Je tam vyjazd z bocnej ulicky + zastavka v zakrute tiez nie je plus. Teraz je to uz viacmenej useless vid to co pise MatejBa. Skor ci bude aj 139 a nocak N34 zastavovat aj na novej zdruzenej Molecke.
Kedysi tu bol o tom clanok, ked chceli "zrusit" Molecovu a vychadzalo to, ze na tych semaforoch by trolejbus stravil skoro 50% jazdnej doby, co ma teraz. Okrem toho sa Molecova bude kompletne prestavovat a nie je to taka vzdialenost, aby sa tam oplatilo urobit zastavku.
Plus ak ide clovek na Dlhe Diely, vie prestupit napriklad na Botanickej Zahrade na hrane, kde v spicke chodi L32 uz dost casto
Áno, takto by to bolo ideálne, ale po 30-tich rokoch zaužívaného systému nemôžeš čakať, že ľudia bez slova prijmú prestupy na vlak. Aj keď je to 3x rýchlejšie a šikovnejšie, neprijmú to už len z princípu. To ešte bude trvať dlhší čas, kým sacestujúci jednoducho vykašlú na tie priame spoje či linky. To isté platí pre IAD.
A je to takto lepšie, veď by to železnica kapacitne nezvládla (dnešný stav grafikonu), keby šoféri vo veľkom nechali svoje autá doma + väčšina autobusárov by sa natlačila do vlakov. S60 má problém už okolo 5:00 ráno - už v tom čase sú vlaky nepohodlne plné, preto sa zavádza nový REX aj Os v tom čase.
No veď to...napr. linka 659. Pôvodné spoje nechali a ešte k nim pridali spoje z BA. Namiesto tých spojov z BA mohli zlepšiť interval na úseku SC-Veľké Úľany. Tie spoje z BA idú 76 minút. Ak tam započítaš 30-minútovú kolónu tak máš 106 minút. Za ten čas by si stihol spoje SC-Veľké Úľany(30 min.), Veľké Úľany-SC(30 min.) a SC-Veľké Úľany(30 min.).
V skratke - nad 70 rokov je to zadarmo so SeniorPasom a na ZTP je to 50% zlava, alebo 100% na zony 100 a 101 (Bratislava) ak je trvaly pobyt v Bratislavskom kraji. Presnejsie to je napisane v linkoch co som sem dal.
Neplatí to úplne pre všetky ale o úspešnosti spojenia 7902/7928 by som pochyboval. Jednak ide o odlišné série, jednak sú obidvak kúsky druhé vozy, nebudú mať vysielačku, klimatizáciu, stierače a zvonček budú mať "len aby sa nepovedalo", prepojenie infosystému tiež skôr nebude fungovať ako bude.
Hej, len si teraz predstav ze ti ludia z vlaku co vyuzivaju tie pripoje budu na stanici cakat 40 minut na zmeskany autobus ktory sa suchce z bratislavskych zapch. Na co je toto dobre? Co ma potom cestujuci z toho ze isiel vlakom ked aj tak sa ho zapcha dotkne rovnako?
Nehovoriac o tom ze do systemu vracaju bordel a neprehladnost.
V tejto podobe je ten system na zrusenie. Skoda penazi ktore to stoji HMB a MDV.
Ty pracuješ vo firme kde všetky interné rozhodnutia konzultujete na nejakom diskusnom fóre?Pokiaľ by si formuloval otázku k niečomu čo ťa zaujíma , tak by si dostal aj rozumnú odpoveď. Nuž ale keď ty nerozumieš logike pracovníkov DP tak asi akákoľvek aj logická odpoveď by bola zbytočná! Ver tomu že všetko čo si spomenul má jednoduché a logické vysvetlenie.
Dobre, tak keď si odmyslím tie priame spoje a obchádzanie okresného mesta, stále tam vidím prechádzanie cez 4 zastávky v BA(v podstate 5 ak počítam aj Mliekárenskú) bez zastavenia a to sa už netýka len cestujúcich z regiónu...
Vyhoveli tak 50-tim cestujúcim, čo najviac kričali, že BID je paškvil. Avšak súbežné prípojné spoje na vlaky úspešne sťahujú ľudí z priamych spojov do BA a aj z áut, takže ja to nevidím až tak tragicky. Áno, rozbíja sa systém, ale aspoň budú ticho tí, ktorých treba upokojiť dvoma-troma spojmi. Stále sú tie prípojné spoje plné a čoraz plnšie, návoz na vlaky funguje, avšak bez dispečingu, a to škodí najviac systému, nie zopár pridaných spojov do BA. Tí si nech odsedia svoje zápchy v tých busoch, avšak chystá sa na nich obmedzovanie vchodov do mesta kvôli D4 a pr IAD zas spoplatnené parkovanie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki