Lenže toto indivíduám ako JaNa proste nevysvetlíš, oni budú mať vždy svoju pravdu. A tak to potom aj vyzerá keď viacerí cestujúci majú podobný názor, že vodič mhd = automaticky skrachovanec a pod. A sťažnosti pomaly už za všetko, vodič môže za to že mešká kvôli kolónam, že sú vo voze bezdomovci, že nefunguje klíma, atď. A tým sa nezastávam vždy vodičov, samozrejme nájdu sa aj takí ktorí povesť ich kolegov kazia (napr. spomínané ˝údajné˝ vyhodenie z predného sedadla akceptovateľné nie je), ale tak minimálne 50% sťažností od cestujúcich (ak nie viac) je úplne neopodstatnených. A prevážaj potom takýchto ľudí...
Ako vam uz bolo vysvetlene, vodic ma pri vychadzani zo zastavky milion dolezitejsich veci na sledovanie, nez ci niekto dava dopyt, alebo sa pokusa na poslednu chvilu nastupit. Holt, prisli ste na zastavku neskoro, stane sa to kazdemu. Prestante hladat chybu vo vsetkom moznom len nie u seba.
A ja blbec som si myslel ze na to su dopytove tlacidla a by vodic nemusel pozerat do spatneho zrkadla na skrachovancov ako som ja ale ze mu to tam niekde na palubovke svieti
Pokiaľ je cena známa vopred (t.j. zverejnená v cenníku), je to v poriadku. Stále sa tiež môžeš taxikára informovať o predpokladanej cene, príp. sa dohodnúť na cene vopred.
Neviem ako v Uberi, ale v Hopine tiež vidím na začiatku cesty len orientačnú cenu (a už sa mi stalo, že som platil o polovicu viac, lebo kvôli kolónam cesta trvala 45 min. miest cca 15 min; celú cestu som však videl na taxameter a vedel som čo ma očakáva).
Tak mi napadlo: Zachytili ste niekde v slovenských médiách (prípadne českých) informáciu o štrajku železničiarov v Rakúsku, ktorý bol v pondelok 26. 11. 2018 od 12 do 14 h? Weby zssk.sk a regiojet.sk nerátam.
Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].
Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?
Sorry jako, ale áno. Ako keby si si kúpil plechovku Fanty za 100 €. Ak bola taká cenovka a predavačka ti oznámila cenu a ty si zaplatil, tak hej. Žiaľ.
Platí voľná tvorba cien. Ak chce niekto dať 95 € za 13 km, tak kľudne môže. Taxikár doklad vydal (je teda predpoklad, že sumu poctivo zdaní) a ak mal vyvesený cenník, nemožno nič namietať (okrem vlastnej sprostosti).
chcem Vás upozorniť, že ste napísali stránkam imhd.sk, ktoré nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a. s. a ani žiadneho iného dopravcu, či mesta. To znamená, že nie sme prevádzkovateľmi MHD v Bratislave a ani inom meste a ani vodiči autobusov, trolejbusov, či električiek MHD v BA nie sú našimi zamestnancami, ale práve zamestnancami DPB.
So svojou sťažnosťou sa prosím obráťte na Dopravný podnik Bratislava, napr. e-mailom na adresy info@dpb.sk alebo vnutorna.kontrola@dpb.sk alebo prostredníctvom ich FB stránky: https://www.facebook.com/dpb.sk/
Ďakujeme Vám, že navštevujete imhd.sk a prajeme príjemný zvyšok dňa.
Keď vodič vychádza zo zástavky tak sa pozerá do ľavého spätného zrkadla. Takže nevidí skrachované existencie ktoré mačkajú dopyt. Normálny človek p tom vie. Bohuźiaľ v dopravných prostriedkoch sa vozia aj skrachované existencie....
Tak. Vylial si si srdiečko, hádam sa ti uľavilo. Len by som ťa chcel do budúcna požiadať, aby si nás tu neotravoval takýmito stupidnými príspevkami. Už prvá veta hovorí za všetko... Dúfam, že sa po dnešku budeš MHD vyhýbať veľkým oblúkom a keď nie, tak ti prajem, aby ťa už žiadny vodič pri dobiehaní nepočkal. Za to, ako si všetkých nazval "skrachovanými existenciami".
Po dnesnom dni ma uz nikto nepresvedci ze DPB nezmestnava len skrachovane existencie, na druhej strane niet sa comu divit ze za tie peniaze tuto nevdacnu robotu nikto normalny nieje ochotny robit. Individuum na 3420 dnes skoda komentovat. Predne dvere otvori az po natlaku. Potom frfle ze si cestujuci dovoli sadnut na predne sedadlo pri dverach s argumentom ze on potom nic nevidi tak som mu povedal nech si ho da v dielni demontovat. Dalsi pacient na 1851 si stoji na zastavke so zatvorenymi dverami, ked dobehnem a stlacim dopyt rozsvieti sa zelene svetlo ale dvere sa neotvoria a autobus odchadza atd. skoda komentovat. Ale vobec sa nedivim ze MHD cestuju len ludia ktori nemaju inu moznost, lebo pre ostatnych je to len otrava a strata casu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer