Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #225947:
Ešte by som si dovolil doplniť toto: "rýchlosť, ktorej kontrola predstavuje asi 90 % sankčnej činnosti polície, je rozhodne významný činiteľ dopravných nehôd a bezpečnosti na cestách" o toto: Neprimeraná rýchlosť je rozhodne významný činiteľ pri vzniku dopravných nehôd a ovplyvňovaní úrovne bezpečnosti na cestách. Primeranosť rýchlosti má však len veľmi vágnu až nulovú koreláciu s rýchlostnými limitmi tak, ako sú v slovenských zákonoch, vyhláškach a praxi používané.
Škoda, že nemám dron. Dnes bolo na Šancovej ukážkovo vidieť ako si polícia neplní svoju prácu a preto kolabuje doprava.

V odbáčajúcom pruhu zo Šancovej na Štefánikovu boli odstavené vozidlá údržby. Zároveň bol pred križovatkou so Žabotovou odstavený autobus plný hudobníkov, čím sa vytvorili rozsiahle dopravné kolóny na celej Šancovej. Vďaka tomu sa zablokovala križovatka Šancovej s Karpatskou a kolóna sa tak preniesla až na križovatku Žilinskej s Námestím slobody. Tým sa kompletne zablokovali vozidlá idúce zo Štefanovičovej, ktoré vytvorili kolónu blokujúcu BUS pruh idúci z Pražskej na Šancovú.

Dve (slovom dve) vozidlá kompletne zablokovali električkovú trať (na dvoch miestach), trolejbusovú dopravu a ešte kľúčový BUS pruh. Všetko kvôli nedisciplinovaným vodičom, ktorým nevadí stáť na električkovej trati.

Policajti nikde. Rozdávanie pokút je záslužná činnosť a rýchlosť, ktorej kontrola predstavuje asi 90 % sankčnej činnosti polície, je rozhodne významný činiteľ dopravných nehôd a bezpečnosti na cestách. Ale tie sankcie by nemali byť samoúčelné. Ak idem z Lamačskej na diaľnicu D2 a kvôli situácii na diaľnici zrýchlim na 70 km/h 20 metrov pred značkou začiatok diaľnice, dopad môjho konania na plynulosť a bezpečnosť cestnej premávky (ich obľúbený termín) je ďaleko menší ako keď arogantne zablokujem električku a ostatné autá na križovatke a odmietam sa pohnúť.
Reakcia na: MatejBA #225942:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/909819

Verejný obstarávateľ upravil predpokladaný dátum začatia prác na 1.2.2018, nakoľko pôvodný predpokladaný dátum začatia prác 1.11.2017 bol z hľadiska procesu verejného obstarávania v danom čase už nereálny.
Reakcia na: 810zssk #225943:
Napriklad, ze zastavka K Zlatému rohu je v zone 102? ☺
Po Prahe uz aj Liberec zverejnuje data o cestovnych poriadkoch ako otvorene data: http://www.dpmlj.cz/aktuality/903-18-03-tiskova-zprava-opendata

DPB stale spi - boja sa snad ze by si zrazu niekto vsimol kolko chyb a nezmyslov v tych datach maju? 🙂
Reakcia na: luky133 #225941:
Otazka - chceli to robit v lete 2018? Nemali nahodou na mysli 3018? ?
Vyzerá to tak, že čoskoro sa nám začne (snáď už posledné) verejné obstarávanie súvisiace s rekonštrukciou KV radiály - na činnosti stavebného dozoru ( https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/410223?page=1&limit=20&sort=datumAktualizacie&sort-dir=DESC&ext=0&nazovZakazky=&obstarNazov=&obstarIco=&cpv=&datumAktualizacie=&nut=&kriterium=-1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&fin=-1 ). Len akosi mám pocit, že nie je príliš reálny ani začiatok tohto leta keď stále nebol zverejnený víťaž sútaže na zhotovenie diela. ?
Reakcia na: Solider #225937:
Ale debata bola o tom co ma zmysel vyzadovat nad ramec beznych poziadaviek na vodica. Cize popisanie sucasneho stavu je v tom kontexte uplne jalove.
Reakcia na: 810zssk #225936:
Ja som sa Ti snažil naznačiť niektoré dôvody, pre ktoré s najväčšou pravdepodobnosťou nepríde k odregulovaniu odvetvia.
Reakcia na: Solider #225934:
Dakujeme za popis sucasneho stavu, je to velky prinos do diskusie ktorej cela podstata je o zmene sucasneho stavu ?
Neviem, neviem. Kadial potiahnú tie električky, keď tam stojí to nákupné centrum?
Reakcia na: 810zssk #225902:
Vodič už udelením vodičského oprávnenia skupiny B povolenie na regulovanú činnosť má, to si správne uviedol, ale na ďalšiu regulovanú činnosť, ktorou je doprava cestujúcich v nepravidelnej doprave, sa vyžaduje preskúmať znalosti a stav vodiča osobitne a detailnejšie a keďže je to regulovaná činnosť, tak má nad týmto odvetvím príslušný orgán aj regulačnú právomoc odoberať odbornú spôsobilosť, keďže fikcia o tom, že to vyrieši neviditeľná ruka trhu, nie je dostatočnou zárukou (správanie slovenského spotrebiteľa práveže spravodlivo takéto osoby nevylúči z podnikania a dosahovania zisku).
Reakcia na: Valec #225928:
Jednu dobu predávali / ponúkali vo vlakoch celodenné lístky za zvýhodnenú cenu. Teraz ale také aspoň nič nehlásia. Inak ale lístky na pražskú (nielen) mestkú dopravu predávajú na staniciach v osobných pokladniach v krajských mestách susedných krajov. Aspoň čo viem u nás v Ústí nad Labem , ale nie celý sortiment
Reakcia na: Valec #225928:
Bhoužiaľ pásmový posun platnosti je možný len v smere z Prahy, takže je to také nedoriešené ale aspoň robia postupné kroky.
Reakcia na: Peon #225929:
A nejako sa strácam, ale podľa toho čo som čítal v minulosti a tuším aj skúšal: Ak by som si s mojim PCL pre 100+101 kúpil v červenom multifunkčnom označovači na nástupišti na Hlavnej stanici 15 alebo 30-minútový CL1C na 2 zóny, tak určite by jeho časová platnosť nezačínala až od Podunajských Bisupíc [smer Kvetoslavov]...

A keďže vlaky na S70 nie sú nasadzované na iných trasách, tak teoreticky by multifunkčné označovače (tie žlté ako v MHD alebo červené ako na nástupištiach) mohli byť nainštalované aj priamo vo vlaku, nie? Veď pre porovnanie: Na S25 v "bagete" sú fungujúce označovače, ale iba na papierové lístky. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.