Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #223769:
Mne kedysi (cca 2012) predali lístok v Červenej Skale v krčme pri stanici a bolo to z prenosnej pokladnice, myslím že z rovnakej ako mávali vtedy sprievodcovia. Lístok aj občerstvenie som zaplatil hostinskému spolu a on si to rozdelil samostatne na dve časti. Či ale krčma bola vedľajším zamestnaním pre pracovníka železníc alebo naopak už veru neviem, uniformu ale nemal 😉
Reakcia na: 7ross7 #223770:
Krasne. A to si este predstavme ako by to vyzeralo keby IvoNovi preslo to UPLNE zatvaranie podchodu kazdu noc.
Reakcia na: Valec #223771:
Dakujem, pri tom "mnozstve" cestujucich co tam bude pravdepodobne jazdit by to zvladat mohol.
Reakcia na: 810zssk #223753:
Predaj bude zabezpečovať rušňovodič ZSSK.
Vstup do podchodu na Trnavskom mýte bude čiastočne obmedzený

http://www.bratislava.sk/vstup-do-podchodu-na-trnavskom-myte-bude-ciastocne-obmedzeny/d-11055423/p1=11049948



Tie obchádzkové trasy vyzerajú úžasne. Už teraz sa teším na to ako tam ľudia budú prebiehať cez cestu. ?
Reakcia na: S499.1023 #223766:
Išli by sa v rámci obedňajšej prestávky previesť mufkou ?
Reakcia na: Mike #223697:
Kvôli lepšej dostupnosti Ružinovskej radiály z Krasňan patria ružinovské linky tradične viac do krasňanskej ako jurodvoráckej výpravy. Ale aj to je riešiteľné.
1. Ukončenie posledných spojov na Vazovovej je pre záťah do vozovne (Krasňany) síce jednoduchšie, ale tých 10 min. naviac, čo by si vyžiadalo ukončenie na nám. SNP a návrat do vozovne (JD) cez Obchodnú, by snáď nemalo byť takým problémom. Koľko je to vzkm naviac? Predsa zanedbateľné.
2. Do Ružinova jazdí aj e-8 a tá by bola aspoň z polovice vždy vypravovaná z Kr. a cez víkend celá z Kr. Prvé a posledné spoje do Ružinova sú tým pádom vyriešené.
3. Čo tak uvažovať trošku pružnejšie a ukončiť posledné spoje z Ružinova zaťahujúce do JD na Krížnej? A ako do vozovne? Otočiť sa po 22. hod. na triangli Vazovova by bol taký problém? Keď sú všetky električky vybavené manipulačným stanoviskom vodiča aj vzadu? Z Krížnej cúvnuť do Vazovovej? Aká je vtedy frekvencia IAD? Čiže je to zasa len o pružnosti...
Reakcia na: Dispecer #223764:
Treba si vyhľadať všetky jeho príspevky - zjavne nie je mimo len v tomto.
Reakcia na: Peon #223758:
A kde by sa vo Vysokej pri Morave vzal personál ŽSR?
Reakcia na: Solider #223756:
Takže otázka teraz znie, čo sa dosiahlo zlúčením prevádzok električiek okrem úspory jedného vedúceho prevádzky ? ?
Reakcia na: Gryzly65 #223763:
Ale šak ho nehaj... Zjavne to tu nepozná, tak sa pýta, čo je úplne OK, aj keď pre domorodcov ako si ty sú "šokantné". ?

Náhodou, v Košiciach, krátko pred ich zrušením, trolejbusy premávali len cez pracovné dni. ?
Reakcia na: TomJ #223760:
Tiež mi občas zostáva rozum stáť nad tým, čo všetko je schopný sa opýtať.
Reakcia na: 3pa3ck3 #223761:
Vola sa to iPOP 🙂
Reakcia na: Peon #223758:
Nakoniec som našiel aj link: http://www.dpb.sk/_media/file/Nove_vzory%20CL_IDSBK.pdf

Inak nazval som to iPOP, lebo som si myslel, že takto sa to oficiálne volá (viem, že ide o rovnaké zariadenie, ako majú vlakvedúci) podobne ako terminály iKVC
Reakcia na: Rary #223759:
Nie, cez víkendy trolejbusy nejazdia. ?

Dobrý deň robí vodič trolejbusu aj víkendy?Teda všetky volne dni?
Reakcia na: 3pa3ck3 #223757:
Wau, tak to mi nenapadlo. ? Ani som o tom nikde nečítal. Skúšal som ten PDF dokument vygoogliť, ale nenašiel som ho.

A prečo to nazývaš iPOP? Veď to je, myslím, POP (prenosná pokladnica) taká istá akú používajú vlakvedúci pri predaji CL vo vlaku napr. v Záhorskej Vsi na linke S25 (bez príplatku, lebo tam nie je predajné miesto).

Na webe ZSSK ma prekvapila Vysoká pri Morave: "možnosť zakúpenia cestovných lístkov u zmluvného predajcu". To kto tam predáva, priamo na stanici? Keby to boli ŽSR ako v Lamači, tak to by asi rovno napísali otváracie hodiny, nie?
http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/sluzby-na-stanici/predajne-miesta-pokladnice/v.html
Reakcia na: Peon #223755:
V PDF so vzormi lístkov, ktoré som našiel v mobile, bol aj lístok z iPOP s možnosťou označenia (je potrebné ho preložiť napoly)
Reakcia na: Davidoshmhd #223748:
A potom to tak dopadá, že jedna vozovňa má náhle väčší počet vodičov PN a nevie ho vykryť, tak nevypravuje alebo vypravuje s ťažkosťami. Pôvodne sa uvažovalo, že od začiatku tohto roka bude víkendová výprava s výnimkou linky 2 kompletne nízkopodlažná so Škodovkami, pričom viacerí vodiči boli poslaní na kurzy na 29/30T, ale k realizácii tohto plánu nedošlo, títo vodiči nemali umožnené si odjazdiť službu na 29/30T a za tento rok už zabudli ovládanie týchto vozidiel. A zase naopak, desiatky nových vodičov už nejazdili na šlapacích vozoch (T3G), takže odpadol už jediný spoločný typ vozov medzi vozovňami, na ktorý mali vodiči oboch vozovní papiere.
Reakcia na: dyspozytor #223752:
V tejto súvislosti mi napadla stanica Lamač kde predaj zabezpečuje ŽSR a môžu odmietnuť predaj CL 5 minút pred skutočným odchodom vlaku. Predávajú iba vnútroštátne CL z POP-ky. Počul som (a vidím na idsbk.sk), že tam predávajú aj CL IDS BK. To tam majú vytlačené originálne aké má DPB v predajniach a novinové stánky alebo im nejaké lístky vopred vytlačí niektoré predajné miesto ZSSK s KVC? Totiž keby aj tie predávali z POP-ky, tak určite by sa nedali označiť v označovači. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.