Predovsetkym je hanba ze DPB v roku 2017 nie je schopny zabezpecovat prestupne nadvaznosti. Detto N56 na N53/N55. Vodic nadvazujuceho spoja nema sancu tusit ci uz N56 prisla, alebo nie...
inak L41/L64 je praktický príklad, ako zlé politické rozhodnutia demotivujú ľudí cestovať VOD.
Dnes som otestoval L41 z HLST. Na HLST sme nastúpili traja. Na SAV ďalší štyria, na Sokolskej jeden. Dokopy 8 ľudí v buse. L41 išla presne načas. Na Vozovni sme dvaja vystúpili a ja som čakal na L64, kým L41 odišla ďalej (so 6 ľuďmi). Asi za 5 minút došla zmeškaná L64, z ktorej sa vyrojilo asi 18 šomrajúcich ľudí, opakujúcich niečo v zmysle "zase zdrhol?" Pekne mohli čakať na výpeku
Paradoxom je, že keby tam fungoval celodenný garantovaný prestup bez zachádzok na HLST, zrejme by takéto situácie (za predpokladu, že by sa správne vyhodnocovali meškania) nenastávali. Takto nastávajú a pritom v priebehu dňa najexponovanejšom čase.
A to všetko pre to, lebo niekto si myslí, že všetci cestujú na hlavnú stanicu. Pritom z pohľadu špičky je Račianske mýto, Trnavské mýto a k tomu konečná pri nákupnom stredisku a veľkom gymnáziu ďaleko viac atraktívnejší cieľ/zdroj.
Bolo potrebné otvoriť kryt núdzového otvárania nad dverami, otočiť to koliesko (prípadne stlačiť tlačidlo, teraz si niesom istý) a následne dvere manuálne otvoriť potiahnutím k sebe za madlá na dverách. ?
dvere to boli este pred klbom
len mi nie je jasne, ako funguje tento system, sofer musi najprv u seba povolit otvaranie dveri, aby sa otvorili na dopyt? lebo som bola doteraz v tom, hergot, ale ked na neho clovek vola, a ani neotvori? vsak logicky niekto stlacil stopku, zastane, chce vystupit, dvere sa neotvoria, vola na neho, ziadna reakcia a pohne busom dalej, potom bol vyjaveny, ked som ho na dalsej zastavke oslovila
No ak to bol turecky zazrak, tak tam je vcelku bezne ze dvere za klbom maju vlastnu logiku a same sa rozhoduju ci sa otvoria, alebo nie. Bez ohladu na to ktore tlacidlo a kolko sa stlaca.
Som zvedavy, ci taketo vylepsenie budu mat aj kusy pre Vieden. A ci to tiez nebude roky nikomu vadit.
to bol mercedes, kontrolka stop sa rozsvietila, a co su tie modrecervene dopyty otvarania dveri, tak ten tiez pri stlaceni, ale tie neostavaju rozsvietene (?)
ako funguje otvaranie dveri po stlaceni dopytu? odomkyna ho sofer?
dnes som chcela vystupit na kolmej, stlacila som vcas dopyt stop a pri dverach este dalsi dopyt na otvaranie dveri, bus zastal, no dvere neotvoril, dalsi dvaja ludia mi pomahali stlacit ine dopyty, nefungovalo nic, sofer na volanie nereagoval, ked som sa ho pytala na dalsej zastavke (kde samozrejme nebol ziadny problem s otvorenim dveri), preco neotvoril, hovoril, ze nebol stlaceny dopyt
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Dnes som otestoval L41 z HLST. Na HLST sme nastúpili traja. Na SAV ďalší štyria, na Sokolskej jeden. Dokopy 8 ľudí v buse. L41 išla presne načas. Na Vozovni sme dvaja vystúpili a ja som čakal na L64, kým L41 odišla ďalej (so 6 ľuďmi). Asi za 5 minút došla zmeškaná L64, z ktorej sa vyrojilo asi 18 šomrajúcich ľudí, opakujúcich niečo v zmysle "zase zdrhol?" Pekne mohli čakať na výpeku
Paradoxom je, že keby tam fungoval celodenný garantovaný prestup bez zachádzok na HLST, zrejme by takéto situácie (za predpokladu, že by sa správne vyhodnocovali meškania) nenastávali. Takto nastávajú a pritom v priebehu dňa najexponovanejšom čase.
A to všetko pre to, lebo niekto si myslí, že všetci cestujú na hlavnú stanicu. Pritom z pohľadu špičky je Račianske mýto, Trnavské mýto a k tomu konečná pri nákupnom stredisku a veľkom gymnáziu ďaleko viac atraktívnejší cieľ/zdroj.