Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: QUAKEMAN #22397:

Tak zasa som doslat zle informacie... Overim si to este raz u cloveka, ktory mi to povedal, OK?
#22349 fobust: Tak to čo tvrdíš je pekná blbosť o tých majstroch a práci vo volnom čase,to ti kto nakukal.18 sa robí cez normálny pracovný čas a za peniaze.A vekový priemer pracovníkov ktorí na nej robia je asi od 22 do 70 rokov,tých mladších je asi tak 80%.s tých starších je jeden stolár a karosár a to je tak všetko.
Reakcia na: Miki #22394:

Dufam ze nie je tak, ako to spravili na Spitalskej ulici, vid prispvok c. #22393. 😞
Reakcia na: S499.1023 #22377:

Ake kus? 🙂 Ik 4xx je priemysleny dizajn. Ale nehovorim, ze je to vyslovene skarede, ale 21 Tr vyzera krajsie. A Shithnis je oproti tomu hnusy. 🙂 A o tej 22TrAC mas pravdu. A to je naozaj taky strasny problem dat tam dva asynchronne motory? Vsak v tramvajach ich je aj ovela viac (radovo aj 8 ks) a nehadaju sa. 🙂
Na obchodnej je nanovo nakreslena-nastriekana biela deliaca ciara oddelujuca chodnik od trate 😉
Reakcia na: Spectre #22389:
Tvar karoserie a celkovy dojem z vozu. Na 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr jednoducho vidim (subjektivny nazor), ze sa jedna o evoluciu, kdezto v Ikaruse skor o revoluciu (aj ked niektore zhodne prvky sa daju najst, napriklad svetielka v klbe 🙂 ). Co Ti na interiere Ikarusov pripada odporne? Mne len odporne spinave sedacky, ale aj to je vyhradna vysada Bratislavy, ktora sa konecne postupne meni k lepsiemu.
Reakcia na: galiyosha #22387:
S tou kontinuitou mas pravdu.. Ale trochu je vidno aj kontinuita ikarusov..
Reakcia na: Spectre #22389:
Mno tlumice tam jsou a bude se to prohejbat uplne stejne , nebo mozna hur jak B741 . Takze i do zatacek to pak bude delat curbes.

V Brne jezdej vsechny ,bohuzel nemam cas na foceni. Ale vidam je postupne .
Reakcia na: galiyosha #22387:
Kontinuita v dizajne????? Ja tam vidim iba rovnake logo a obidva maju na streche klacky 🙂 🙂 🙂

Vysokopodlažné Ik4xx sa mi kedysi páčili. Ako autobus je to dobrý voz, akurát tie naše sú také debilné - odporný interiér, malé dvere vzadu a shitná prevodovka. 😞 Klasicka stara 280ka je však neprekonateľná a zlatá cesta sa volá Ikarus C80 a Ikarus C83 !!!
Reakcia na: PvvS #22386:
Kua...To je dosť sprosté riešenie. Budú tam musieť byť v kĺbe zrejme rôzne tie sprosté tlmiče. Pri rozjazde sa to bude prehýbať..... 😞 😞 😞 No neviem... Snad, ked im to nebude nikto kupovať ich napadne a umúdria sa.

A ozaj? Ako sa darí v Brne s 22Tr???
Reakcia na: Vladimír #22381:
Uznavam, ta formulacia nebola prilis vhodna, dlho som sa nad nou ani nezamyslal. Na jednu stranu "Nazory" mozu postovat aj sem, ale ked na iMHD utocia ako na povodcu vsetkeho zla v bratislavskej doprave...

Re #22377 S499.1023: Ak to teda dobre chapem, rozdiel medzi 22Tr a 22TrAC nie je len v AC pohone? Povodna 22Tr ma hnane dve naparvy a 22TrAC len jednu? Alebo som zase mimo?

Mne osobne sa charakteristicky design Ikarusov 4xx _velmi_ paci. Na druhu stranu, ked clovek vedla seba postavi Ikarus 2xx a 4xx, nevidiet ich pribuznost (aspon ja ju nevidim), kdezto pri 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr je uplne jasne, ze sa jedna o pokracovatelov linie -- kontinuita v dizajne je to, co mam rad, takze obrovsky kladny bod pre Skodu z mojho pohladu...
Reakcia na: Spectre #22384:
Nejsou moje. Jinak ma to hnanou treti napravu a tlacnej kloub. Tudiz se to na naledi bude chovat hur jak lecktera B741 . Protoze to bude mit silnej zaber :(( Skoda ze nejni stredni to by bylo idealni
Reakcia na: Andy #22383:
Interiér.. Ja by som jediný problém videl v tom, na čo polovica ľudí nadáva a polovici ľudí sa to páči. Jednoducho, 21Tr nemá na prednom kolese sedadlá.

Podľa mňa má ale 21Tr celkom fajn interiér, nakoľko máš všade dosť miesta na nohy. Nie ako v tom hnusom smradoslintybakelitobuse....
Reakcia na: PvvS #22380:
Pekné fotečky.

Inak nevie niekto... 22TrAC bude mat nahon na druhej, alebo na tretej naprave????
Reakcia na: Vladimír #22379:
Ake vyhrady k interieru?
...alebo ešte lepšie "Názory"
Reakcia na: Spectre #22378:
Mno 22trAC je uz na svete http://ts-web.info/pages/galery/Skoda_Ostrov/ . Jinak v poslednim cisle MD je o tom clanek. Co se tyce 22Tr DCtak esli se nepletu
1 prototyp s vyzbroji AEG (nepojizdny polovrak)
Usti tusim 601,602,603
Brno 3601,3602,3603,3604

Mno a to je tak vcelku vsechno .

Jinak Ik4xxT se mi docela dost libi , mozna i vic jak 21/22tr .Ale stejne nejni nad Trollino
Reakcia na: galiyosha #22332:
Sťažnosti? Nie, to podsúva názor. Ak už, tak radšej neutrálny výraz "pripomienky".

Re #22359 fobust: Nuž, ja by som aj k interiéru 21 Tr nejaké výhrady mal. Ale nech aj tak dobre slúži cestujúcim DPB 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.