Zrejme Danko nedal inštrukcie, ako riešiť mimoriadne situácie. Namiesto sústredenia sa na dopravu managori ZSSK v poslednej dobe riešili náter lokomotív, predražené nákupy, zbytočnú marketingovú kampaň a SMS cestovné - pozostatok z minulého tisícročia.
N/A
Inak posunovacia lokomotíva 721 k tej 671 aj došla, bohužiaľ nikoho nenapadlo, že 671 nemá adaptér na spriahanie. Len taký "detail", že zas niekto v ZSSK myslel na niečo iné ako mal, alebo nemyslel, pričom ten adaptér by mala mať každá súprava.
Balast o hentej trojici zlodejov s tisíckami zlodejov za chrbtom má priamy súvis so stavom dopravy a odpovedá zároveň na otázku, že prečo je naša doprava stále pozadu a priepasť medzi nami a ČR západom sa rozširuje, čo sa týka ŽI tak maďari nám unikajú tiež. O poliakoch sa neviem zodpovedne vyjadriť, tak som ticho, ale moderné EMJ a DMJ tam majú dlhšie ako my a ich počet narastá rýchlejšie ako u nás.
Nuž non-stop obviňujem manažment, pretože práve preto, že som robil tam, kde som robil, tak viem, že referenti a aj vedúci môžu každé ráno, doobedie a poobedie búchať na dvere vedenia, mať dobré nápady, vôľu a chuť no zbytočne, keď vedenie NECHCE VECI RIEŠIŤ! A toto oberie za pár rokov každého nadšenca o vôľu a chuť. Asi to poznáš. To som dal caps lock, pretože to zdôrazňujem, že na Slovensku nie je problém, že by sme nevedeli, alebo nemali čas alebo sa nedalo, ale ono sa nikomu NECHCE! Pretože kto chce, tak sa učí na chybách za pochodu, kto chce, tak čas si nájde a kto chce aby sa dalo, tak sa dá riešiť veci od 7h rána do 22h večera.