Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #225437:
Tento rozpor by v praxi nemal predstavovat problem kym dopravna znacka neprikazuje nieco co drahove predpisy zakazuju, alebo vice versa. Vodic skratka dodrzuje oba zakony.
Reakcia na: Valec #225435:
Podľa zákona o cestnej premávke sa pravidlá cestnej premávky vzťahujú aj na električkový koľajový pás, ktorý je v zmysle zákona časťou cesty. Podľa zákona o dráhach (§ 14 ods. 6) sa pravidlá cestnej premávky vzťahujú na dráhu len pri spoločnej prevádzke električkovej alebo trolejbusovej dráhy s cestnou premávkou (tzn. vedenie trolejbusov nad jazdným pruhom, trať na ktorej sú zriadené jazdné pruhy – Obchodná, Čachtická, Mostová) a podľa tohto zákona spoločnou prevádzkou trať na Špitálskej nie je.
Reakcia na: Miro #225429:
Hlavne je tu rozpor medzi zákonom o dráhach, cestným zákonom a zákonom o cestnej premávke.
Reakcia na: david1 #225428:
Vzťahuje, lebo električková trať je tu súčasťou komunikácie a nie na vlastnom telese. Samozrejme, pre istotu je tu obmedzená rýchlosť aj električkovými návesťami.

Inak, tá zóna 30 je tu už aspoň 10 rokov, tak neviem aký "ďalší pomalý prejazd centrom mesta" tu máme. ?
Ked uz vymyslame fantasmagorie ?
https://drive.google.com/open?id=1fLw4_91VQeAjQ6vbSOnWzep0v-iFhMfw&usp=sharing

Na to aby malo zmysel sa bavit o tuneli pod Bratislavou by muselo byt realisticke vybudovat aspon tu cervenu vetvu a to dostatocne kapacitnu aby zvladla regionalnu dopravu aj dialkovu. A samozrejme, aj keby nejakym zazrakom taky stav nastal, tak stale to neznamena ze ma zmysel investovat peniaze do toho a nie inych rieseni.
Reakcia na: tr3mp #225432:
Jaj, no to je jasne. Ja som mal na mysli usek od Filialky dalej popod mesto.
Reakcia na: 810zssk #225431:
Nie, myslel som od Filiálky po Predmestie 😃

Je v nejakom meste porovnateľnej veľkosti alebo väčšom razená hlavná železničná stanica?
Reakcia na: tr3mp #225430:
Cely tunel od Trnavskeho myta po Euroveu mal byt cut-and-cover? ?

Ked si predstavim mnohe razene stanice metra, tak mi tie nastupista pridu dostatocne priestranne. Neviem si predstavit ze by sme potrebovali viac.
Reakcia na: 810zssk #225427:
Razená nemala byť ani časť od Filiálky. Ale ja som sa nepýtal na pôvodný projekt, kde bola Filiálka len niečo ako stanica metra so štyrmi hranami, ale na to, že by na tejto trati bola nová hlavná stanica. Na tej by som už očakával priestrannejšie nástupištia ako by mohli vzniknúť v razenom tuneli.
Reakcia na: Solider #225426:
Električka by nemohla mať výnimku?
Reakcia na: Solider #225420:
To som si aj myslel. No máme teraz vďaka tomu ďalší pomalý prejazd centrom mesta.
Ináč zóna 30 sa vsťahuje aj na elektrickú dráhu? Električkám ich predsa obmedzujú vlastné značky či predpisy. na Štúrovej majú hneď za trianglom umiestnenú 30. Tiež sa tam min. L3 vleče až po Šafko.
Reakcia na: tr3mp #225424:
Pokial viem, cely ten tunel a vsetky na nom leziace stanice mali byt razene (okrem Filialky).
Reakcia na: Viko #225425:
Zmysel to má taký, že sa im nechcelo dávať tridsiatky do každej bočnej uličky, tak ju dali na začiatok vytvorenej zóny.
Reakcia na: baran #225417:
Aký má vôbec zmysel celá tá zóna? To nestačí lokálne obmedziť kritické (stav/hluk) úseky?
Reakcia na: 810zssk #225421:
A to by mala byť razená stanica? ? Neviem si predstaviť, kde je (resp. o pár rokov bude) v lokalite také nezastavané miesto.
Reakcia na: chodec #225412:
Myslím tým tzv. "Červený Most". Inak nedávno zrekonštruovaný.
Reakcia na: Valec #225414:
Slovak Lines kedysi predaval dost vela dialkovych tras s prestupom vo Viedni v spolupraci s partnerskymi dopravcami. Preto cast ich busov zachadzala (zachadza?) na Erdberg. Ale samozrejme, v takom pripade tie busy stoja na jednej stanici.
Reakcia na: tr3mp #225418:
Keby sa stavala Filialka + tunely, tak hlavnou stanicou by samozrejme nemala byt Filialka, ale Nivy.
Reakcia na: david1 #225415:
Tvorca električkových grafikonov nezohľadnil zrušenú zastávku Mariánska a ostala pôvodná chronometráž. Na linke 9 štyri minúty medzi Americkým námestím a Námestím SNP.
Reakcia na: baran #225417:
Ja keď som tade išiel električkou tak tade išli vodiči zvyčajne okolo 20-25. A to nielen z defenzívnej vozovne. A aj tak potom "vetrali" skoro celú minútu na SNP.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.