Reakcia na: MatejBA #230130:
Riesil som to vtedy v pokladni v Inssbrucku - v prvom okienku ma s tym poslala doprec, tak som isiel k inemu ze si idem kupit listok, lebo aj domov sa treba dostat. V procese nakupu listku som pokladnikovi spomenul ze ja vlastne listok nepotrebujem, ale ten moj je roztrhnuty. Tak vytiahol lepiacu pasku, listok zlepil, opeciatkoval, a vytlacil aj papier s prepravnymi podmienkami. Na SVK som staznost aj vratenie penazi za neprecestovany listok riesil so ZSSK a bezproblemov vratili peniaze za alikvotnu cast listka, celkovo som bol pristupom milo prekvapeny. Odpoved na staznost nikdy neprisla.
Valec
V ďalšom roku som chodil s vytlačeným emailom od vedúceho nejakého tarifného odboru OeBB kde bolo presne definované, aká kombinácia dokladov je povolená... to som dával na čítanie menej informovaným sprievodcom (a vždy to stačilo, nikto nemal potrebu mu volať na telefónne číslo v podpise).