Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ale to dá chcem spýtať, aká je dnes vyťaženosť na železničnej časti Prístavného Mostu? Osobná doprava žiadna a nákladná?
Reakcia na: Valec #225345:
Ja som to meral od polohy trate po začiatok zastávky rozhodne mi tiež nevyšlo ani 300m tu skôr prezentovaných. Písal som ak by to mal byť problém kludne nech je tam nová zastávka.
Stanica je dosť významý bod na jej zriadenie.
Reakcia na: 810zssk #225342:
Po pravde presne neviem, aspoň som v tom, že ano. Z čeho iného by sa mohli financovať takéto medzinárodné projekty? Iba ak na základe vzájomnej dohody medzi štátmi samotnými, ale to slovenský úsek, žáden iný štátvfinancovať nebude. Každopádne ŽSR zo svojeho rozpočtu, to nepostaví ani v tom r. 2050.
Reakcia na: 810zssk #225340:
Súčasná kapacita nepostačuje vôbec. Od Senca je problém sa narvať do vlakov.
Sám som zvedavý hlavne na úsek Petržalka - N. Mesto. Kedysi to chodilo ako noty na bubon. Do bežnej práce nepoužitelné.
Vagónik do Rajky tiež milo prekvapil vyťaženosťou aj, keď to spojenie s pohľadu počtu vlakov je otrasné.
Reakcia na: david1 #225338:
"No neviem bude to max 250m."

Vidno, ako si krásne domýšľaš (a predpokladám, že tak robíš aj pri iných tvrdeniach). Ja som si dal totiž tú námahu, že som si na OpenStreetMap zmeral vzdialenosť po chodníkoch od nadjazdu do stredu nástupného ostrovčeka električkovej zastávky. A vyšlo mi 290 m na Nám. Biely kríž a 277 m na Mladú Gardu. A to vo výpočte ešte nie je zohľadnená presná poloha nástupišťa vlaku, ktorá rozhodne nezačne na úrovni chodníka pod nadjazdom, ale niekde viac smerom k ŽST Nové Mesto, teda kľudne o ďalších 30-50 metrov ďalej.

Popri tých domýšľaniach zároveň poukazuješ na iné nevhodné prestupné miesta a tým obhajuješ toto riešenie TIOPu (teda integrovaného terminálu) ako adekvátne. ?

Nevýhody ďalšej zastávky som pri tom tiež uviedol. ?
Reakcia na: skeli #225343:
Problem je, kde by tam ten podchod mal vyustenie - nie je tam tak vela miesta, ci?
Čo tak spraviť podchod z Hl.stanice na Sokolskú.Veľa ľudí sa potrebuje dostať k SAV-ke a odtiaľ smer Kramáre, Patrónka a takto by odľahčila 32-ku a presun cestujúcich týmto smerom.To v rámci modernizácie Hl.stanice.
Reakcia na: Mirtschi #225341:
TEN-T sa stavia z eurofondov? To nie su nejake specialne prostriedky na infrastrukturu?
Reakcia na: chodec #225300:
Aj tie dialničné tunely sú v súčasnosti podstatne dôležitejšie, ako Filiálka. Síce osobne vidím radšej investície do železničnej dopravy, ale ani cestnú nemôžeme celkom nechať stáť. Aj keby sa viac peňazí investovalo do železníc, tak je X dôležitejších projektov. Tunel Turecký Vrch je tiež bohužial dôležitejší má "1775m" dlžku, keď sa bude raziť tunelová rúra od Trnavského mýta až do Petržalky bude to podstatne viac v zložitejšom teréne. Uvádzaš rôzne trasy TEN-T, ale kedy sa to bude všetko realizovať? U nás v roku 2050 a viac. Len trať Praha Dráždany je plánovaná na r.2035 a tá bude určite prioritnejšia. Fondy EU, tiež nie sú bezodné. Tahanie TEN-T cez Petržalku, dnes hlúposť, už sme sa o tom bavili. Ono tie plány, tunel popod Dunaj, sú krásne, ale z verejných zdrojov to nikto v dohladnej dobe financovať nebude, jedine keď tak súkromnych. Prečo nejdeš do to napr. ty?
Reakcia na: david1 #225339:
Ja viem aky dovod "dali zeleznice". A?

REXov som si vedomy, ale tie jazdia len v spicke. V spickach vyhrady na S50 a S60 nemam. Problemom su skor okrajove casy a vikendy, ktorymi sa momentalne nikto nezaobera a ktore budu podobna tragedia ako doteraz. Plus teda to ze tie nove vlaky pojdu na Nove Mesto, cize to posilnenie bude take polovicate - uvidime kolko ludi vlastne tie vlaky stiahnu (asi len tych co dnes vystupuju na Predmesti + par ludi do Lakesidu).
Reakcia na: 810zssk #225333:
No a ako dôvod prečo to nejde na hlavnú sami železnice dali plnú kapacitu na tejto stanici.
Interval bude lepší lebo tam nemáš zarátané Rexy, ktoré už teraz robia polhodinový na S60 a na S50 20 min.int.
Reakcia na: Valec #225332:
No neviem bude to max 250m. Čo máš aj dnes na hlavnej k autobusom. Či prestup z L50 na Račianske električky. Ak by tom mal byť problém tak sa dá vybudovať aj ďalšia zastávka MHD.
Reakcia na: Valec #225335:
Rýchle spojenie Račianskej ul. samozrejme ...
Reakcia na: david1 #225327:
Ako vraví klasik "to mi nevychádza". Dokonca ani prstom na mape. ? ?
Reakcia na: david1 #225327:
Rýchle spojenie Vrakune a Ružinova cez Mladú gardu? ?
Reakcia na: david1 #225331:
To významné posilnenie predsa nastane už od leta, zahustením na 30 min. od Senca a Trnavy v pracovných dňoch. Nateraz sa napríklad ani neuvažuje s hustejším intervalom cez víkendy, než súčasných 120 min.
Reakcia na: david1 #225331:
Bude sa posilnovat len pracovny den na 30 minutovy interval a len na S50 a S60 (+R po Zilinu na 60 minut). Nedostatocny interval cez vikendy bude zachovany a s katastrofalnym stavom na S20 sa nebude robit vobec nic. Navyse vsetky nove regionalne vlaky pojdu na Nove Mesto, cize na hlavnej stanici mimo tych R nebude posilnenie vobec ziadne.
Reakcia na: david1 #225329:
A ty považuješ dochádzkovú vzdialenosť medzi nástupišťami 300 m za TIOP? ?
Reakcia na: Mirtschi #225330:
Veď uvidíme. MD zatial tvrdí a významnom posilnení vlakovej dopravy okolo Bratislavy. Sám som zvedavý čo vypadne z tej štúdie BA uzla.
Tolké dohady o stanici Filiálka... Aj keď sa to ŽSR rozhodnú predsa len zriadiť, tak to dopadne tak, že sa vybudujú akurát dve nástupištia s koncovými kolajami, nejaká menšia výpravná budova na predaj lístkov, prístupový chodník a to bude všetko. A budú tam zachádzať nejaké špičkové vlaky v pracovné dni. Toť všetko, lebo na viac peniaze nebudú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.