Presne! Toto mi vadí, že predná náprava bráni umiestneniu predných sedačiek. Podľa mňa je to dosť vyplytvaný priestor. Staršie 21-tky mali na tom bubne pripevnený hasiaci prístroj, čo bola už fakt päsť na oko. Novšie majú plochu aspoň zarovnanú, akože odkladací priestor na batožinu. Ja samozrejme nie som žiaden konštruktér vozidiel, ale rozmýšľal som nad tým, či by nebolo vhodné zúžiť predné dvere a tie sedačky tam dosadiť.
#22349 fobust: Tak to čo tvrdíš je pekná blbosť o tých majstroch a práci vo volnom čase,to ti kto nakukal.18 sa robí cez normálny pracovný čas a za peniaze.A vekový priemer pracovníkov ktorí na nej robia je asi od 22 do 70 rokov,tých mladších je asi tak 80%.s tých starších je jeden stolár a karosár a to je tak všetko.
Ake kus? Ik 4xx je priemysleny dizajn. Ale nehovorim, ze je to vyslovene skarede, ale 21 Tr vyzera krajsie. A Shithnis je oproti tomu hnusy. A o tej 22TrAC mas pravdu. A to je naozaj taky strasny problem dat tam dva asynchronne motory? Vsak v tramvajach ich je aj ovela viac (radovo aj 8 ks) a nehadaju sa.
Tvar karoserie a celkovy dojem z vozu. Na 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr jednoducho vidim (subjektivny nazor), ze sa jedna o evoluciu, kdezto v Ikaruse skor o revoluciu (aj ked niektore zhodne prvky sa daju najst, napriklad svetielka v klbe ). Co Ti na interiere Ikarusov pripada odporne? Mne len odporne spinave sedacky, ale aj to je vyhradna vysada Bratislavy, ktora sa konecne postupne meni k lepsiemu.
Kontinuita v dizajne????? Ja tam vidim iba rovnake logo a obidva maju na streche klacky
Vysokopodlažné Ik4xx sa mi kedysi páčili. Ako autobus je to dobrý voz, akurát tie naše sú také debilné - odporný interiér, malé dvere vzadu a shitná prevodovka. Klasicka stara 280ka je však neprekonateľná a zlatá cesta sa volá Ikarus C80 a Ikarus C83 !!!
Kua...To je dosť sprosté riešenie. Budú tam musieť byť v kĺbe zrejme rôzne tie sprosté tlmiče. Pri rozjazde sa to bude prehýbať..... No neviem... Snad, ked im to nebude nikto kupovať ich napadne a umúdria sa.
Uznavam, ta formulacia nebola prilis vhodna, dlho som sa nad nou ani nezamyslal. Na jednu stranu "Nazory" mozu postovat aj sem, ale ked na iMHD utocia ako na povodcu vsetkeho zla v bratislavskej doprave...
Re #22377 S499.1023: Ak to teda dobre chapem, rozdiel medzi 22Tr a 22TrAC nie je len v AC pohone? Povodna 22Tr ma hnane dve naparvy a 22TrAC len jednu? Alebo som zase mimo?
Mne osobne sa charakteristicky design Ikarusov 4xx _velmi_ paci. Na druhu stranu, ked clovek vedla seba postavi Ikarus 2xx a 4xx, nevidiet ich pribuznost (aspon ja ju nevidim), kdezto pri 14Tr/15Tr a 21Tr/22Tr je uplne jasne, ze sa jedna o pokracovatelov linie -- kontinuita v dizajne je to, co mam rad, takze obrovsky kladny bod pre Skodu z mojho pohladu...
Nejsou moje. Jinak ma to hnanou treti napravu a tlacnej kloub. Tudiz se to na naledi bude chovat hur jak lecktera B741 . Protoze to bude mit silnej zaber :(( Skoda ze nejni stredni to by bylo idealni
Interiér.. Ja by som jediný problém videl v tom, na čo polovica ľudí nadáva a polovici ľudí sa to páči. Jednoducho, 21Tr nemá na prednom kolese sedadlá.
Podľa mňa má ale 21Tr celkom fajn interiér, nakoľko máš všade dosť miesta na nohy. Nie ako v tom hnusom smradoslintybakelitobuse....
Inak nevie niekto... 22TrAC bude mat nahon na druhej, alebo na tretej naprave????
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PvvS