Všetko to, čo píšete chápem. Ten úsek Pažítkova - ASMN SL voči 202/212 určite nie je zaujímavý. Tá Nová Doba - ASMN s časom okolo 12 min. by mohla byť zaujímavá, plus viacerí by SL radi využívali aj z Bajkalskej (či už na Prievozskú, kam nemajú žiadnu MHD, alebo na ASMN, kde to je rýchlejšie ako s 205). Akurát že na tej Bajkalskej SL stojí tiež mierne odveci.
Aj keď to vôbec nechodí podľa CP, a pokiaľ nebudú buspruhy ani ráno nikdy nebude, ide to v princípe každú chvíľu. Aj keď jasné že vždy pôjde iba o pár ľudí, nikdy to nebudú nejaké extra zaujímavé počty.
Aj keď to vôbec nechodí podľa CP, a pokiaľ nebudú buspruhy ani ráno nikdy nebude, ide to v princípe každú chvíľu. Aj keď jasné že vždy pôjde iba o pár ľudí, nikdy to nebudú nejaké extra zaujímavé počty.
Mike
Nie je pravda, že na ŽST Nové mesto to nie je žiadané - že by to bol nepopulárny smer. Bolo veľmi veľa žiadostí od ľudí dlhodobo, aj ZSSK to žiadala. Tam sú v okolí Polus towers, Lakeside Park (bude sa zväčšovať), klientské centrum, ... stovky (ak nie tisíce) prac. miest.
Tam sa držala teória, že vlaky musia odchádzať z jedného miesta, nech si ľudia nemusia pamätať, odkiaľ to ide (v rôzny čas rôzna stanica). A teda pokiaľ to bolo možné tak sa držala pre všetky vlaky tá hlavná stanica. Ale už je preplnená a plus do toho veľké sľuby IvaN o mestských vlakoch. Tak majú ísť tie od Senca až do Petržalky (podľa predbežného návrhu).
Dobrý postreh, že asi tí z 525ky nebudú mať nejako extra efektívne prestupovať na vlaky na smer Nové Mesto, keďže oni môžu ísť priamo na Zlatých na 4ku (aj preto lebo medzi ŽST Vajnory a Zl. Piesky už veľké zdržania nie sú). Takže je otázka, koľko z tých z 525ky by prestúpilo do tých vlakov s cieľom okolo ŽST Predmestie, alebo ŽST Petržalka.
Ale tí od Senca, Ivanky, z busov 6xx to budú mať práveže výhodné, že získajú vlaky na Nové Mesto. Lebo dnes sa vlakom doviezli buď na Vinohrady, alebo Hl. St. Ale práve ak mali cieľ v okolí Vajnorskej, tak im stálo zato aj to čakanie v kolóne 20-30 min naviac v buse SL / SAD DS, lebo potom mohli vystúpiť na Vajnorskej blízko pri robote (aj keď zrovna pri tom Poluse SL nestojí , ale ináč stojí na Vajnorskej SL až nadštandardne husto). Ale pri týchto nových vlakoch možno bude rýchlejšia celková cesta aj so započítaním dlhšej cesty na stanicu pri nástupe v obci, a potom aj s prestupom na Novom Meste či už na 2ku, alebo defacto proti smeru jazdy na 58 alebo 196, ako trčať v priamom spoji SL 25 min. v zápche v Ivanke, alebo na ceste I/61 ak je nehoda na D1 (1-2 krát do týždňa).