Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prekvapilo ma, že v piatok išiel na linke Slovak Lines do Hainburgu nízkopodlažný autobus používaný v prímestskej doprave (Crossway). Nefungovala mu však platba BČK, tak ľudia si museli kupovať cestovné lístky v hotovosti. Druhý voz na linke bol klasicky ten čo v minulosti jazdil do Viedne (Evadys) a jemu fungovala platba z BČK. Ten nemá Wifi ani na území SR?
Zdravim vas. Vedel by mi niekto vypisat, popripade poslat ktore linky vypravuje ktora kolona? Dakujem ?
Vedel by mi prosím niekto objasniť nasledovné?
Myslel som si, že elektroniku predplatných CL odjakživa dodával Bratislave Emtest. Avšak na sérii agentúrnych fotiek k uvedeniu systému do prevádzky (od 15.03.93) vidno terminál, kde vykúka nápis __KO Austria: http://vtedy.tasr.sk/s/lrC45V3b35
Kto bol teda prvotný dodávateľ a ako prišlo k zmene?

Vopred vďaka.
Reakcia na: kontiki #220290:
Za 12 rokov posunuli od hradu na Nivy. Tomu hovorím pokrok.
Reakcia na: BigMac #220289:
Myslíš, že Bratislava prekoná v počte dopravných systémov Budapešť?
Reakcia na: BigMac #220289:

Už treba doriešiť len tú zubačku - lanovka v plánoch existuje

https://bratislava.sme.sk/c/2406089/lanovka-na-hrad-ma-byt-o-rok.html
Reakcia na: anbis #220287:
Nezmysel? A či Ty nevieš, že lanovka zvyšuje kultúru cestovania? Znižuje emisie škodlivých látok do ovzdušia a eliminuje hluk? Skracuje vzdialenosti na polovicu, čím sa z jej fyzikálnej podstaty skracuje cestovný čas a teda zvyšuje rýchlosť? Zlepšujú sa prípoje a aj dĺžka mesačného svitu!

Potom by som ešte postavil zubačku na Kolibu, najlepšie v trase súčasnej 203 a pozemnú lanovku od nábrežia na Hrad. A súbežne s ňou by mohla byť zvážnica vedená z rokovacej sály NR SR priamo do koryta Dunaja pre poslancov, ktorí chcú definitívne ukončiť svoju politickú kariéru. Hore by nastúpili do klietky so závažím a šúúúp-ho po žľabe až do hlavného toku. A ani by to nevyžadovalo zdroj energie, o všetko by sa postarala gravitácia... Ešte by aj prázdnu klietku vytiahla z vody na kopec. ?
Reakcia na: 810zssk #220283:
Nechcem byť za debila, tobôž nie za rypáka, ale Ty tu vidíš niekde nejakú garáž?
Lebo ja len odstavné plochy pod holým nebom... ?
Reakcia na: birch #220248:
Presne tak, a ešte doplním, že čisto technicky nie je problém ani rýchlosť vetra (nepoužil by sa klasický jednolanový systém, ale dvojlanový 2S, alebo "trojlanový" 3S s vysokou odolnosťou proti vetru).
Čisto prakticky je to vážne celé nezmysel...
Reakcia na: 810zssk #220283:
Pre objektivitu je potrebné povedať, že L41 išla z HLST, ale aj tak... Chceme podporovať verejnú dopravu, alebo budeme cestujúcich vnímať ako brblajúci substrát? Tá 41 unikala zo zastávok v čase, keď tam 64 zastavovala, žiaľ, dopravná situácia na Husákovej odbočke spôsobila, že sa navzájom vzdialili.
Reakcia na: david1 #220284:
Problemom zdaleka nie je len 41.
Reakcia na: 810zssk #220283:
Veď sám DPB priznal že tam v špičke ani nedokáže urobiť nadväznosti. Šancová je poobede plná od Trnavského mýta po stanicu.
Preto v špičke urobil 15 min.int. a obnovil pár priamych spojov L41 po stanicu.

Tam sa to zlepší až po zatrolejovaní Drotárskej.
Reakcia na: Ike #220281:
Je fascinujuce ze ani po niekolkych rokoch nie je dopravny podnik hlavneho mesta schopny zabezpecovat nadvaznosti. Ale co by sme chceli od garazovky na urovni SAD Krupina...
Reakcia na: 810zssk #220280:
Ide o to, v akom dlhom úseku to bude 1+1.
Ináč ako prvé sa mala rekonštruovať križovatka Ml. Nivy - Karadžičova a to tak zásadne, že sa mal vymieňať starý kolektor, ktorý je rovno pod križovatkou (niečo ako bolo na Šafku). Toto malo byť už vlani v lete (ak nie predvlani...)
14:45 rozkaz zněl jasně: nepřítel (cestujúci) z linky 64 do linky 41 nemůže projít!

Načo za volantom rozmýšľať, ešte by chcel nejaký blázon využívať verejnú dopravu.
Reakcia na: Mike #220279:
No to bude fungovat strasne dobre... to uz je potom lepsia kompletna uzavierka na kratsi cas ako ju navrhuje HB Reavis, lebo pri zuzeni do jedneho pruhu bude ta komunikacia aj tak nepouzitelna...
Reakcia na: 810zssk #220277:
Nie, normálne pre všetku dopravu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.