Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #224727:
DPB bol dokonca generálnym partnerom... ? ?
Reakcia na: Joyki #224723:
A paradoxne tam bol DPB ktory so zupou vela nema.
Reakcia na: Joyki #224723:
Možno preto, že (nielen) novinári nemajú ešte BID zafixovanú ako relevantnú organizáciu, ktorá by mala čo povedať k verejnej doprave v meste a kraji.
Reakcia na: Joyki #224723:
lebo sú SMEtiari a sú na to hrdí ?
Reakcia na: Valec #224721:
Narážam na to, prečo BID nepozvali, nie na to, prečo nešli.
Reakcia na: Drnda14 #224718:
Vyhľadávač ponúka časovo najvýhodnejšiu trasu. Ak je to s prestupmi rýchlejšie, tak zobrazí to. V opačnom prípade je potrebné kliknúť na "Viac nastavení" a tam si vybrať vo voľbe "Chcem prestupovať najviac" možnosť "0-krát". ?
Reakcia na: Joyki #224719:
"Týždenníky MY vydavateľstva Petit Press a.s. pripravili sériu diskusných fór pod názvom Stretnutie so županom."

Mal si možnosť spýtať sa organizátora, koho a prečo pozval.
Reakcia na: Ike #224716:
DM sa zúčastní, BID nie...
Prosím, ide bus č.99 zo zastávky Bradáčová k nemocnici Antolská? Lebo keď si dám plánovač trasy, ukazuje mi prestupy a pritom trasu by mal mať a Antolskú.... Tak teraz neviem... Vďaka...?
Reakcia na: sith #224709:
Cestujúca prepravovala kyselinu, ktorá rozleptala fľašu, v ktorej bola prepravovaná a následne poleptala spomínanú pani a údajne aj nejakých ďalších cestujúcich.
Ahojte, dovoľujem si uverejniť odkaz ešte na jeden príspevok, ktorý vznikol v spolupráci s ľuďmi z DPB (a mohol by vás zaujímať): http://www.engineering.sk/strojarstvo-extra/3865-renovacia-capu-napravy-elektriciek-typu-t3-a-t6

Renovácia čapu nápravy električiek typu T3 a T6
"Príspevok sa zaoberá porovnaním výsledkov renovácie poškodeného čapu hriadeľa nápravy z nízkolegovanej Cr-V ocele tavným naváraním dvomiodlišnými prídavnými materiálmi. Pôvodný, už odskúšaný prídavný materiál, je určený na zváranie nízkolegovaných vysoko- pevných ocelí. Druhý prídavný materiál je určený na zváranie mäkkých nelegovaných a nízkolegovaných ocelí. Zistené výsledky až na malé odchýlky sú prekvapivo zhodné. Rozdiel je len v cene prídavného materiálu."
Reakcia na: chodec #224711:
Nechápem na čo konkrétne reaguješ, ja som teoretizoval o rozdiele medzi spotrebou trakčnej energie medzi 30Tr a 30TrDG.
Reakcia na: TeBeCe #224710:
Akú má motiváciu spoločnosť Property Danube (Ex. Ballymore) napadnúť to stavebko? Lebo vlastní nejaké pozemky pri Dunaji, pre ktoré bude nové obchodné centrum na Nivách konkurenciou?
Reakcia na: chodec #224711:
Že by to mohlo ísť spolu, to ja na striktnepodľanormyprojektanta príliš zložité?
Reakcia na: zbytočný človek #224696:
"no teda, ja som myslel že využívanie MHD je závislé v prvom rade na kvalite prepravy z pohľadu cestujúceho t.j. aby sa relatívne rýchlo a bezpečne a relatívne pohodlne dostal do cieľa svojej cesty a tu vidím, že je potrebné maximálne využiť hmotnosť vozidla a tak ušetriť náklady, zbohom preferencia MHD pred IAD"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.