Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #221263:
Co je to za blbost ?
Ako maju zabezpecke "zadne plosiny" v supravach T3P,T6 alebo K2S to miesto na bicykel a napriek tomu su tam povolene ? Nijak. pPudkym zabrzdenim v starom vozidle vyleti bicykel do ulicky, v novom vozidle by nevyletel bike nikam ak sa ulozi do priestoru oproti 1.dveram.
Reakcia na: Solider #221263:
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel
Týka sa to aj aktuálne prebiehajúcej súťaže na autobusy?
Reakcia na: Viko #221258:
Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.

Dôvody sú nasledujúce:
1) Nakúpili sa vozidlá s nevyhovujúcou skladbou interiéru, ktoré okrem miesta pre jeden alebo dva kočíky neposkytujú miesto pre iné typy prepravovaného nákladu (bicykle, batožiny, garniže, atď.)
2) Neuvažovalo sa s tým, že vo vozidlách by sa mali prepravovať bicykle, pričom už napríklad v Krakove boli dodané nové vozidlá uspôsobené na prepravu bicyklov (https://imhd.sk/transport/galeria-media/393/krakow-krakov/144300/Miesto-na-bicykle-v-901?&ref=transport%2Fgaleria%2F393%2Fkrakow-krakov%3F%26p%3D22)
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel
Reakcia na: Jojan #221259:
Ešte som (okrem státia menšieho psa na sedačke - čo je vec arogancie pána) nemal so psom v MHD žiadnu zlú skúsenosť. Ani ako spolucestujúci a ani ako človek, čo má so sebou psa.
Ani po skoro mesiaci stale nesvieti osvetlenie chodniku a ani nudzovy vychod v Tuneli...☠ ? ?
Reakcia na: Solider #221252:
Suhlasim . Nech mi niekto skusi obhajit dovod nakupu 24ks midi vozidiel. Popri jestvujucich 38ks BN10 a 10 Urbino a ich nasadenie na linky. ? Ratam uz aj vsetky stare B,BN 9.5 ako vyradene aj tak.
Čo sa týka psov (ja osobne ich nemusím), tak môžem skonštatovať, väčšinou o nich človek ani nevie a zrejme všetky sú vyčesané, udržované a nesmrdia, lebo je to otázka prestíže pred susedmi, nech vidia, čo to my chováme ...!
Ale ak nastúpi (hlavne v zimnom období) bezdomovec, ktorý čo i len v jednom exemplári dokáže krásne zamoriť celú dlhú Škodovku a prespáva v nej z konečnej po konečnú, kde je vtedy ten promptný vodič? Väčšina na to kašľala a vozili ich tam v kuse a čo som videl, ani na konečnej (v Karlovke) sa dajako neunúvali ich vystrnadiť.
A vyslovene proti zákazu - nastúpi si rodinka - polohlučná, dve decká veselo lížu zmrzku, tatko práve načína veľký hambáč a mamka má polorozjedenú bagetu... a kričia jeden cez druhého.
Reakcia na: Solider #221249:
A čo keď neprepravujem bicykel, ale batožinu? Tá sa predsa môže voziť aj bez vyhradeného miesta, rovnako ako nemajú vyhradené miesto rysovacia doska, garniža a ďalšie veci v PP pospomínané. ?
Reakcia na: kohut2012 #221244:
Tak schválne, kde je vo vozidle miesto určené pre psa?
Reakcia na: Ike #221254:
A to daj ešte odlíšiť "nový trolejbus" idúci na dieselový pohon od práve vysúťaženého 12m autobusu.
Reakcia na: kohut2012 #221244:
Ja si myslím, že MHD v Bratislave by pomohol hlavne zákaz prepravy vodičov.
https://youtu.be/8qacVvm-8ao



Reakcia na: Solider #221249:
Ja tomu rozumiem ? len mi príde jemne povedané úchylné, ak DPB necháva interpretáciu prepravného poriadku na subjektínom a neodbornom hodnotení veku vozidla zo strany cestujúceho. Áno, väčšina ľudí vie odlíšiť K2S od 30T, ale technický preukaz tie dráhové vozidla vycapené nikde nemajú. Navyše, aká je definícia "nového trolejbusu"? ?
Reakcia na: Solider #221249:
A nebude problém v tom, že prepravu bicyklov v električkách a trolejbusoch nechce povoliť Dopravný úrad?
Reakcia na: Petto #221251:
Stačí nekúpiť zbytočné 10,5-metrové vozidlá a hneď sa zmestíme do limitu 24 miliónov.
Reakcia na: Dispecer #221250:
? Podla mna kedze sa Solaris podla UVO neprihlasil do sutaze na 12M a 18M tak si SOR dal v aukcii vyssiu cenu cim hľa nemusi stacit uver.
Reakcia na: Ike #221246:
Interpretácia je jedna vec, ale tam sa argumentovalo tým, že v nových vozidlách nie sú piktogramy bicykla, ani v TP nie sú uvedené miesta pre bicykel. Taká primitívna logika.
Reakcia na: Peon #221242:
Toto je už priam neuveriteľné, čo stvára náš milý Dopravný podnik! ☠
Reakcia na: kohut2012 #221244:
Predpisy sú na to, aby sa dodržiavali, to súhlasím. To ale neospravedlňuje tento DPB marazmus, kedy na spoje rovnakého dopravcu platí rôzna interpretácia prepravného poriadku. Ako má fungovať integrovaný dopravný systém, keď integrácia nefunguje ani v rámci jedného dopravcu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.