Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: COLOR #22474:
Len ja? Spytaj sa hockoho ineho a povie ti ze je to humus.
Reakcia na: Andy #22472:
Samozrejme, to len ty povazujes T3 za odpad 😃
Reakcia na: COLOR #22470:
Tebe sa nebodaj v tych sedadlach sedi dobre?
Reakcia na: Andy #22469:
Take kriwe som tam bohuzial nenasiel 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: Andy #22468:
Lenze ty si ANDY!
Reakcia na: Spectre #22461:
Jake detailne, aspon si mozem pozriet nazvy a nakresy tych rozny dielov vedenia, ktore poletuju nad nasimi ulicami... 🙂
Reakcia na: S499.1023 #22465:
Jak ze niesu? Ved ked sa postavim z laminatoveho sedadla, tak ma boli zadok a chrbat, kdezto na calunenom skoro vobec nie. Vsak a preco potom v Brne davaju na laminatove sedadla tie calunene podritniky? Aby boli pekne? V tom pripade to moc pekne nevyzera...
Videli ste uz niekto najnovsiu reklamu na Steam&Coffee, ako sa postupne meni stara fotografia na sucasny obraz (pri Carltone)? Neviem preco, ci sa mi to len zdalo, ale mam hrozny pocit ze ta fotka v reklame je http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=sgp&no=13&id=27302aeef4f6f01f25
Reakcia na: Spectre #22461:
Najlepsie je, ze pri objednavke uvedie hmotnost a nie cenu 😃
Reakcia na: Sarko #22458:
Laminátové sedadlá nie sú nepohodlné, neviem kam na túto momotinu všetci chodíte. Proste si priznajte, že ste v zajatí predsudkov a nepáčia sa vám laminátové sedačky, lebo ich vídate už príliš dlho. A laminátka mala vtedy práce dosť, nepotrebovala robiť sedačky pre Tatru Smíchov.
I.
Reakcia na: d3k0 #22453:
Človeče, zmier sa konečne s tým, že design je subjektívna záležitosť. Mne sa Citaro páči.
Reakcia na: Spectre #22452:
Mohol by si mi prezradiť, čo okrem "morálnej zastaralosti" chýba laminátovej sedačke v T3?
Reakcia na: Sarko #22449:
Tak ja skutočne neviem, páni. Videl niejedy niekto z vás americký autobus?
Trochu mimo temu si dovolim doplnit jeden link, ktory iste potesi milovnikov pevnych svoriek...

www.elektroline.cz/minicat_menu.php
Reakcia na: Sarko #22458:


Nie nie nie... zle si ma pochopil. U Solarisu som myslel pod tym zlepencom to, ze dizajn jednotlivych casti, i ked velmi inovativny a exkluzivny spolu nekonsoliduje. K2S a Karosy 9xx som uviedol len ako priklad na zlepeny dizajn, pricom je uplne jedno, ci je to nove, alebo stare vozidlo - zlepeny dizajn je to aj tak.
Reakcia na: Sarko #22458:

Ešte na margo laminátov v T3, tie sa vyrábali vo veľkom závode Plastimat v Hradci Králové.

Dovolím si aj citovať článok zo závodného periodika "Smíchovský Tatrovák" (25.7.1964), ktorý som si dovolil opísať z knihy "40 let tramvají T3":

"Výstavba nových závodů na výrobu umělých hmot a dodávky ropy ze SSSR, jsou příčinou stále rostoucí surovinové základny, která nám vytváří předpoklady po širší využívání plastických hmot ve všedním životě. Tento růst bude zcela zákonitě pokračovat a nutí již nyní zpracovatele i použivatele ke stále častejší aplikaci..."

Na druhej strane je pravda, že lamináty umožnili ich expanzívnu výrobu, odľahčili vozidlá, urýchlili ich montáž a zlacnili náhradné diely. Len sklolaminátové škrupiny pre čelá T3 bolo vyrobených viac ako 30.000. Všetko však má aj svoje nevýhody.
Reakcia na: Spectre #22455:

Myslím si, že sa tu trošku pletú niektoré veci. K2S a Karosy 9xx môžu vyzerať ako zlepeniny, pretože tu sa jedná o inováciu už existujúceho dizajnu a inovátor je obmedzený rozmermi a tvarom vozidla.

V prípade Solarisu však ide o úplne nový dizajn a práve to sa páči mnohým zástancom niečoho nového a neokopírovaného. Naopak, nepáči sa odporcom, ktorí sú konzervatívni a zvyknutí na standard look. Dokonca aj sami priznajú, že ide o dizajn 90-tych (aj starších..) rokov.

Čo sa týka laminátov a T3, tak tu nešlo len o kreatívnosť, ale aj o požiadavku vlády, aby zamestnala štátnu laminátku. Hádam každý si bol vedomý toho, že laminátové sedadlá i keď sú praktické, budú nepohodlné.
Reakcia na: galiyosha #22447:
Je mi smutno z toho, co sa tu medzi nami deje.
Kedysi mi kamos, ktory robil vodica na nocnej linke vravel, ze si prave kvoli takymto pripadom na svoju nocnu vzdy pribalil aj bejzbalovu palku, len tak, pre istotu. 😞
Prave som si pozrel na webovej stranke m. c. Dubravka rubriku Forum a prinasam dve zaujimavosti tykajuce sa MHD, ktore davaju dovod na trosku optimistickejsi pohlad do buducnost, uz len treba dufat, ze sa to splni:
1) Vzhladom na to, ze uz neraz sa m. c. Dubr. obratila na Magistrat so ziadostou o zavedenie priameho spojenia Dubravky s Kramarmi, podla poslednych informacii DPB uvazuje aspon o zavedeni hustejsieho intervalu na linke 49 (kedze zatial z financnych dovodov ine riesenie neprichadza do uvahy)

2) V tychto dnoch sa pozdlz elektrickovej trate v Dubr. vykonava kladenie kablov, na zaklade ktorych by sa mal upravit chod svetelnej krizovatky Saratovska - Alexyho, ktore by malo vyriesit preferenciu elektriciek v danom useku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.