaní s inými mestami pomerne skoré, v Európe je bežné že vo väčších mestách denná premávka končí až po polnoci (ak sa nemýlim tak to do polovice 90. rokov bolo aj v BA). Z vodiča by kvôli spoju o 23:15 neubudlo, na abusoch sú služby čo majú ukončenie o 1:45.
2. Predĺženie prevádzky 209 o pol hodinu by znamenalo posledný spoj "hore" o 23:18, nie o polnoci. Dole by potom mohol ísť taktovo o 23:23 a okolo 23:45 už je v garáži. Žiaden spoj o 24:00 tam nie je.
3. Ak čokoľvek čo nevezie sto ľudí považuješ za taxislužbu, tak môžme zoškrtať polovicu MHD v Bratislave. MHD má zabezpečovať základnú dopravnú obslužnosť, čo zahŕňa aj menej vyťažené spoje, jednak pre zabezpečenie mobility a jednak aby bola alternatívou k autu. Končiť premávku už pred 23:00 mi príde príliš skoro-
Reakcia na: 810zssk #230319:
Ja by som tam nočný spoj nevidel,v tej dobe premávajú vozidlá prázdne resp.vezie sa jeden jedinec,ktorý vie ten kúsok aj prejsť alebo až k domu si jedinec zavolá taxík.Samozrejme MHD si netreba mýliť s Taxislužbou,aj vodiči sú iba ľudia a myslím,že služby majú až dosť dlhé na to aby sa viezol jeden "šoto"aj o 24:00 v linke 209 alebo vymyslenom nočáku.
Reakcia na: LUKY 87 #230321:
To je otázka na niekoho z DPB, ale niektorí tu diskutujúci, čo sa vyznajú, tejto myšlienke vôbec nefandia...
Reakcia na: trolejbus6207 #230320:
A DPB neplánuje nejaké T6A5 z Prahy odkúpiť? Zišli by sa.
Neviem ci to tu citaju aj trolejbusovi grafikonisti, ale existuje nejaky osobitny dovod na pomerne skore ukoncenie prevadzky 209? Posledny spoj je hore pri NOU uz pred 23:00, co mi nepride uplne primerane - je pravda ze kilometricky to neni az tak daleko od Magurskej, ale je to v pomerne prudkom kopci a su tam aj bytovky (ja by som tam rad videl aj nocak). Myslim ze spoj este o pol hodinu (ak uz nie hodinu) neskor by sa hodil.
Kandidátmi na šéfa DPB ktorí postúpili na vypočutie sú Stanislav Brečka, Igor Lovacký, Vladimír Rafaj, Martin Rybanský a Ivan Sokáč. Verejné vypočutie bude v pondelok 10.6. od 13:00.
https://bratislava.sk/sk/sprava/verejnost-uz-moze-pripomienkovat-prve-mena-uchadzacov-o-sefov-mestskych-podnikov?fbclid=IwAR0-ZwPKWPyfL07e8W53PUQ-tHhG4XvwxyAjq-qkKPf4K0bsmXJ5Ry6Xg2I

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.