V rámci BA je človek zvyknutý na jedno, v rámci regiónu na iné... teraz vyber komu sa prispôsobiť. Počas môjho života som stretol už niekoľko desiatok ľudí, čo sa nevedeli zorientovať v CP DPB, zatiaľ čo v regionálnom im to šlo bez problémov (to len konštatujem fakt).
Akurát, že ja tu porovnávam konkrétny CP pre linku S55 alebo S65, ani jedna z nich nemá päť strán.
V tom (i)MHD formáte inak stačí, aby v ňom bola čo i len jedna zachádzka, a už ti nebudú sedieť minúty (tarifný údaj), ktoré sú len v jednom stĺpci. Pozri napr. linku 29 a jej zachádzku ku škole.
Toto je dobré porovnanie, najdôležitejšie sú asi tieto rozdiely:
– v IDS JMK sú pracovné dni zvlášť a voľné dni zvlášť (zatiaľ čo ZSSK aj Slovak Lines ich má spolu),
– Slovak Lines tam má množstvo údajov, ktoré podľa mňa už niesu potrebné – napríklad vzdialenosť v kilometroch , pretože (ak sa nemýlim) dnes už možno vrámci IDS vydať iba cestovný lístok podľa počtu prejdených zón (času) – tá zaberá päť stĺpcov, a nie som si istý či a na čo je tam ten nasledujúci stĺpec – Tč,
– číslo linky je v IDS JMK najväčším písmom, zatiaľ čo na tom od Slovak Lines je najväčšie logo prevádzkovateľa, hneď po ňom číslo licencie a až potom je číslo linky – aj to schované v texte
– označenie zastávok v zónach 100 a 101 svorkou a nápisom MHD je podľa mňa tiež zbytočné.
A to že sa poznámky u Slovak Lines začínajú až po dvoch husto popísaných A4, kým v IDS JMK sú rozdelené na každej, tak aby boli relevantné poznámky pri relevantnej časti tabuľky je už len taký malý detail.
Na týchto porovnaniach je nádherne vidieť, že jediné čo sa po zavedení IDS BK v cestovných poriadkoch zmenilo bolo, že sa pridali zóny a čísla liniek. Všetko ostatné zostalo po starom.
Ono by v prvom rade bolo vhodne rozdelit Os a REXy do dvoch roznych liniek, je blbost mat pod tym istym cislom zastavkove aj zrychlene spoje - ako z pohladu orientacie, tak aj z pohladu prehladnosti CP (podobny problem je aj u regiobusov). To je ako keby DPB narval 25ku do CP 21ky.
Proste "integrovaný" web rovnako ako doprava... Linky boli priamo z oficiálneho webu idsbk.sk zo sekcie "cestovné poriadky" https://www.idsbk.sk/cestovne-poriadky/ . Smutné je, že za takto odvedenú "prácu" sú aj platení... Keby to robili ako fanúšikovia, či nadšenci, tak by to podľa môjho názoru vyzeralo omnoho lepšie...
Rovnako ako keď platíme dane a poplatky "mestu" a namiesto protihodnoty musia upratovať ulice aktivisti...
Tak ono na stránke IDS majú iba odkazy na na stránky Železníc. Inak neviem prečo to buď teda nerozdelili, alebo tam nedali odkaz na stránky Železničnej spoločnosti, kde majú grafikony rozdelené podľa tratí.
ved aj mne laikovi bolo z hned nacrtu od 7ross7 jasne co kde kedy ako z toho, co si tu postol
v ramci ba je clovek zvyknuty na tento format cp a orientuje sa v nom uz automaticky, cize nove informacie vdaka osvedcenemu formatu su lahsie identifikovatelne
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
– v IDS JMK sú pracovné dni zvlášť a voľné dni zvlášť (zatiaľ čo ZSSK aj Slovak Lines ich má spolu),
– Slovak Lines tam má množstvo údajov, ktoré podľa mňa už niesu potrebné – napríklad vzdialenosť v kilometroch , pretože (ak sa nemýlim) dnes už možno vrámci IDS vydať iba cestovný lístok podľa počtu prejdených zón (času) – tá zaberá päť stĺpcov, a nie som si istý či a na čo je tam ten nasledujúci stĺpec – Tč,
– číslo linky je v IDS JMK najväčším písmom, zatiaľ čo na tom od Slovak Lines je najväčšie logo prevádzkovateľa, hneď po ňom číslo licencie a až potom je číslo linky – aj to schované v texte
– označenie zastávok v zónach 100 a 101 svorkou a nápisom MHD je podľa mňa tiež zbytočné.
A to že sa poznámky u Slovak Lines začínajú až po dvoch husto popísaných A4, kým v IDS JMK sú rozdelené na každej, tak aby boli relevantné poznámky pri relevantnej časti tabuľky je už len taký malý detail.
Na týchto porovnaniach je nádherne vidieť, že jediné čo sa po zavedení IDS BK v cestovných poriadkoch zmenilo bolo, že sa pridali zóny a čísla liniek. Všetko ostatné zostalo po starom.