Ono moze byt problem aj v znaceni pri operativkach, kedze v case, ked L2 nesla na zst nm (tusim zamrznute vyhybky, ci co to bolo), tak vonkajsi transparent ukazoval vozovna jd, ale vnutri aj za polusom veselo rolovalo v zastavkach “zatisie-zstnm”. A teraz sa ako cestujuci vyznaj...
Konečne čerešnička na torte integrácie hromadnej dopravy v Bratislave. To kubáčkovci nepodporia lebo ani jeden lodný prístav nebude v nadväznosti na železničnú stanicu alebo zastávku a to nie je ich kafé. No a jaspersáci budú musieť poriadne prekrútiť parametre pre ekonomické hodnotenie aby to (ne)vyšlo. Šanca aby sa aj nejaký bratislavský pltník mohol zapojiť do diskusie na IMHD. Kandidáti na funkcie v samospráve Droba, Nesrovnal, Vallo, Lišková, Kratochvílová sa začnú predbiehať kto dá väčšiu podporu
Príčina je taká, že ľudia sa nepozerajú na ciele na tabuliach a nastupujú do hocičoho, čo príde (aj do označenej autoškoly alebo do havarovaných električiek s porozbíjanými oknami a dverami) a potom, keď električka odbočí mimo nejakú vopred predikovanú trasu, tak sú prekvapení, že deviatka môže ísť aj do vozovne.
Tak ale od optimalizacie ocakavam prave to ze tie zlozite linky ako 740 (alebo 250) uprace, bud zredukovanim poctu variantov trasy, alebo ich rozdelenim na viac liniek. V dnesnom stave si MHD-ckovy format neviem predstavit na nicom okrem 525.
Aj u nás sú linky (v súčasnej dobe napr. 725) kde si takýto formát viem bez problémov predstaviť. Na druhej strane sú linky (740), kde si ho predstaviť neviem dnes ani do budúcnosti.
Keď už máme časovú tarifu, tak nemali by sa uvádzať časy platné pre daný spoj? Takto, keď sa zverejňujú najdlhšie, sa môže stať, že večer alebo cez víkend si cestujúci musí kúpiť dlhší lístok ako by mu reálne postačoval.
Ano, ten format je velmi pekny, avsak jazdna doba v ramci stlpca sa moze aj tak lisit. Aspon teda u nasich dopravcov to tak je bezne. Ak by si chcel mat exaktnu jazdnu dobu pre kazdy spoj, tak aj obycajna DPB linka 39 ti skonci s niekolkymi stlpcami. To nehovorim o takej 37, ktora ma hlavnu trasu, 2 zachadzkove a rozne chrono pocas dna / tyzdna.
Takze ak by mala byt chrono vedla stlpcov, tak bud by bola maximalna mozna ako je teraz alebo rozsah od-do. Inak by to bolo prilis vela stlpcov a zbytocne neprehladne.
U mna zatial vyhrava linka s 18 spojmi a 14 roznymi trasami (stlpcami) ?
Toto bolo kedysi strasne pekne riesene na kodanskych CP, ktore mali asi najlepsie vyznacenie zachadzok ake som videl. Zial uz format zmenili a neviem tie stare najst
Princip bol ze ak mala linka viac variantov trasy, vedla zoznamu zastavok boli stlpce pre kazdy variant oznacene pismenom ktore zodpovedalo poznamke v CP a v nich bolo vyznacene kde dany varian trasy stoji a aka je jazdna doba. Vyhodou bolo ze aj absolutne neznaly (a jazyk neovladajuci) clovek vedel pochopit kade ktory variant ide, na rozdiel od textovych poznamok.
Myslim, ze viacero stlpcov s chrono by uz bolo neprehladne pre bezneho cestujuceho. Ale existuju aj ine sposoby ako dosiahnut zelany vysledok a na niecom pracujeme. Este chvilu potrva, nez to bude verejne dostupne.
Bol by problém doprogramovať tabuľku tak, aby sa pri tomto type liniek dali vyplniť dva-tri stĺpce minutáží v závislosti od zastávok? Prípadne v záhlaví označené rovnakou poznámkou ako daný spoj, aby to bolo hneď jasné?
Lebo ZSSK na rozdiel od ŽSR tie CP do BID neposiela.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Princip bol ze ak mala linka viac variantov trasy, vedla zoznamu zastavok boli stlpce pre kazdy variant oznacene pismenom ktore zodpovedalo poznamke v CP a v nich bolo vyznacene kde dany varian trasy stoji a aka je jazdna doba. Vyhodou bolo ze aj absolutne neznaly (a jazyk neovladajuci) clovek vedel pochopit kade ktory variant ide, na rozdiel od textovych poznamok.