Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #223915:
Veď nech to potiahnu cez Landererovu s odbočením do Košickej.
Rovno pred divadlom fakt nemusí byť.
Reakcia na: 810zssk #223911:
V mieste trasovania pred divadlom bol architektmi vytvorený priestor, ktorý je súčasťou celej stavby divadla.
Nemyslím tým, že tam, kde je električka, nie je verejný priestor, ale to, že tam kde bolo niečo architektonicky cenné vytvorené, nemusíme to hneď zničiť, lebo JT sa rozhodlo.
Hlavne keď sú min ďalšie dva varianty trasovania s väčším prínosom.
Reakcia na: ufo #223910:
Trať navrhuje v tejto lokalite investor, ktorý stavia v tejto časti. Investor ASMN plánuje lanovku.

Inak, ja osobne si myslím, že ako pri Eurovei, tak aj pri Redute viac ničí verejný priestor divoké parkovanie a nie električka.
Reakcia na: S499.1023 #223908:
Samozrejme je to subjektívne. A cesta na stanicu tiež niečo trvá.
Cesty typu "rozhodol som sa, idem" tvoria koľko % ciest?
Reakcia na: S499.1023 #223908:
S tymi polozkami su to dokopy mozno dve a pol hodiny. Stale o viac ako polovicu menej nez vlak.
Reakcia na: ufo #223910:
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?

Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Reakcia na: Petto #223907:
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.
Reakcia na: Petto #223907:
Asi má praktickú skúsenosť s vynikajúcim odhlučnením pred Redutou, takže asi až taký hlupák nebude.
Reakcia na: ufo #223906:
Vrátane cesty na letisko, checkinu a cesty z letiska? A cena "rozhodol som sa, idem na letisko, kúpim letenku" je tiež porovnateľná? Ja so mnašiel najnižši 82 EUR one way aj to len výnimočně, inak cez 100.
Reakcia na: Miro #223905:
Hlupak este asi nepocul,ze elektrickova trat sa da aj odhlucnit.
Reakcia na: 810zssk #223898:
Košice - Viedeň 2.tr 29€, 1.tr 34€ - ja by som od toho nič viac ako neprelivú Tomu nečakal.?
Ak by som býval v KE, jednoznačne Austrian za 50 minút.
Reakcia na: Valec #223902:
Ked zacali s odbornikom, uz som myslel, ze zas Drahovsky-a ono to byvaly policajt...
A preco investigativci neoslovili mesto, preco za x rokov nie je trat cez prazsku?
Reakcia na: barack40 #223897:
Dĺžka REX-ov Wien-BA je daná predovšetkým dĺžkou piateho nástupišťa, kde sú "grafikonovo" všetky určené.
Reakcia na: 810zssk #223898:
Biatch pls... ked som isiel naposledy z Béči, tak slovenský šéfko začal kontrolovať lístky pri vjazde do západného portálu lamačského tunela....?
Reakcia na: 810zssk #223898:
Pozor, akcia! Na vianočné trhy do Viedne, cestujte od nedele v InterCity kvalite a vyskúšajte prvú triedu za cenu obyčajného cestovného?
Reakcia na: barack40 #223897:
Logicke to byt moze, ale v kazdom pripade je to blbe riesenie. Cestujuci sa vyberie na dialkovu cestu prvou triedou, este k tomu v kategorii vlaku ktora je u nas glorifikovana na nejaky nadstandard a na hodinu z toho skonci (bez akehokolvek upozornenia) v druhej triede so vsetkymi dosledkami (benefitom prvej triedy je najma to ze je v nej vacsi pokoj). Dufam ze tiez nebudu chybat tri kontroly listkov medzi Trnavou a Viednou.

O kapacitu troch voznov druhej triedy by som sa nebal, kedze ten vlak ide v podstate v sedle.
Reakcia na: 810zssk #223886:
Asi sa jedná o chybu v rakúskych tabuľkách. V Maďarských prvá trieda normálne figuruje, a e-shop OBB bez problémov umožňuje na daný vlak kúpiť 1. triedu.

V REX-e je naopak preznačenie za 2. triedu vcelku logické, nakoľko bežne v týchto REXoch sú radené 4 vozne, kým IC súprava má len 3 vozne druhej triedy. Navyše v Rakúsku v regionálnych vlakoch prvú triedu nepoznajú.

Inak niekde som čítal, že Herculesy môžu na Slovensku elektricky napájať iba 4 vozne, (aj) preto vraj viedenské REXy nikdy nie sú dlhšie. Pokiaľ to bola pravda, tak nevie niekto, prečo tomu tak bolo a čo sa zmenilo, že zrazu 5 vozňov nie je problém?


Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement