Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #223910:
Trať navrhuje v tejto lokalite investor, ktorý stavia v tejto časti. Investor ASMN plánuje lanovku.

Inak, ja osobne si myslím, že ako pri Eurovei, tak aj pri Redute viac ničí verejný priestor divoké parkovanie a nie električka.
Reakcia na: S499.1023 #223908:
Samozrejme je to subjektívne. A cesta na stanicu tiež niečo trvá.
Cesty typu "rozhodol som sa, idem" tvoria koľko % ciest?
Reakcia na: S499.1023 #223908:
S tymi polozkami su to dokopy mozno dve a pol hodiny. Stale o viac ako polovicu menej nez vlak.
Reakcia na: ufo #223910:
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?

Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Reakcia na: Petto #223907:
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.
Reakcia na: Petto #223907:
Asi má praktickú skúsenosť s vynikajúcim odhlučnením pred Redutou, takže asi až taký hlupák nebude.
Reakcia na: ufo #223906:
Vrátane cesty na letisko, checkinu a cesty z letiska? A cena "rozhodol som sa, idem na letisko, kúpim letenku" je tiež porovnateľná? Ja so mnašiel najnižši 82 EUR one way aj to len výnimočně, inak cez 100.
Reakcia na: Miro #223905:
Hlupak este asi nepocul,ze elektrickova trat sa da aj odhlucnit.
Reakcia na: 810zssk #223898:
Košice - Viedeň 2.tr 29€, 1.tr 34€ - ja by som od toho nič viac ako neprelivú Tomu nečakal.?
Ak by som býval v KE, jednoznačne Austrian za 50 minút.
Reakcia na: Valec #223902:
Ked zacali s odbornikom, uz som myslel, ze zas Drahovsky-a ono to byvaly policajt...
A preco investigativci neoslovili mesto, preco za x rokov nie je trat cez prazsku?
Reakcia na: barack40 #223897:
Dĺžka REX-ov Wien-BA je daná predovšetkým dĺžkou piateho nástupišťa, kde sú "grafikonovo" všetky určené.
Reakcia na: 810zssk #223898:
Biatch pls... ked som isiel naposledy z Béči, tak slovenský šéfko začal kontrolovať lístky pri vjazde do západného portálu lamačského tunela....?
Reakcia na: 810zssk #223898:
Pozor, akcia! Na vianočné trhy do Viedne, cestujte od nedele v InterCity kvalite a vyskúšajte prvú triedu za cenu obyčajného cestovného?
Reakcia na: barack40 #223897:
Logicke to byt moze, ale v kazdom pripade je to blbe riesenie. Cestujuci sa vyberie na dialkovu cestu prvou triedou, este k tomu v kategorii vlaku ktora je u nas glorifikovana na nejaky nadstandard a na hodinu z toho skonci (bez akehokolvek upozornenia) v druhej triede so vsetkymi dosledkami (benefitom prvej triedy je najma to ze je v nej vacsi pokoj). Dufam ze tiez nebudu chybat tri kontroly listkov medzi Trnavou a Viednou.

O kapacitu troch voznov druhej triedy by som sa nebal, kedze ten vlak ide v podstate v sedle.
Reakcia na: 810zssk #223886:
Asi sa jedná o chybu v rakúskych tabuľkách. V Maďarských prvá trieda normálne figuruje, a e-shop OBB bez problémov umožňuje na daný vlak kúpiť 1. triedu.

V REX-e je naopak preznačenie za 2. triedu vcelku logické, nakoľko bežne v týchto REXoch sú radené 4 vozne, kým IC súprava má len 3 vozne druhej triedy. Navyše v Rakúsku v regionálnych vlakoch prvú triedu nepoznajú.

Inak niekde som čítal, že Herculesy môžu na Slovensku elektricky napájať iba 4 vozne, (aj) preto vraj viedenské REXy nikdy nie sú dlhšie. Pokiaľ to bola pravda, tak nevie niekto, prečo tomu tak bolo a čo sa zmenilo, že zrazu 5 vozňov nie je problém?


Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.