Reakcia na: N/A #224845:
Ja som samozrejme nemyslel, že podjazd by mal byť presne tam, kde je dnes priecestie. Všeobecne podjazd pod 3-koľajnou traťou na spojnici konečná električiek - nákupné centrá. Samozrejme, že tam, ako uvádzate, pri Hornbachu by to bolo lepšie. Z autobusov by sa pri situovaní podjazdu bližšie k Astronomickej obchádzka týkala len a-67, prípadne skrátenia a-39. A autá - obchádzky sa vždy dajú urobiť.To druhé zúžené miesto pri dekanáte je aspoň riadené semafórmi, tam ku kolíziám až tak nedochádza. Čo sa vybúrania podchodu pre peších týka, je jasné, že nosné stĺpy by zostali, vybúrala by sa len tehlová výplň. Ak ide o nosný celý múr (čo pochybujem), dá sa urobiť len primerane široká diera a oceľová výstuž.
N/A
1. Neviem, či by bolo vhodné, aby šla električka od Astronomickej k nákupným centrám cez spomínanú križovatku. Pre cestujúceho napr. do Avionu je to obrovská zachádzka, ideálny podjazd by bol niekde pri Hornbachu. Samozrejme, cestnú križovatku treba nejako vyriešiť. Tiež by ma zaujímalo, ak by sa staval podjazd, kade by zatiaľ chodili autá a autobusy.
2. Na Špitálskej nie je len jedno zúžené miesto, ale dve. Okrem toho, čo ste spomínali, tak jedno je aj v opačnom smere pri dekanáte Lekárskej fakulty.
3. Čo sa týka toho návrhu, aby chodník viedol cez budovu a cesta bola prirazená až k budove (dnes je tam kaviareň), bol som si to obzrieť a neviem, či je to technicky možné, keďže ide o nosný múr. Ale možno sa to dá nejako vyriešiť.
Okrem toho by som si dovolil poukázať na potrebu rozšírenia krátkeho úseku cesty vo Vrakuni/P. Biskupiciach z 1 + 1 na 2 + 2. Ide o neslávne známy kúsok pri zastávke Priekopnícka - Vrakunská ulica a Popradská ulica. Jazdia tade dve trolejbusové linky, niekoľko autobusových... Je to lievik a tvoria sa kvôli nemu rozsiahle zápchy. Bolo by fajn, keby si viacero ľudí túto myšlienku rozšírenia cesty prisvojilo.