Ináč, ak sa píše v novinkách o nových buspruhoch, tak jeden pribudol aj v rámci rekonštrukcie križovatky Osuského - Romanova. je na Osuského ul. asi 200 m. pred zastávkou Romanova smer Lúky.
Nemam dojem, ze teraz na Trnavskom myte budu moct stat dva autobusy za sebou, to su iba kecy od dopravneho podniku. Som si to opticky zmeral a kedze tam vacsinuo stoja dlhe dva autobusy 78 a 39/31, tak tazko sa zmestia, iba budu blokovat krizovatku....
Nic moc teda - nehovoriac o tom, ze sa clovek bude musiet trepat cez podchod.
Tak si doviedol k myšlienke, že prečo tá nešťastná Aneta musí za každú cenu prestupovať z L1 na L9??? Veď z Dúbravky sa môže inou linkou dopasovať na L9 oveľa elegantnejšie
Vacsinou nie su vyhrievane ziadne, kuri sa odpadovym teplom od zrychlovaca. Ale ked sa to aj zapne, mam skusenost, ze vacsinou to kuri. Nestava sa mi casto, ze vidim aby niektore sedadla nekurili. Mozno na niektorych vozoch, ale urcite to nie je take zle, ako to tu niektori popisuju...
Vcera vecer asi o 21:30 som sa viezol do Karlovky elinou K2s ev.c. 7113. Po kazdom zastaveni na zastavke sa vnutorne osvetlenie trocha viac rozziarilo a po rozjazde zase trocha stlmilo. Pri zastaveni mino zastavky osvetlenie fungovalo normalne.
Zaujimalo by ma, ci je to "bug or feature", teda, ci je to chyba al. je to tak schvalne. Dik za fundovane odpovede
Poznamka pre tych, co stale tvrdia, ze laminatove sedadla su nepohodlne:
Skuste si sadnut len na jedno sedadlo a nie na dve naraz a ucitite ten rozdiel
Inak tie nové predajné priestory dopravného podniku na Obchodnej vyzerajú fakt dobre. Konečne niečo reprezentatívne. Ešte by na Hodžovom mohli spraviť menšiu reko.
No počkaj, to si ešte asi nevidel original balkan non-prevádzku napr. v takom Belehrade. Zo svetielok maximálne kontrolka nápätia a dva pedále, interiér a exteriér ako po niekoľkonásobnom prevtelení karmy, bočné plechy slúžiace na odhŕňanie zavadzajúcich IGK v profile, na sedadlách vodičov vypĺznuté a kade-tade povyskakované molitany (už dávno bez poťahu samorzrejme), povyťahované a kadejako amatérsko-provizórne pozapájané kábliky nielen pod pultom, ale doslova aj z trakčných motorov okolo brzdičov a ak sa tu káblik aj predrie, no problem, tak sa ručne zatočí a ofačuje hoci aj leukoplastom a tak dookola. To sa nechytá ani Rusko a DPB a DPMK sú oproti tomu made by USA...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
okmas