Reakcia na: JaNa #228571:
Takze ked autobus odchadza zo zastavky, nema vodic davat pozor pred seba ani za seba, aby ziadne auto/chodca nezramoval (alebo oni jeho), ale ci nejaka JaNa nedobehla nahodou na zastavku a nemacka tlacidlo o zivot?Mna zas naopak obcas irituje, ked vodic este pusti ludi ako si ty aj po tom, co uz zavrel dvere a ja potom zmeskam prestup o tych "30 sekund" a mozem cakat trebars aj 15-20 minut, ked je napriklad vikend. Je to fakt mile, zvlast ked je velke teplo/zima alebo burka/dazd/sneh.
Na zaver tu len dodam:
A.5.3 Cestujúci je ďalej povinný:
b) v čase plánovaného odchodu spoja byť pripravený na zastávke na nástup do
vozidla, starať sa o to, aby včas nastúpil do pristaveného vozidla a v cieľovej
zastávke včas z vozidla vystúpil
d) nevstupovať do priestoru dverí po spustení signalizácie „Nevystupujte /
Nenastupujte“
j) zdržiavať sa na zastávke najmenej 0,5 metra od nástupnej hrany nástupišťa:
- do úplného zastavenia vozidla v zastávke a otvorenia dverí,
- po zvukovom a/alebo svetelnom znamení pri zatváraní dverí a pri odchode
vozidla zo zastávky.
Peon
Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].
Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?