Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #220153:
To sa docka obnovy aj 20 rokov opusteny podchod pri slnecnych hodinach? Vznikne tam prestupny terminal? Ako sa ta zastavka pri podchode volala, pamata si niekto?

BTW nadzamna elektricka draha moze byt aj elektrick na 1000mm kde sa pocita s napojenim na safko cez Dostojevskeho rad. Ale toto patri skor do sekcie Sci-fi...
Reakcia na: 810zssk #220153:
*doprava ako celok NEfunguje 🙂
Reakcia na: Mikimaus #220152:
Na jednej strane je prijemne ked investor uvazuje nad rieseniami tykajucimi sa verejnej dopravy, ale nemyslim si je az tak prospesne ak sa robia nekoncepcne riesenia tohto typu. Prave rozne ad hoc riesenia a "quick fixy" vedu k tomu ze doprava ako celok funguje.

Stale vsak plati ze lepsie ako nic, takze hura do toho 🙂
Reakcia na: JamaVOku #220148:
Ani to by nebolo zlé. Tu hlavne ide o to, aby na L8 sa zvýšila kapacita a Ružinov by získal NP spoje aj cez víkendy, lebo 2 NP spoje na L9 je málo. V Ružinove by tak bola L8 s NP vozmi celotýždenne.
Reakcia na: Lukyno87 #220146:
Ružinov má L68,96,196 a Petržalke by si navýšil prepravný čas na stanicu. L1 v súčasnom trasovaní netrpí nedostatkom cestujúcich a to až po stanicu.
Vozy treba prehodiť medzi L8 a L6 podobne ako kedysi fungovali prejazdy medzi L6 a L9.
Reakcia na: JamaVOku #220148:
*vymenit vozy medzi 6 a 8.
Reakcia na: Lukyno87 #220146:
Najjednoduchsie by bolo bez zmeny trasovania vozy medzi 6 a 8.
Reakcia na: Mike #220025:
Nemusí až tak uškodiť Bajkalskej. Veľká časť zo žitného ostrova môže voliť cestu cez další most a cez Petržalku a most SNP do centra alebo Lafranconi smer Záhorie.
Zdravím. Minule sa tu riešila nedostatočná kapacita na L8. Myslíte si že, by bola veľká blbosť, keby sa vymenili trasy L1 a L8, s tým, že na L8 by boli 30T a dobré spojenie Petržalka - Ružinov a na L1 by stačili aj K2S. Kto chce ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu si môže prestúpiť na Šafku na L1. Čo Vy na to? Iba sa pýtam.
Reakcia na: Peto3700 #220143:
Tatra 500 HB nie je v podniku. Kde je tiež netuším.
Reakcia na: Mike #220025:
Zápchu na Gagarinovej poobede tvoria z väčšej miery práve vozidlá idúce do Podunajských Biskupíc (usudzujem podľa úseku Cintorín Vrakuňa -> Popdradská x Svornosti, kde sa pravý pruh zväčša hýbe a šóra je v ľavom).
Ale nespochybňujem, že to môže pomôcť.
Ahojte. Vedel by mi niekto povedať, aký je ďalší osud autobusu Tatra 500 HB, ktorý roky stál pred Múzeom dopravy? V múzeu mi bolo povedané, že ho renovujú v DPB, ale rád by som si túto info overil.
Vďaka.
Na obratisku v KV bolo spílených niekoľko stromov. Že by už pomaly začínala reko obratiska??
Reakcia na: S499.1023 #220137:
Tiež som si pomyslel to isté 😃
Reakcia na: S499.1023 #220137:
Mal by som? zo školy úúplne v inej brandži robil...Tu skôr sledujem ako ja ex spolužiakov, tak aj daľšie kvantum ľudí z obdobných škôl. Ja viem, že ty, ako všemudrc sveta si si proste musel rýpnuť.... Ale aspoň keby k téme... 😕
Nevis niekto, co presne sa zmenilo ked elektricky T3 dostali vnutorne osvetlenie z firmy SEC Nitra? Niekde som cital, ze sa zmenilo napajanie, ale nepamatam si.
vyskočilo mi na FB... dnes cca o 20:00...
Reakcia na: fanatikmhd #220134:
To si zovšeobecnil seba?
zdravim, vedel by sa mi ozvat nejaky sofer elektricky v ba? mal by som zaujem tam pracovat ale chcel by som viac info ze co a ako dakujem ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.