Po tom, čo som sa v piatok previezol v ústeckom Ekobuse SOR B 10.5, som si tiež urobil vlastný názor. Ale ako preliezka je ten SOR ideálny, cez úzke zadné dvere sa vyštverať po piatich schodoch ku posledným sedadlám a sedieť tam takmer počupiačky, to nemalo chybu '-).
A si sa zamyslal nad tym, ake je miesto pri dverach zranitelne? Take narazenie auta do dveri moze nechat velmi neprijemne nasledky. Clovek nikdy nevie.
Ako priklad uvediem, ze v KE v roku 1992 mala jedna Anakonda vidlicovu jazdu a dvere na strednom clanku, na ktorych stal jeden mlady chalan, sa stretli s trakcnym stlpom a vyprostovali ho odtial asi hodinu...
Jednoznačne by som BA odporúčal Solaris. Okrem cenovej dostupnosti sú tu všetky varianty (10, 12, 15 a 18m), trolejbusové verzie a výrobca je pripravený vyrábať aj CNG. Výška podlahy pri všetkých dverách je od 320 - 360mm, s kneelingom od 270 - 280mm. Výrobca zaručuje 12 ročnú životnosť vozidla, na koróznu perforáciu prvkov karosérie dokonca 15 rokov. Čo viac chcieť... '-)
galiysoha: No tak to je skrátka smola. Ale kým nebude mať SOR aj kĺbovú verziu hotovú tak pochybujem, že niečo také do BA dojde. A DPB chce predsa aj 15m bus. Jedine že by upustili od tej myšlienky.
Ten pristresok n Dievci hradok urcite odporucila "Odborna komisia zlozena zo zastupcov magistratu a DPB, a.s."
Kacicka 123 drzim palce. Dufam ze do teba raz nevrazim na krizovani Jegeho-Zahradnicka s dakou rozzurenou kachnou
Aj na statie, aj na sedenie. Na statie preto, lebo je tam relativne maly pohyb cestujucich -- ak stojim kdekolvek inde v autobuse, maximalne ma znervoznuje, ked sa musim stale niekomu uhybat pri jeho ceste ku dveram. Pre toto ja osobne takmer nedokazem stat v blizkosti dveri, a ked budu dvere v autobuse na kazdom kroku... A na sedenie tiez -- je tam dostatok miesta na nohy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha