Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #221343:
Panovi projektantovi by mal niekto vysvetlit, ze ak ak norma vyzaduje minimalnu sirku 1,7 metra, tak sirka 3,5 metra nie je v rozpore s normou.
Tuším imhd stúpilo Remingu na otlak... https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/doprava/spackana-elektricka-alebo-od-myslienky-ku-kolaudacii

A hlavne, dokáže mi niekto objasniť tento argument proti Koncepcii rozvoja? "...obsahuje viaceré technické špecifikácie, ktoré sú v rozpore s technickými normami (napríklad šírka navrhovaných nástupíšť, kde je podľa vyhlášky minimálna šírka 1,7 m, v koncepcii sa požaduje minimálne 3,5 m)." To keď legislatíva umožňuje diskomfort, tak mesto nemá právo na lepšiu úroveň? ?
Reakcia na: S499.1023 #221332:
Dakujem za info.
Reakcia na: Mike #221336:
Je to jedná prioritná os, takže odpadá problém s alokáciami medzi osmi. Na druhej strane to bude potrebné dobre odôvodniť. Ale ja som mimo OPII.
http://www.pressburgtriathlon.sk/

v sobotu je opat triatlon, cize predpokladam ako min.rok odklon L98 smer slimak okolo Dostohovej drahy.
Reakcia na: Ámos #221337:
Potom sa tie projekty možno trochu zoškrtajú, zreálnia a spravia sa aj za vlastné...
Reakcia na: Mike #221336:
Veď nehovorím, že sa nedá, hovorím, že to nie je jednoduché. A poznáme náš DPB-
Reakcia na: Mike #221336:
Ved podla poslednych info, nakup elektriciek je v zasobniku, ak sa nepodari minut peniaze na prednostnejsie projekty.

Co je vsak smola, ze ked sa Ruzinovska a Vajnorska neurobi, tak uz potom mozno nebude z coho..
Reakcia na: S499.1023 #221334:
No pokiaľ by to bolo z toho istého operačného programu tak to síce nie je jednoduché, ale dá sa to.
Veď nech sa vyjadrí Ike.
Reakcia na: S499.1023 #221334:
Tak to bude potom dosť prúser, pretože po otvorení II. etapy v Petržalke tam nebude mať čo jazdiť. Ako-tak by to zachránil nákup aspoň 10 nových vozov, ale to je 25 miliónov eur = takmer polovica ročného rozpočtu DPB = ani mesto na to nemá = nikto na takú sumu nedá úver zadĺženej spoločnosti.
Reakcia na: Solider #221325:
Neostanú, presmerovať tie prachy nie je také jednoduché.
Reakcia na: MatejBA #221331:
Keďže máš dnes IDS, tak by na to ani nebolo potrebné opatrenie, išlo by to automaticky.
Reakcia na: 4004 #221324:
Nemali, tam je úplne iná konštrukcia kĺbov. Ale napriek tomu v tom Przeň tiež nepokračovala.
Reakcia na: KaroSAD #221326:
Je to na pretrase... ? Ešte na ministerstve... ale v princípe by nemal byť žiadny problém...
Reakcia na: Viko #221328:
To som nikdy nikde netvrdil.
(ale v rámci istej šotozvrhlosti ich mám rád ?)
Reakcia na: Davidoshmhd #221319:
Lenže pokiaľ viem, dôvodom vôbec nie je to, že by to bolo kvalitné, spoľahlivé a obľúbené vozidlo...
Reakcia na: KaroSAD #221326:
toto je otázka velmi zaujímavá, a tiež by som rád vedel odpoveď na ňu. a tiež to že ak by sa tým predsalen začal parlament zaoberať znova, ako dlho by od teraz trvalo uvedenie takéhoto zákona do praxe.
Chcel by som sa spýtať, že ako to je s tým minimálnym vekom na autobusy. Bude sa teda znižovať? Návrh zákona bol síce stiahnutý, no viacerí dopravcovia sa v posledných dňoch vyjadrili, že toto zníženie na 21 rokov podporujú, pretože im chýbajú vodiči. Ďakujem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.