Hm, no kazdy hovori inak Celkom ma to zaujimalo, lebo niekedy sa mi stalo, ze tam klima isla naplno (ze tam skoro az mrazilo ale osobne mi to nevadi, skor naopak), aj ked vonku neboli az take vysoke teploty, no a inokedy klima isla len na minimum, aj vonku bolo vacsie horko.
A ta automatika sa kedy zapina a na aku teplotu sa chladi?
nevie niekto ako je nastavena klimatizacia v tych novych elektrickach Skoda 29T a 30T? je tam nastavene automaticke zapnutie pri urcitej vonkajsej teplote? vie ju vodic zapnut aj manualne a nastavit aj na aku teplotu sa ma elektricka vychladit? dik
Ešte k tomu dodávam, že je to po viac ako 60 rokoch(od poslednej dodávky vozov Tatra T400), čo nový trolejbus nenesie značku Škoda, aj keď ja osobne by som tu radšej videl Solaris, ale toho sa asi nedožijem... ?
Ako ked sa to nebude rozpadat ako prva seria SORiek (a ani hrkat), tak osobne proti nie som, vypadaju dobre a snad aj klima/interier bude minimalne na urovni NS12E
Dokonca sa mi NS paci trochu viac ako Solaris IV za co ma sotousi zabiju ?
9/3 a 9/4 boli spočiatku s K2S preto, lebo bol príkaz, že všetky krasňanské 6+9 majú byť s K2S, bez ohľadu na to, že /3 a /4 robili celý deň L9, okrem jedného spoja L6 poobede, kvôli napojeniu trnávskych deleniek. A to celé vzniklo len preto, že niekto nebol schopný urobiť požadované prejazdy 6+8.
Stacilo im nadat ocividne. Lebo byvali aj celodenky 9/3 a 9/4 s K2S a tie chytali spoje 7:40 z Karlovky a to bola sardinkaren vyborna. Tak potom uz dali na obe sluzby supravy.
No to som sa dobre zasmial. Keby to tak bolo, tak to by sa nesmeli na linku 9 v špičke (rannej aj poobednej) nasadzovať vozidlá K2 - cez školský rok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pe7err
A ta automatika sa kedy zapina a na aku teplotu sa chladi?