Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #223699:
keď je nedostatok vodičov neviem prečo si postupne všetci vodiči nedorobia papiere na zvyšné modeli električiek

Žě by práve preto, lebo je nedostatok vodičov, takže musia jazdiť a nie si robiť papiere na tridsiaty siedmy typ električky? A čo je to modeli? To je po taliansky? Modeli moderni?
Reakcia na: Solider #223689:
V dnešnej mizérii , keď je nedostatok vodičov neviem prečo si postupne všetci vodiči nedorobia papiere na zvyšné modeli električiek? Veď o tomto probléme sa hovorí cez dva roky.
Napr. nepomerná výprava na L6 vs. L8 lebo Jurák potrebuje tiež špičkovú linku...


Potom by mohli pár studených záloh T3P presunúť do Krasňan.


Od včera nových "regrútov" lákajú aj cez reklamu vo Fun radiu..


Reakcia na: Ámos #223694:
9/1 a 9/10 kvôli ranným výjazdom do Ružinova, ostatné kvôli optimálnemu rozdeleniu služieb medzi vozovňami. Takisto aj pri ukončení je dobré, že spoje idú ešte do Ružinova, a pri dojazde nemusia ísť cez celé mesto.
Reakcia na: Ámos #223694:
Krasňany robia 4 poradia linky 9. Lebo Jurák nemá toľko vodičov, aby pokryl aj nejaké služby naviac (teda raz ich nemá Jurák, inokedy chýbajú Krasňanom). A vodiči sa nedajú zas až tak operatívne požičiavať, lebo ako napísal Solider, nemajú potrebné oprávnenia a školenia (Druhá vec že niektorí aj majú a im je v tom bránené...).

A čo sa Ružinova týka, lepšia je výprava z Krasňan. Lebo večer (alebo aj po skončení 8 minútového intervalu a pri prechode na 15 minútový) potrebuješ ľudí doviezť do Ružinova a potom ide voz do vozovne. A keďže nie je ani spojka na Trnavskom ako kedysi, ani sa nerealizovala spojka okolo Avionu z Amerického na Floriána, tak z Ružinova je to bližšie cez Vazku do Krasňan.

Ale súhlasím s Tebou že to je jeden podnik, jedna prevádzka, všetko sú riešiteľné problémy.
Reakcia na: Ámos #223694:
Problémom je chýbajúca spojka medzi Vajnorskou a Miletičovou, a teda by sa aj prvé a posledné spoje do/z Ružinova museli točiť cez centrum.
Reakcia na: Solider #223689:
Chapem. Tak potom by mohla platit odpoved pre Mike.
Sakra je to jedna firma. Mali by si pracu ulahcovat a pomahat si.
Reakcia na: Mike #223687:
Tak naco 9/1 a 9/10 robia Kraksnany. (Tusim len tieto dve poradia... )
Uz len preto, ze ukoncovat L9 na Trnavskom s dojazdom do vozovne JD, mi pride logickejsie, ako smerovat ju do Race.
Reakcia na: Peon #223690:
Ano, do konca roka bude mat kazda nova elina wifinu. Dali to ako podmienku Recaru za to,ze moze dalsich 10 rokov hyzdit okna reklamou na vozidlach DPB ( zatial okrem vozidiel elek.trakcie nakupene cez EU fondy)
Reakcia na: david1 #223686:
Len pre ilustráciu, ranná výprava z KR je 27 súprav, aktuálne disponibilných je 28 súprav.
Podľa operatívnej komisie budú Valašská a Západny rad (okruh vedľa Fizzerie) jednosmerné ulice. Snáď to prospeje kĺbakom na 204 a 207.
Včera ma prekvapilo v jednej z tých obojsmerných nízkopodlažných električiek, že je tam bezplatná Wifi! ? To odkedy a na koľkých, aj na jednosmerných? Na rozdiel od tých SOR-ov s reklamnou obrazovkou sa otvoril web www.seeandgo.sk na ktorom nebolo potrebné klikať na reklamu ani na logo Orange a ani súhlasiť s podmienkami používania služby. Takže manuálne sa aj v električke asi bude treba vždy prihlásiť (že to neprihlási automaticky pri ďalšej ceste), ale aspoň o jedno nutné kliknutie menej pre cestujúceho [ako píšem v predchádzajúcej vete].
Reakcia na: Ámos #223685:
Presun vozidiel je problém. V Krasňanoch vodiči nemajú papiere na T3P a zase na Trnávke dosť vodičov nemá papiere na T3/T6/K2. A áno, je to problém DPB.
Reakcia na: Valec #223683:
Mám obavu, že keď ľudia zistia, že z Petržalky až do Rajky a späť nikto nekontroluje cestovné lístky, že to budú zneužívať tak ako to bolo na linke 525 do Chorvátskeho Grobu keď ju prevádzkoval DPB a nebol tam ani doplnkový predaj CL u vodiča. V takom prípade S8 asi dlho nevydrží... ?

Hmm a pokuta za cestovanie bez platného CL bude vyššia na medzištátnom úseku trasy ako na vnútroštátnom? Podľa http://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2017_pdf/Cenniky/16_uhrady_ceny_poplatky.pdf to vyzerá tak, že ZSSK môže dať pokutu iba za úsek na tratiach ŽSR, teda iba po štátnu hranicu...
Reakcia na: Ámos #223685:
Paradoxne u autobusov sa ľahšie požičajú vozy medzi vozovňami, hoci sú to iné prevádzky, ako u električiek, kde sú už obe vozovne jedna prevádzka. U električiek platí že iná vozovňa = iný svetadiel.
Reakcia na: Solider #223662:
No pekne. Len sa mi nezdá že nemáme dosť súprav. Jedine ak myslíš T6. V Juráku je ich v studenej zálohe hádam dosť.
Reakcia na: Solider #223673:
A to je zase len problem DPB, nie?
Ci presun vozidiel medzi vozovnami, ci zmeny vo vyprave su zakonom zakazane?
Reakcia na: Peon #223681:
Na trati Poprad - Studený Potok - T. Lomnica nie je SVS, jazdia normálne vlakvedúci a platí štandardná tarifa ZSSK, akurát sú tam uznávané niektoré lístky na TEŽ. Takže v tomto smere odlišnosť vlastne nie je.
Reakcia na: Peon #223675:
Áno, chcel som napísať Rusovce. Lístok cestujúcemu neoznačí nikto, pôjde o čiastočne integrovanú trať, tzn. nástup bude možný len už označeným lístkom.
A ak tam náhodou ZSSK zabezpečí predaj (vôbec netuším ako to tam bude), tak bude možné kúpiť lístok aj u sprievodcu.
Reakcia na: Ámos #223664:
V reále to už vo Veľkej Británii vyzerá celkom ináč.
Reakcia na: Peon #223675:
1; Hmm alebo bude na S8 predávať CL rušňovodič tak ako je to vraj v ŽRIDS? http://www.slovakrail.sk/sk/ids/zrids.html

Najskôr tam píšu: "na linke Žilina – Rajec nie je možné si kúpiť lístok po nástupe do vlaku. Treba teda nastúpiť už s vopred zakúpeným cestovným lístkom."

A hneď pod tým prekvapenie: "lístok je možné zabezpečiť si v stacionárnych automatoch Dopravného podniku mesta Žilina (podľa cenníka ŽRIDS) na všetkých zastávkach alebo staniciach okrem zastávky Porúbka, kde je možné si lístok kúpiť bez prirážky u rušňovodiča podľa cenníka ZSSK,"

"zo staníc a zastávok, kde sa nachádza len stacionárny automat žilinského dopravného podniku, je možné zakúpiť si u rušňovodiča bez prirážky aj lístky so zľavou REGIONAL alebo na základe kariet KLASIK RAILPLUS, JUNIOR RAILPLUS a SENIOR RAILPLUS a lístok na prepravu bicykla alebo batožiny,"

2; Zaujala ma ešte odlišnosť v dvoch SVS pre zadarmistov. ŽRIDS: "cestujúci využívajúci nárok na bezplatnú prepravu nepotrebujú na linke Žilina – Rajec cestovný lístok, pri kontrole sa stačí preukázať preukazom na bezplatnú prepravu."

TEŽ http://www.slovakrail.sk/sk/ceny-zlavy-sr/vysoke-tatry-tez-oz/cestujuci-s-narokom-na-bezplatnu-prepravu.html "Cestujúci s nárokom na bezplatnú prepravu sa vo vlakoch Tatranských elektrických železníc (TEŽ) a Ozubnicovej železnice (OŽ) preukazujú platným preukazom na bezplatnú prepravu bez potreby vyzdvihnutia cestovného lístka na bezplatnú prepravu. Na trati Poprad - Studený Potok - Tatranská Lomnica je potrebné sa preukázať aj cestovným lístkom na bezplatnú prepravu."

Na S8 to (moje body 1 a 2 v tomto príspevku) teda ako bude? Na základe vyššie uvedeného to neviem odhadnúť. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.