Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #221017:
Cize tym padom mozno zrusit 37 do marianky?
Reakcia na: Viko #221019:
1) Vlečka nie je verejná infraštruktúra - záleží na súhlase prístavu. Musela by sa rozšíriť licencia vlečky na osobnú dopravu.
2) Vlečka nie je elektrizovaná.
3) Jednoduchý perón dnes musí mať osvetlenie, hranu 550 mm nad TK, vodiace čiary pre nevidiacich, bezbariérový prístup...
4) Eurovea by mala väčší dopyt ako Petržalka?
Na zastavke busov Lafranconi smer ZOO prave teraz zvaraju oznacnik...
Reakcia na: Joyki #221018:
Neviem, aký by to bol administratívny problém, ale nebolo by užitočnejšie miesto vlakov zo Senca do Petržalky to na ÚNS stočiť smer vlečka prístavu a ukončiť pri Eurovei na nejakom jednoduchom nástupišti pod historickým skladom (ako končí výťažná koľaj)?
Reakcia na: Peon #221017:
Aby si na to cestujúci zvykali postupne, tak integrovanú dopravu vytvoríme až v roku 2030. ?

Aj keď netreba zas brať všetko doslova. Len tretia etapa ráta s vlakmi do Petržalky, popritom to chcú zaviesť zo Senca (obnoviť) už teraz v decembri - vraj, a takisto kvôli stavieb D1, D4 a R7 posilniť S60 a S70. To sa vie aj bez nejakého PDO. A tie percentá sú celkom reálne. Najprv posilniť otrasnú víkendovú obsluhu, popritom synchronizovať špičky a neskôr podľa potreby posilňovať (druhá a tretia etapa).
A infraštruktúra prestupných bodov je naozaj mizerná - do 2022 sa to nemusí všetko stihnúť (regionálne železničné stanice, P+R, B+R, infosystém), takže ten rok 2030 by mohol aj sedieť. Zrejme sa všetko (snáď) bude robiť priebežne, väčšina konkrétnych projektov už je v štádii riešenia - TIOP- alebo plánovania - TID Bernolákovo, Šenkvice atď...
Takže ani od decembra 2017 s celoštátnymi zmenami CP nebude dopravná optimalizácia Slovak Lines ani na Záhorí? ? http://m.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/poslanci-schvalili-strategicky-plan-rozvoja-verejnej-dopravy-v-bratislavskom-kraji.html?page_id=347054&utm_source=mailing&utm_content=347054&utm_campaign=20170514

„S výhľadom v priebehu roku 2018 počítame s čiastočnou úpravou vedenia liniek najmä preto, aby si cestujúci mohli postupne na zmeny zvyknúť. Zásadným krokom bude zlepšenie nadväznosti prímestskej autobusovej dopravy na železničnú dopravu, a to zavedením intervalových cestovných poriadkov. Spolu so zlepšením ponuky počtu spojov pre obce v regióne prichádzame s predĺžením poobednej špičky a pridaním večerných spojov. Dobrým príkladom pre zlepšenie je jeden z návrhov PDO, ktorý navyšuje počet spojov pre obec Marianka až na 35 zo súčasných 27. V prvej fáze počítame s nárastom najazdených kilometrov prímestských autobusových spojov o 21 % a vlakových spojení až o 47%, teda takmer polovicu,“ vysvetlila Zuzana Horčíková, generálna riaditeľka Bratislavskej integrovanej dopravy, koordinátora IDS BK.

To s vlakmi ma prekvapilo. Bude to v praxi znamenať lepší ako 2-hodinový interval cez víkendy a sviatky na linkách S20 a S60, ideálne 1-hodinový interval? Hmm a čo na to (finančne) Ministerstvo dopravy?

Rok 2030 je zatiaľ strašne ďaleko (13 rokov) tá posledná fáza. Myslíte, že sa to nepodarí aspoň o trochu skôr?
Reakcia na: N/A #220997:
Kľud chlapci! Je vidieť, že si tu už málo kto pamätá, v akom stave jazdili napríklad krasňanské Karosy na L37 cez Kramáre....

Ktorá Karosa vtedy netiekla a nedymila (mimo výfuk)... ??? ?
Reakcia na: S499.1023 #220994:
Tiež mám podobný názor ako Dispecer. Žiaden novší autobus než "Citybus" som tam s logom Renault nikde nestretol. Všetko, čo vyzeralo ako naše Citelisy (a malo aj na bočnici logo Citelis), malo logo Iribus, a všetko, čo vyzeralo ako naše Urbanway, už malo logo Iveco. Novšie Heuliezy boli očividne tiež v podstate rovnaké autobusy, s nejakými kozmetickými rozdelmi na karosérii.
Reakcia na: zlomok #221011:
Pod si radšej sadúť niekam 😃
Zlomok by mal byť odstránený.
Príspevok bol odstránený.
Príspevok bude odstránený.
Reakcia na: Rubber38 #221009:
V tomto grafikone máme zatiaľ iba interkontinentálny regionálny rýchlik (RR 17762), netreba už pridávať intergalaktický REX...
Reakcia na: Ike #221007:
Nuž ale ten posledný REx, ak by sa zmestil do nejakého taktu na jednotlivých úsekoch, by som bral, min. v turistickej sezóne ?
Reakcia na: N/A #221004:
O co, ze linka za pol miliona by mala vacsie vyuzitie zo Zahorskej (viac ludi) ako L97? ?
Reakcia na: 810zssk #221005:
Súhlas, no je potrebné byť ambiciózny a stanoviť túto povinnosť zhora všetkým objednávateľom verejnej dopravy na Slovensku, aby si nikto nič nezávidel.

Na tento účel by mohol vzniknúť aj špeciálny fond, ktorého prostriedky by sa prideľovali v rámci výziev v novom Dezintegrovanom nesystémovom operačnom programe (tzv. DNO).

Výzva by bola definovaná tak, aby spĺňala princíp NeNeNe, teda aby linky boli:
- najzbytočnejšie (prepravný výkon nesmie prekročiť 10 osobokilometrov za deň),
- najkomplikovanejšie (čím viac zastávok, tým viac adidas; musia byť bez prestupu; v železničnej doprave musia obsahovať aspoň jednu úvrať, a autobusovej aspoň jednu zastávku, ktorá je v jednom smere jazdy linky obsluhovaná na oboch nástupištiach zároveň),
- najpopulistickejšie (čím viac volených zástupcov sa môže pochváliť na FB, tým lepšie).

V zásobníku projektov sú už teraz nasledujúce linky:
- Bratislava ASMN - Nový Svet (BSK),
- Zázrivá - Žilina - Rajec - Čičmany (ŽSK),
- Praha - Ľuboreč - Horný Tisovník - Stará Huta (BBSK),
- Príkra - Bodružal - Makovce - Havaj - Radvaň nad Laborcom - Zubné - Hostovice - Parihuzovce (PSK),
- expresná linka Osturňa - Papradno (spolupráca PSK + TNSK),
- osobný vlak Neded - Šaľa - Šurany - Zvolen os. - Plešivec - Muráň (MDV),
- osobný vlak Štrba - Tatranská Lomnica (MDV),
- rýchlik Lednické Rovne - Vrbové (MDV),
- osobný vlak Komjatice - Kolárovo (MDV),
- REx Veľký Krtíš - Lučenec - Zvolen os. - Hronská Dúbrava - Horná Štubňa - Vrútky - Žilina - Kraľovany - Trstená (MDV).
Reakcia na: N/A #221000:
Tedomy nemaju len o nieco nizsiu poruchovost ako vrakosy, ktorych sa aj tak nezbavime ak dojdu nove klbaky.
Reakcia na: N/A #221004:
Koncept kocovnej testovacej linky sa mi paci. Nieco ako rotujuce predsednictvo v EU. Kazde tri mesiace bude mat zbytocnu linku ina MC.
Ak testovanie linky 97 zlyha, mozeme ju pretrasovat do Zahorskej a testovat tam. Vsak tiez to stoji pol miliona:

https://bratislava.sme.sk/c/20531316/zahorska-bystrica-za-linku-do-dubravky-platit-nechce-ziada-prehodnotit-postoj-mesta.html
Reakcia na: S499.1023 #220996:
Ten Citelis má dosť zreteľne nalepené označenie modelu na boku. To, že k tomu niekto priradil, že je to Agora nič neznamená.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.