Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #226683:
Suhlas, treba vediet zvolit vhodny format CP podla charakteru linky. Pismenkova polievka nie je vhodna na "MHD format". Tam musime zvolit nieco ine.

Iny priklad je tu: http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/RA2/smer/Vstupny-areal-U-S-Steel/zastavka/Lunik-IX-razcestie/524288163857

Na konecnu to je 33 minut. Avsak spoj 5:05 je zrychleny a jemu to trva len 13 minut. Toto treba nejako zahrnut do formatu zobrazenia.
Reakcia na: yellowcaptcha #226691:
Ak sa ti kolega este neozval, tak v najblizsich dnoch sa ozve. Dufam, ze sa na spolupraci dohodneme ?
Reakcia na: kecho #226689:
Kebyze by rozdelili tyzden a vikend tak podla mna by bol dost pouzitelny a tych par poznamok, kedy nejazdi by sa uz prekuslo 🙂

Lebo co mi staci pozriet je kam idem a kedy mi to ide. Namiesto hladania stlpca, hladania zastavky, ci tam stoji a podobne.
Reakcia na: yellowcaptcha #226707:
A este je tam dost vyznamny rozdiel vo forme akou su uvedene nadvaznosti.
Reakcia na: 810zssk #226706:
Toto je dobré porovnanie, najdôležitejšie sú asi tieto rozdiely:

– v IDS JMK sú pracovné dni zvlášť a voľné dni zvlášť (zatiaľ čo ZSSK aj Slovak Lines ich má spolu),
– Slovak Lines tam má množstvo údajov, ktoré podľa mňa už niesu potrebné – napríklad vzdialenosť v kilometroch , pretože (ak sa nemýlim) dnes už možno vrámci IDS vydať iba cestovný lístok podľa počtu prejdených zón (času) – tá zaberá päť stĺpcov, a nie som si istý či a na čo je tam ten nasledujúci stĺpec – Tč,
– číslo linky je v IDS JMK najväčším písmom, zatiaľ čo na tom od Slovak Lines je najväčšie logo prevádzkovateľa, hneď po ňom číslo licencie a až potom je číslo linky – aj to schované v texte
– označenie zastávok v zónach 100 a 101 svorkou a nápisom MHD je podľa mňa tiež zbytočné.

A to že sa poznámky u Slovak Lines začínajú až po dvoch husto popísaných A4, kým v IDS JMK sú rozdelené na každej, tak aby boli relevantné poznámky pri relevantnej časti tabuľky je už len taký malý detail.

Na týchto porovnaniach je nádherne vidieť, že jediné čo sa po zavedení IDS BK v cestovných poriadkoch zmenilo bolo, že sa pridali zóny a čísla liniek. Všetko ostatné zostalo po starom.
Inak ja principialne nie som proti tabulkovym CP pre regiobusy a vlaky AK sa spravi dobre. Pri nizsej frekvencii spojov je takyto format praktickejsi.

Lebo ano, toto je bordel: https://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal_2018/102418.pdf

Ale napr. toto sa cita v pohode: https://www.idsjmk.cz/jrady/302.pdf?date=10.12.2017

Suhlasim ale ze "MHDckovy" format je najprehladnejsi, za predpokladu ze linka nema prilis vela variantov (a to by nemala mat, ani pri PAL).
Reakcia na: 810zssk #226703:
U lajnov mi príde lepší príklad vtrepania do jednej linky 21+25+29+129, veď všetky idú z centra do DNV...
Reakcia na: 810zssk #226703:
S tým rozhodne súhlasím. ?
Reakcia na: yellowcaptcha #226691:
Ono by v prvom rade bolo vhodne rozdelit Os a REXy do dvoch roznych liniek, je blbost mat pod tym istym cislom zastavkove aj zrychlene spoje - ako z pohladu orientacie, tak aj z pohladu prehladnosti CP (podobny problem je aj u regiobusov). To je ako keby DPB narval 25ku do CP 21ky.
Reakcia na: yellowcaptcha #226701:
Proste "integrovaný" web rovnako ako doprava... Linky boli priamo z oficiálneho webu idsbk.sk zo sekcie "cestovné poriadky" https://www.idsbk.sk/cestovne-poriadky/ . Smutné je, že za takto odvedenú "prácu" sú aj platení... Keby to robili ako fanúšikovia, či nadšenci, tak by to podľa môjho názoru vyzeralo omnoho lepšie...
Rovnako ako keď platíme dane a poplatky "mestu" a namiesto protihodnoty musia upratovať ulice aktivisti...
Reakcia na: kecho #226698:
Tak ono na stránke IDS majú iba odkazy na na stránky Železníc. Inak neviem prečo to buď teda nerozdelili, alebo tam nedali odkaz na stránky Železničnej spoločnosti, kde majú grafikony rozdelené podľa tratí.

http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_17_18/2._zmena/KCP_132.pdf
Reakcia na: Valec #226679:
to ako vazne?

ved aj mne laikovi bolo z hned nacrtu od 7ross7 jasne co kde kedy ako z toho, co si tu postol
v ramci ba je clovek zvyknuty na tento format cp a orientuje sa v nom uz automaticky, cize nove informacie vdaka osvedcenemu formatu su lahsie identifikovatelne
Reakcia na: yellowcaptcha #226693:
Aj tak mi to príde prehľadnejšie ako tabuľka železníc ?
Reakcia na: yellowcaptcha #226693:
Aj za ne, predpokladám, budú ľudia (teda okrem Valca 🙂 ) povďační, ak sú naplnené momentálne aktuálnymi údajmi. 🙂
Reakcia na: yellowcaptcha #226691:
Ano, hned viem o kolkej a kam.
Reakcia na: Valec #226683:
Keď už sa chceme hrať na nejakú tú integrovanú dopravu, tak aj ten CP by mal mať rovnaký formát, aby cestujúci nemusel lúštiť u každého dopravcu iné sudoku.
A ak lajná nie sú schopné spraviť aspoň 2 linky z jednej 245 či z jednej 260 alebo majú dokonca tri verzie linky 727, tak chyba asi nebude v cestujúcich, ktorí by zrejme radi uvítali prehľadný CP...
Reakcia na: 3533 #226692:
To sú stále iba náčrty.
Reakcia na: yellowcaptcha #226691:
Už sa na tom začalo pracovať, alebo to je iba nákres?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.