A menili sa len tie pri 3. dverach, alebo vsetkych? Lebo ak to zas bude len pri jednych dverach na vozidlo, tak to bude uplny bordel. Ludi bude najma celkom slusne miast ze oznacovace z displejom a citackou kariet su v niektorych vozoch pri kazdych dverach, ale Visu/MC beru len niektore. Zaroven to trochu popiera princip jednoduchosti pre obcasneho uzivatela, ktory ma priniest platba kartou, ked citacka kariet bude iba pri jednych dverach (to bude pokut!).
A najmä - obstarávajú 1000 OCL, pričom premávkových vozidiel je 814, čo je samo o sebe rezerva 186 OCL, teda 22%! A to som ešte nezohľadnil že posledné dodané vozidlá už tieto nové OCL majú, čiže tam sa meniť nič nebude. Buď mi niečo uniká, alebo mám zlé informácie, alebo je to posledný tunel ktorý sa stihol pred zmenou vedenia DPB.
Prečo sa v trolejbusoch pri 3. dverách vymenili označovače za ten najnovší typ (ten ako majú elektrobusy, resp. vozy z 2017)? Majú tie označovače nejakú funkciu, čo "starší" typ nemá? Aj keď to by potom museli vymeniť vo všetkých vozoch...
Všimol som si aj, že www.mojbus.sk sa mení na www.ubian.sk (appka Ubian z Transdata existuje niekoľko rokov). Aj na ich webe je možné si pridať svoju BČK - neplatia tam žiaľ prihlasovacie údaje z Konta IDS BK.
DPB minuly mesiac podpisal zmluvu na 1000 oznacovacov, ktore uz budu schopne prijmat aj platobne karty (t.j. druha generacia Telmaxov, ktore boli aj v poslednych SORkach).
Čo pozorujem, tak postupne sú pri 3. dverách menené aj staršie Telmaxy za tie nové s čiernym dizajnom okolo obrazovky a s piktogramom bezkontaktnej platby kartpu v spodnej časti
Uplne jedno ake spravia grafikony ked busy bezdovodne meskaju. Dneska som chcel ist 63 -> bajkalska -> 620 -> zlate piesky -> 527 . Vsade bolo 5 minut na prestup ale skoro som nestihol. A to je sobota vecer, trasa nejde cez nivy ani iny problemovy usek, napriek tomu 63 aj 620 meskali.
Podobne prusery stihnut 527ku zo zlatych mam pravidelne. Esteze si mozem dovolit taxi.
Otazka je, aky je dopyt po internetovom predaji na BA-KN.
Ale vzhladom na to ze RJ od decembra prebera dalsie dotovane linky (cize listky kde nie je pouzitelny bezny rezervacny system), mozno sa im konecne oplati pripravit nejaky upgrade aj na toto.
1; Pri novom žiaľ nevidím prihlásenie sa cez mojeID (pri starom to neumožňuje iba mobilná verzia webu).
2; Keď sa aj prihlásim v starom systéme a potom otvorím nový v tom istom okne prehliadača, tak napriek tomu som v novom neprihlásený.
3; Dúfal som, že keď majú nový, tak že umožnia kupovať lístky cez internet aj na štátom dotovanú S70 (jej celú trasu). Bolo by to nielen zlepšenie pre cestujúcich, ale aj zjednodušenie pre stevardky. Pravdepodobne by si potom menej ľudí kupovalo lístky na predajných miestach.
Na rozdiel od ZSSK nemajú ani SMS lístky (je mi jasné, že tie by boli pre cestujúcich drahšie).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44
Čo pozorujem, tak postupne sú pri 3. dverách menené aj staršie Telmaxy za tie nové s čiernym dizajnom okolo obrazovky a s piktogramom bezkontaktnej platby kartpu v spodnej časti