K2+T3 by mala stále väčší merný výkon ako K2 sólo. Samozrejme by to zvládala. Ale načo dnes takéto zvrhlosti? To už je s náboženským symbolom po obrade.
Nedostatok vodičov je vyše dvoch rokov a nie práve teraz. Mohli to postupne doškoliť. Prioritne na zálohové T3P kedže chýba kapacita a kachny okrem L2,6 nie sú vhodné už nikam.
Pozerám ešte raz ten cenník na webe ZSSK: To vážne od Rusoviec [kúpený v Petržalke] sa bude dať kúpiť lístok do Maďarska iba do Rajky? ?
A čo sa jednorazových lístkov týka, tak v CP vidím, že vlaky pôjdu iba po Hegyeshalom. Keď teda bude v ponuke ZSSK zvýhodnený lístok až do Csorny, tak to by už rovno mohol byť aj do Mosonmagyaróváru a Gyoru..
Totiž pozerám, že v Hegyeshalome bude iba na niektoré spoje nadväzovať vlak do Csorny. A neviem či to pôjde ten istý motorák alebo iný.
Odpoveď znela, prečo si PRÁVE TERAZ nemôžu všetci vodiči robiť papiere na všetko. Inak to samozrejme nie je žiaden problém, len podnik šetrí na debilných miestach.
A čo je to "moja vzorná Praha"? Mne Praha nepatrí ani vzorná nie je.
V Prahe majú všetci vodiči papiere na všetky typy... No a potom by naozaj nemohol byť problém presunúť pár zaháľajúcich T3P do Krasňan. Hovoril mi technický riaditeľ DP Praha, že zaškoľovanie na T3P trvá oficiálne 40 minút! Tak o čom to tu celé je? Lebo sa nedá - typický postoj DPB...
A prečo vlastne nemôže ako vianočná jazdiť 215 či 275?
keď je nedostatok vodičov neviem prečo si postupne všetci vodiči nedorobia papiere na zvyšné modeli električiek
Žě by práve preto, lebo je nedostatok vodičov, takže musia jazdiť a nie si robiť papiere na tridsiaty siedmy typ električky? A čo je to modeli? To je po taliansky? Modeli moderni?
V dnešnej mizérii , keď je nedostatok vodičov neviem prečo si postupne všetci vodiči nedorobia papiere na zvyšné modeli električiek? Veď o tomto probléme sa hovorí cez dva roky.
Napr. nepomerná výprava na L6 vs. L8 lebo Jurák potrebuje tiež špičkovú linku...
Potom by mohli pár studených záloh T3P presunúť do Krasňan.
Od včera nových "regrútov" lákajú aj cez reklamu vo Fun radiu..
9/1 a 9/10 kvôli ranným výjazdom do Ružinova, ostatné kvôli optimálnemu rozdeleniu služieb medzi vozovňami. Takisto aj pri ukončení je dobré, že spoje idú ešte do Ružinova, a pri dojazde nemusia ísť cez celé mesto.
Krasňany robia 4 poradia linky 9. Lebo Jurák nemá toľko vodičov, aby pokryl aj nejaké služby naviac (teda raz ich nemá Jurák, inokedy chýbajú Krasňanom). A vodiči sa nedajú zas až tak operatívne požičiavať, lebo ako napísal Solider, nemajú potrebné oprávnenia a školenia (Druhá vec že niektorí aj majú a im je v tom bránené...).
A čo sa Ružinova týka, lepšia je výprava z Krasňan. Lebo večer (alebo aj po skončení 8 minútového intervalu a pri prechode na 15 minútový) potrebuješ ľudí doviezť do Ružinova a potom ide voz do vozovne. A keďže nie je ani spojka na Trnavskom ako kedysi, ani sa nerealizovala spojka okolo Avionu z Amerického na Floriána, tak z Ružinova je to bližšie cez Vazku do Krasňan.
Ale súhlasím s Tebou že to je jeden podnik, jedna prevádzka, všetko sú riešiteľné problémy.
Tak naco 9/1 a 9/10 robia Kraksnany. (Tusim len tieto dve poradia... )
Uz len preto, ze ukoncovat L9 na Trnavskom s dojazdom do vozovne JD, mi pride logickejsie, ako smerovat ju do Race.
Ano, do konca roka bude mat kazda nova elina wifinu. Dali to ako podmienku Recaru za to,ze moze dalsich 10 rokov hyzdit okna reklamou na vozidlach DPB ( zatial okrem vozidiel elek.trakcie nakupene cez EU fondy)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3