Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: anbis #223604:
ako zistia ci vodici pri prejazde tymto usekom naozaj teplotu znizili? Alebo to nastavia dialkovo, ako klimatizaciu?
Reakcia na: anbis #223604:
Asi bude potrebne v tramoch kurit stromcekmi, ked je problem s elektrinou...?
Asi to tu ešte nebolo... "havarijný stav" ? ?

Upravené kúrenie v električkách z dôvodu energetického zaťaženia Obchodnej ul.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/upravene-kurenie-v-elektrickach-z-dovodu-energetickeho-zatazenia-obchodnej-ul/
Reakcia na: zakaznik #223593:
Nie, cely princip spociva v tom, ludia absolutne zbytocne tranzituju cez mesto. A vacsina aut prechadzajuca po 29.augusta a Mickiewiczke nema zaciatok ci ciel cesty v oblasti.
Sposobuje to zbytocne vystavby CSS, zapchy a zdrziavanie MHD v CMO. Vies ako by sa zrychlila MHD, keby tieto dve ulice ostali pristupne len pre MHD. CSS na Americkom, Kollarku, 29.8xSpitalska a Dunajskax29.8. by sa mohli vypnut.
Reakcia na: zakaznik #223587:
Nie klasicky mimo temu. Prvy semafor na uzemi Bratislavy bol na krizovatke ulic Postova Obchodna. Myslim si, ze pochopis co tym chcem povedat.
Reakcia na: zakaznik #223593:
Ty tie návrhy do detailov poznáš, keď ich tu hneď hodnotíš?
Reakcia na: zakaznik #223598:
rozdiel medzi triedou cesty a triedou mestskej komunikácie nič? ?
Reakcia na: Ike #223597:
"sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie."

Tzv. gól do vlastnej brány. ? ? ?

http://m.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id=75911&n=zoznam-komunikacii-na-uzemi-hlavneho-mesta-sr-bratislavy
Reakcia na: ivanbuto #223591:
Dáva to logiku. Síce je značenie zanedbané a z diskusií sa to úplne vytratilo, ale sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie. Ostatné (samozrejme po individuálnom posudzovaní) by sa postupne mali upokojovať.
Reakcia na: zakaznik #223594:
Kedy ti dunco hackol účet??
Reakcia na: ivanbuto #223591:
Že si zo všetkých ulíc v centre vybrali na pešiu zónu zrovna tú, kde majú sídlo. ? ? ? Ale predpokladám, že súčasťou návrhu je aj výnimka, aby sa svojim autom dostali k svojmu miestu v garáži.

Prečo si nevybrali Radlinského? S čiastočným obmedzením až po Blumentál...
Reakcia na: ivanbuto #223591:
Podľa hesla chceme pešiu zónu pred našim office, ostatné nás nezaujíma. ?
Reakcia na: mbordac #223487:
V Bratislave sa metro začalo stavať v polovici 80tych rokov, do r. 2017 sa postavilo 0,0 m. Dopadne to v Brne rovnako?
Reakcia na: Ike #223588:
Zaujímavá aktivita a iniciatíva prichádza od architektov Šebo&Lichý, týka sa to práve obmedzenia tranzitu cez centrum (Mickiewiczova a Ul. 29. augusta).
Reakcia na: zakaznik #223589:
Ani k Milosrdným nie je priamy prístup zo všetkých smerov a nezdá sa mi, že by ich to nejako negatívne ovplyvňovalo.
Reakcia na: Ike #223588:
Načo by sme z Vajnorskej k OÚSA chodili cez Krížnu, keď môžme chodiť cez Jarošovu, Mýtnu, Kollárko a 29.VIII ?
Reakcia na: zakaznik #223587:
Bolo to úplne presné. Obmedzenia ulíc, ci uz american plaza alebo spitalska ci safarikovo námestie sú dôkazom, že kolapsy sa nekonajú. Stačí trochu preferencie, bus pruhov a vymáhania predpisov zo strany pz sr a sme niekde inde.
Reakcia na: S499.1023 #223584:
Vo vlákne sa spomína Am. námestie a Špitálska. A ty do toho klasicky mimo tému s Michalskou ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.