Nater nie je nicim genialny, je uplne rovnaky, ako na poslednej serii T6A5, akurat s tym zadnym celickom to posahali. Ale nenecham si vziat nazor, ze klasicky kachnovy nater je este lepsi
Mam na to podobny nazor, iba to zadne celo, nemuseli tam davat ten lomeny pas, mal ostat rovny. A strecha mi pripomina Brno, klasicky sa mi to viac paci... Ale inak je to celkom elegantne. Bohvie kedy ten voz bude...-
No od úžasu by sa hlavne pokakal ing. Trabantík, lebo by musel prechodnice spoznať, hlavy koľajníc mastiť a podobné veci, čo sa nikdy tak nerobili, náhle robiť...
I.
Lenže ja som písal v normálnom DP a nie v balkánskych poloprevádzkach typu DPB a DPMK:-).
V Prahe sa mi hádam ešte nestalo, aby sedačka nekúrila...(tedy keď je to treba, samozrejme...:-)).
I.
Lenže MHD nie je pre tramvajofilov ale pre cestujúcich. A pre tých znamená iný náter - iné vozidlo. A mimochodom, v Brne sa už zúrivo pretiera do unifikovaného mestského náteru (veľmi správne).
I.
NO ked sa to tak vezme, tak beznemu nezhyckanemu cestujucemu by stacilo, ak by vo vozidlach MHD bola vzdy primerana teplota, cisto, prijatelny komfort, neboli by prepxate, xodili by nacas a relativne casto. Nic viacej by nepotrebovali od MHD.
No a ked budu mat takyto standard, potom ich mozno aj bude zaujimat, celo, ci farby interieriu, alebo ine blbosti.
Lenze beznemu cestujucemu postaci ten interier. Nove celicko je mu ukradnute, pretoze na novom celicku nesedi, nove celicko mu nevykuri do salonu a od noveho celicka sa ani neodvyja luxus cestovania v tramvaji.
A nasi vlcaci su debilni NIELEN kvoli tomu, co som napisal
Vidíš a niekto sa nám tu snaží nahovoriť, že funguje každá špirála. Naviac, ak sú vleky na K2 odpojené, nemám slov.
Keď nefunguje jedna séria špirál, tak tri za sebou nejdú, ale ak ďalšie tri už fungujú, tak nie každá 6. špirála, ale každé ďalšie 3 sedadlá.
Ohľadne vyhrievania dvojsedadiel Ti už odpovedal S499.1023. Ja len doplním, že v tomto prípade sú mušle vyosené od kužeľa, takže špirála ich nevyhreje až tak dobre ako v prípade samotného sedadla.
Aneta> pokial ja viem, tak navaznost 9 na L12 by mala byt dobra. Mne to zatial vychadza skoro vzdy.
Priklad: podla CP pride do KV 12 dajme tomu s prichodom cez pracovny tyzden 13:10 a 13:13 ide 9na. Takto je to podla CP. Vskutocnosti, ale linky prichadzajuce z Dubravky malokedy pridu nacas. Zaratajme teda 2min(to je vcelku bezne) meskanie tej nasej 12tky. Ta pride teda 13:12 a 13:13 ide 9na. Ale kedze na 9ne sa moze vyskytovat daky hyperaktivny vodic, tak sa zaradi este pred 12tku a ludom co sa snazia prestupit zatvori dvere a odide. Aj take sa stava. Skuste teda na tu devinu prestupovat neskor, dajme tomu, na Molecovej, kde sa zvycajne dobehnu na semaforoch a obe naraz prejdu na "zelenu".
Z> ja som mal dnes cest s jednym slusne povedane exotom na linke 3. Evidentne nestihal vlak. Tak bol cely nervozny. Nadaval, somral si pod nosom. Nervozne sa plieskal po kolenach. Potom dakomu nervozne volal. Proste bol otrasny. Nadovazok este prisiel za vodicom, zacal mu tam mlatit do dveri na kabínke, a reval: "To sa neda ist rychlejsie? Ha? Nemozes ist rychlejsie???" Vodic mu otvoril kabinku so slovami: "Co je k**va? Co sa ti nepaci? Mozes si aj vystupit! Tak co ma tu otravujes, ja idem na cas." Ako to dopadlo neviem, vystupil som potom... Ale uplne ma dojal svojim spravanim, tak ked nestiham vlak idem o elektricku skor. Ved predsa si viem zistit, kedy ide skorsia...
Ja som o tom, ze ci su alebo nie sedacky na kak ani len slovko nepovedal. Este tie pocty ..je to obrazne povedane ze kolko ich kuri a kolko nie jasne ze spravne by malo zniet ,ze kazda 4 a zaroven 5 a 6 sedacka. Holt asi sme sa nepochopili
Skús sa na K2S pozrieť ako bežný cestujúci (ktorý ignoruje články o rekonštrukcii električiek v novinách) a nie ako fanúšik MHD. Príde električka s iným dizajnom čela a zadku, s iným pantografom. Vnútri iná podlaha, iné sedadlá ... Čo iné si môže laik myslieť, než že ide o novú električku? Nemyslím si, že by musel byť hneď debilný.
Zopar prispevkov dalej som pisal prave to, ze na Brnenskych reko sa mi paci zachovanie originalneho nateru. Vsak vid. 7085 ... novy nater sa k staremu dizajnu abs. nehodi. Este stastie, ze 7085 tak skoro jazdit nebude
Úplne rovnaký efekt ako s kxkxtasím čelom by sa dosiahol novým náterom...
Ale to vraj bola Moraffčíkova fixná idea, že Jeho voliči budú mať dojem, že za Jeho vlády im On zaobstaral nové električky:-).
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Tak to si napisal dobre...