Reakcia na: Jajboli #223271:
Čo v článku neodznelo:1. Systém DPB nemá pripravený od januára, ale tak od konca septembra.
2. DPB v januári uzavrel s dodávateľom zmluvu, ale BIDke to oznámil až na základe toho, že sa na to pýtala (na základe zverejnenej zmluvy). Podľa zmluvy o prevádzke v IDS má pritom o každom zámere (nie o uzavretej zmluve) informovať 2 mesiace vopred. Keby tak spravil, tak by sa možno za ten rok stihli aj ostatní pripraviť.
3. Na to, aby DPB mohol predávať nejaké PCL platné mimo IDS BK, potrebuje minimálne cenník schválený mestom. O ten DPB požiadal len minulý mesiac. Avšak , aj mesto má voči ostatným partnerom (BSK, MDV SR) tiež nejaké zmluvné záväzky a nebolo by dva krát košér, ak by taký cenník pre DPB schválilo.
4. Systém nemá fungovať na platbu bankovou kartou, len ju môžeš využiť ako nosič PCL. Terminál na platbu bankovou kartou majú len nové SORky, čo prišli v lete. Označovač na fotke nevie robiť s bankovými kartami.
Viko
1) prieťah cez Rakúsko - na papieri to nevyzerá zle, ale mohli by byť problémy kvôli Kobyle, Sihoti a možno i NP Donau-Auen.
2) keď už by sme tu mali takýto prieťah, načo to duplovať tunelom popod Kramáre? To po DNV-Kúty sa chystajú chodiť také šialené objemy nákladnej dopravy, aby bolo treba dve trate pre ne???
3) Úvrať z Filiálky na hlavnú zrazu nie je nemožná? ?
4) Kto to celé zaplatí? A tobôž vo variante, kde tunely idú naprieč blokmi (Šancová) i šírym poľom s otáznou hydrogeológiou (Zlaté)...
Takže ja osobne to vnímam len alo ďalší z radu zdrapov vhodných akurát tak na založenie do šuflíka.