No tá súprava bude teda vyzerať, kým príde zo Záhony do BA. A potom šup ako prémiové IC národného dopravcu. Obeh na hovado...OMG
Dúfam, že reštaurák bude v BA dopĺňať zásoby, lebo inak neviem... Teda nekolkované "ukrocigy" tam asi budú ?
Na tej jednokoľajke som už 2-krát zažil mimoriadne zastavovanie medzištátnych REx-ov v staniciach (či skôr iba zastávkach) Untersiebenbrunn a Breitensee. Neviem koľko budú mať tieto IC-čka vozňov -> v takých dedinkách z dôvodu krátkeho nástupišťa bude nástup a výstup cestujúcich z IC súpravy určite zaujímavý, hlavne z posledného vozňa. ? Konkrétne v Untersiebenbrunn sa asi bude dať vystúpiť z jedného z vagónov priamo na malom železničnom priecestí. ?
Meškanie [aj] kvôli týmto mimoriadnym zastávkam malo potom samozrejme vplyv aj na S20 v IDS BK (DNV - HLST). To len, aby ste mi nevyčítali, že sem píšem niečo nič nesúvisiace s verejnou dopravou v Bratislave. ?
Dosť záleží aj od toho, kedy daná električka príde k povelovému kontaktu a kedy sa tým pádom prihlási do križovatky. Ak však príde (napr. zo smeru od PKO) neskoro, resp. neskôr, ako L4/L6 z opačného smeru príde do zastávky, tak radič voľno do odbočenia zaradí až nakoniec. Po rekonštrukcii radiály by tam už mala byť preferencia, takže tieto problémy odpadnú.
V okolí Blumentálu smerom na Vazovovu sa dnes vytĺkal asfalt, z koľajiska, vyzerá to na výmenu výhybiek a asi aj oblúka k nižšie položeným výhybkám na Vazovovej.
Videné okolo 12. hod.
Môžem Ťa ubezpečiť, že rakúska strana je o aktivitách na slovensku informovaná a vice-versa. WiFi bude fungovať v závislosti o tom, či sú v zariadeniach dve SIMkarty. V prípade, že hej (na medzištátnych vlakoch je to bežné), bude fungovať WiFi až do Viedne.
Ak to je REx, zrejme v IDS bude. O 1. triedu sa neboj, administratívne sa zrejme na úseku BA - W zmení na 2. podobne ako je to pri RExoch na východe. Záleží len od koeficientu civilizovanosti zo strany ZSSK ako to označí a ako informuje cestujúcich.
Rakúski železničiari majú určite obe ruky ľavé a určite nevedia obsluhovať elektronické zariadenia.
Svojho času tam fungovala podmienená preferencia, ktorá bola viazaná na postavenie výhybiek, resp. si ju vyvolávala električka na povelovom trolejovom kontakte.
Skôr vidím (dlhodobo) problém v signálnom pláne tejto takmer úplne jednoduchej križovatky. Keď idem v linke 9, tak dosť často tam čakáme neúmerne dlho na signál voľno. Celé riadenie tej križovatky pri Chatam softvér je dosť otrasné.
Tiež sa mi nezdalo že by išlo na obrat bez údržby súpravy.
Jediné riziko je prenášanie prípadných meškaní zo siete ŽSR na tú jednokolajku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.