Tie idú z Galanty a neodbavujú silnú špičku (okrem 6:24 - ten ponúka svojimi storočnými vozňami aspoň alternatívu ku prepchatému 4608, v ktorom sa už nedá pohnúť ani na horných podlažiach), takže mal som na mysli vyslovene senecké. Chýba tam ešte jeden vlak o 6:29 z Galanty - 6:50 zo Senca.
#228519
uplne bezne - operacne stredisko KDI, nahlasovanie poruch verejneho osvetlenia (informacie sa dostanu, kam treba), cisla spamati neviem, ale daju sa najst na internete; pokial staci - odkazprestarostu - verte, ze opodstatnenymi podnetmi sa ludia zaoberaju omnoho skor, ako sa objavi oficialna reakcia;
Karadzicova - Zahradnicka je riadena z ustredne a bezi v pevnom cykle; za beznych okolnosti sa nemoze stat, ze sa vynecha niektory signal - avsak pri operativnych zasahoch do riadenia, zial, musite cakat; podobne pri zmene signalneho planu, v urcitom bode sa signalizacia synchronizuje s okolim a z technologickeho hladiska to inak ako takto nejde - maximum je to vsak 2*dlzka cyklu;
chodecke tlacidla na novych/modernizovanych krizovatkach su osetrene a v pripade, ze nie je registrovane zatlacenie po urcitu dobu, berie sa ako vadne a logika ho vyhodnocuje ako keby ho stale niekto zatlacil, a teda je urcite dana faza zaradovana v kazdom cykle - ci ten problem nebude skor v tom, ze na Bosakovej mame absolutnu preferenciu EMHD, a kedze system riadenia nie je prilis stastny (podobne ako Safko), elektricka chodcov moze niekedy "seknut" a preskocit; tato krizovatka - jej uz snad piata uprava - je v plane v blizkej buducnosti;
Bolo to davno, cca 5 rokov dozadu, rano okolo 8:00-8:30. Nikdy pred tym, ani potom som takyto problem nevidel. Vsetky smery normalne fungovali, len Karadzicovu nepustal.
Miro, David: Odkaz som skusal na plno veci. Napriklad nesvietiace pristresky Farskeho napriek slubom a clankom stale nesvietia, ale pri poliklinike Sustekova bol na zaklade podnetu vpodstate zruseny stredovy ostrovcek aby mamicky s kocikmi netrcali do vozovky ked ich tam chyti cervena, lebo sa nedalo prejst na jeden pokus.
Preto sa pytam ci take cislo existuje - podobne ako na nahlasovanie poruch osvetlenia.
Ak ma taká vec naozaj trápi a neohrozuje to priamo život, zavolám mestskú políciu. Neviem, ako v Bratislave, ale u nás v Kysuckom Novom Meste som v takých prípadoch pochodil. Buď mi poradili, kam sa obrátiť, alebo to na príslušnom mieste vybavili aj sami. Niekedy sa ma síce snažili odpálkovať (asi podľa nálady), ale vždy sa daná vec vybavila.
Existuje cislo na dispecing, alebo nejaky iny kontakt, kam sa daju nahlasovat poruchy semaforov?
Napriklad aktualne nefunguje tlacidlo pre chodcov na Bosakovej uz par tyzdnov a nikto to neriesi.
Alebo v minulosti sa mi stalo ze na krizovatke Karadzicova - Zahradnicka semafory 4 cykly ignorovali vozidla na hlavnej a nepadla zelena. Hlavne v rannej spicke to potesi. Zavada sa vyskytovala dlhsie ako tyzden. A naozaj netusim koho informovat ci uz pri akutnom probleme, alebo "banalite" typu tlacitko pre chodcov. Aj ked v momente, ak bez stlacenia tlacidla chodec zelenu nedostane, to uz banalita nie je...
#228475
ako som uvadzal v niektorom z predoslych prispevkov, Pekna cesta je jeden z radicov, ktore prave nie su Siemens, su dodane odbornikmi z CR a aj tam programovane - nie su v sprave Siemens, a teda Siemens nema na riadenie na tychto krizovatkach vplyv;
@228478
odpocet je vypnuty v kazdom pripade, ked nie je mozne dopredu vypocitat dlzku trvania daneho signalu - to je v pripade riadenia z KDI alebo urcitych specifickych dopravnotechnickych stavov; okrem toho - vedlajsie smery (chodecke alebo dopravne odbocenia a pod.) pokial su vybavene funkcnymi detektormi/tlacidlami, sa mozu spustat az po zaregistrovani radicom - ide o urcitu formu interakcie ucastnika cestnej premavky s krizovatkou.
#228480
snazili sme sa o obnovenie, bola vytipovana aj jedna lokalita na jej testovaciu prevadzku, avsak kedze signal zmizol z vyhlasky, dopravna komisia navrh zamietla;
Hej, len prepchate vlaky do centra a poloprazdna S65 naznacuju ze zvolena strategia posilnovania vlakov na periferiu nie je uplne stastna. A MDV ma klasicky na haku, dolezite je ze maju sotovlak po Pristavnom moste.
Mimochodom, od decembra bude vikendovy interval na linke Brno - Blansko 30 minut. Medzitym na linke Bratislava - Senec zostava superatraktivnych 120 minut.
Tak, ale keď si niektorí starostovia na vyjednávanie s BID zavolali na slovovzatých expertov. Nebudem menovať, ale raz sa tam vyskytol istý MUDr., ktorého funkcia bola "expert na cestovanie linkou 620.
No lenže S65 zachraňuje len školákov. Prvýkrát ide zo Senca až o 7:13. V tom čase už pomaly začína doznievať špička. Druhý vlak 7:58, to už je pomaličky koniec špičky, tým už ani školáci nechodia.
Práve prebieha v seneckom okrese menšia skúška kolapsu kvôli D4:
Lenivci, čo si vybojovali nové pridané spoje z Jelky mimo Senca do Bratislavy, ktoré obchádzajú Senec už cestujú pomaly 3 hodiny (Jelka 5:03 - autobus sa momentálne nachádza pri Logistickom centre BA, Jelka 5:43 - autobus je ešte len v Senci).
Všetky ostatné autobusy meškajú od 60 do 120 min.
Os vlaky opäť nechávali ľudí na staniciach, REXy sú plné, situáciu zachraňuje S65.
IAD sa zdrží od Senca až po centrum BA dokopy 3 hodiny.
Gratulujem vedeniu VÚC + BID, že sa na tento kompletný kolaps prizerá z gauča s vedomím, že sa na nás chystá ešte väčšie peklo, ako obyčajná rekonštrukcia Dialničnej cesty v Senci v jednom pruhu.
Základ je taký, že netreba presúvať ani vozy, ani vodičov ani dorábať nikomu školenie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.