Reakcia na: Petto #220684:
Mesto tam chce zastávku "viedenského typu", dlhú iba na jednu súpravu. Mesto vôbec nerieši ten uzol komplexne. Zachováva úplne zbytočné trojkoľajné úseky. Rovnaká chyba ako na Radlinského x Imricha Karvaša. Totálne zabité, doslova zabetónované na celé desaťročia. Zlé riešenie.
Peon
PREČO je to tak? Nepredpokladám, že by mohlo ísť o "zdvojené spoje" z dôvodu počtu cestujúcich. Navyše po tejto trase premáva aj vlaková linka S91, ktorá ide viac-menej súbežne s autobusovou linkou 911 [a teda viac ako polovicu trasy aj s linkou 910]. Vlakom trvá cesta z Veselí nad Moravou do Hodonína najkratšie. Aj tam je zaujímavý súbeh: 15:09 h ide autobus (linka 911) a 15:12 h ide vlak (linka S91).
Zaujalo ma tiež, že na linke 910 všetky spoje vykonáva dopravca VYDOS BUS, ale linku 911 majú okrem neho podelenú aj ČSAD Hodonín a BORS Břeclav. Celkovo sa mi zdá nelogické aj to, že na týchto linkách jazdí VYODS BUS až z Vyškova - t.j. až pri Brne! Veď ten je od Veselí nad Moravou, Hodonína aj Břeclavi pomerne ďaleko. A nevidím na ich webe, že by mal VYDOS BUS garáže v Břeclavi, Hodoníne alebo Veselí nad Moravou... Je to efektívne? Alebo garážujú vozy u konkurečných dopravcov (hoci z pohľadu IDS partnerských)?
Napr. o linku 910 cez Skalicu a Holíč nemal záujem ČSAD Hodonín ani BORS Břeclav? Zaujímavé by bolo keby na tú linku vysúťažili nejakého slovenského dopravcu, napr. SKAND Skalica alebo Arriva Trnava [prevádzka Senica]. ?