Nemusí až tak uškodiť Bajkalskej. Veľká časť zo žitného ostrova môže voliť cestu cez další most a cez Petržalku a most SNP do centra alebo Lafranconi smer Záhorie.
Zdravím. Minule sa tu riešila nedostatočná kapacita na L8. Myslíte si že, by bola veľká blbosť, keby sa vymenili trasy L1 a L8, s tým, že na L8 by boli 30T a dobré spojenie Petržalka - Ružinov a na L1 by stačili aj K2S. Kto chce ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu si môže prestúpiť na Šafku na L1. Čo Vy na to? Iba sa pýtam.
Zápchu na Gagarinovej poobede tvoria z väčšej miery práve vozidlá idúce do Podunajských Biskupíc (usudzujem podľa úseku Cintorín Vrakuňa -> Popdradská x Svornosti, kde sa pravý pruh zväčša hýbe a šóra je v ľavom).
Ale nespochybňujem, že to môže pomôcť.
Ahojte. Vedel by mi niekto povedať, aký je ďalší osud autobusu Tatra 500 HB, ktorý roky stál pred Múzeom dopravy? V múzeu mi bolo povedané, že ho renovujú v DPB, ale rád by som si túto info overil.
Vďaka.
Mal by som? zo školy úúplne v inej brandži robil...Tu skôr sledujem ako ja ex spolužiakov, tak aj daľšie kvantum ľudí z obdobných škôl. Ja viem, že ty, ako všemudrc sveta si si proste musel rýpnuť.... Ale aspoň keby k téme...
Nevis niekto, co presne sa zmenilo ked elektricky T3 dostali vnutorne osvetlenie z firmy SEC Nitra? Niekde som cital, ze sa zmenilo napajanie, ale nepamatam si.
Ja netvrdim ze tam negativa su. Len neverim ze nastane zazrak ktory si niektori slubuju. Ale aspon podnikom padne jedna z vyhovoriek preco nemaju vodicov a mozno konecne zacnu hladat chybu u seba.
Praveze logika myslenia nejak obzvlast rozdielna u jednotlivca v 21 rokoch a 24 rokoch prakticky nie je. Naopak, po dokončení strednej školy pokračuje na výšku, ktorú väčšina nezvládne po prvom semestri, rýchlo nájde robotu v podobe kaufland ci tesco, kde pochopí, že za 400e/mesiac nevyžije, akurát bude v dobe 20/21 rokov... a má možnosť. V súčasnosti do 24 rokov by už dávno našiel dostatočne dobre platenú robotu, napríklad práca vo VW vynesie obdobné číslo ako u DPB, bez zodpovednosti, bez systému jednou nohou v base...len si skrutkuješ a skrutkuješ...8h denne. A za tie isté prachy. Navyše ma k dispozícii denne teplé jedlo, a záchod. Splachovací...A dokonca ho aj môže použiť. Lebo má čas...
Nejaké lepšie + to prinesie, aj z dlhodobého hľadiska.
Naopak, skôr DP chýba nejaké lákadlo čo ponúkne ľuďom. MHD je bohužiaľ viac menej v BA vnímaná ako "socka". Jazdia s ňou sociálne prípadia, riadia ju sociálne prípady. Na stránke DPB fotka vodiča v super uniforme, v čistej 30T či 31Tr, proste biele rukavičky a super práca. V realite prepotený trojzubý chlapík ktorý pôsobí že donedávna ešte bol ubytovný pod mostom Apollo z Petržalskej strany ktorý mukluje v starej, dosti špinavej T3 (Aspoň pre mňa nepochopiteľné ako si dokážem bundu zasrať prachom od kabíny vodiča...).....Bohužiaľ, väčšina ľudí je stále v roku 95-2000 teda IK280, T3, 14Tr....Prezentácia na školách s lákaním potenciálnych ľudí.... Urobí svoje druhé + a spoločne teda s minimálnym vekom by už mal byť dostatočný počet ľudí.
Inak, btw, týmto padnú dole hranice aj Trolejbusákom?
Efekt nemusí byť výrazný, aj navýšenie stavu o 5-10 vodičov by v súčasnej situácii pomohlo ? Nikto samozrejme netvrdí, že sa teraz začnú do DPB zbiehať študáci po stovkách, ale naozaj nevidím na tomto kroku negatíva
Som zvedavy ci to prinesie ten zazrak co si od toho slubuju. Jasne, jednorazovo vodicov po schvaleni pribudne, ale dlhodobo to podla mna bude bez vyraznejsieho efektu.
Dobrý deň. Ďakujem veľmi pekne za info. A mimochodom - ste super vodič. Kiežby takých bolo viac. Pekný víkend Vám prajem. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Gryzly65