Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #220017:
Nepovedal v podstate nič nové ani tragické. Už som si na jeho reči asi zvykol. O Filiálke bude vyprávať asi stále, ale na tú nedostane od EK ani cent. Som akurát sklamaný že po predĺžení Petržalskej trate súčasné vedenie mesta vôbec neuvažuje o "tretej etape" - ako ju nazývalo predošlé vedenie mesta - ktorá mala riešiť spojenie Šafárikovho nám. s Hlavnou stanicou. Stále som presvedčený že najlepším riešením je obnovenie trate po Štefánikovej ulici. Ale mám pocit že táto idea upadla do zabudnutia a nie je ani jeden politik, ktorý by si ju bol osvojil vo svojom programe. V roku 2012 som mal 5 minút slávy, boli články v novinách, Ivo Nesrovnal, vtedy ešte iba posranec, mi osobne triasol rukou a vravel aký dobrý nápad to je a ako sa mu to páči, ale ja som si od neho vtedy už držal odstup lebo som vedel že je to slizký had. To sa žiaľ v plnej miere potvrdilo. Nejaká modrogumná lobby mu urobila brainwashing, vďaka ktorému teraz sníva o Filiálke. To ako sa zachoval k Tatiane Kratochvílovej je kapitola sama o sebe. Myslím že to nepotrebuje ďalší komentár.
Reakcia na: TeBeCe #220016:
Normálny mamľas. S kamenným ksichtom predáva všetko, čo zmrvil, ako úspechy. A tá posadnutosť slepým črevom, to je na diagnostikovanie.
Reakcia na: 810zssk #220014:
to by tu firmu museli riadit ludia, ktori tomu rozumeju ...
Reakcia na: gejza #220013:
Este keby ta firma robila to co ocividne chape ze ma robit..
Reakcia na: Mhr1 #220011:
Prievozska radiala by s prislusnymi P+R mohla aj pomoct, presunut vela autickarov zo Zitneho ostrova do MHD (elektricky). Povodne som premyslal na P+R pri Kauflande, len teraz tu mame R7 a vsetko je zase v haji. Neviem, kde presne by sa malo P+R postavit, aby sa zabranilo tomu, ze auta z R7 zaplavia Bajkalsku a krizovatka s Prievozskou skolabuje...
A nakoniec ta R7 Bratislave viac uskodi nez pomoze...
Reakcia na: Viko #220010:
Samozrejme, že projekt z roku 1969 je potrebné aktualizovať. Čiže tak, ako hovorí Viko, t-busy na Gagarinke nechať a vybudovať celú novú električkovú radiálu. Buď z Kamenného nám. po Dunajskej, alebo - ak by sa realizovala trať na Dostojevského a Karadžičke, tak od križovatky Mlynské Nivy x Karadžičova po Mlynských Nivách okolo SPP - stále na povrchu, miesta je tam dosť - potom mimoúrovňovo prekrížiť Bajkalskú a ďalej opäť po povrchu (veď je tam pole) do Slovnaftu (1. etapa). No a v druhej etape samozrejme na Dolné Hony až k ŽSt. Podunajské Biskupice, kde by mal byť prestupný terminal.
Reakcia na: fanatikmhd #220008:
Aký má podľa teba prínos zlikvidovať ekologickú drážnu dopravu na Gagarinke a nahradiť ju inou ekologickou dráhou?
Nie je lepšie mať okrem "gagarinskej trolejbusovej radiály" pre juh Trávnikov&Pošne+Medzijarky aj "slovnaftskú tram radiálu" pre Mlynské nivy, Hony&Biskupice, bujnejúcu výstavbu pri Slovnafte a JV satelity?
Reakcia na: Valec #220007:
1969. Keby sa to bolo (aspon scasti) odvtedy realizovalo, vela dnesnych problemov by nebolo ?
Reakcia na: Valec #220007:
O tomto pláne som ani nevedel... videl som podobný, tento je ale starší.. V každom prípade v 69 nestáli pomali celé dolné hony, a aj petržalka je nejak odsunutá. Dnes by ten projekt absolútne nerešpektoal pozície najväčšieho množstva gaštanov...Osobne ak viesť električkovú trať na hony, tak ju viesť celý čas pod hlavnou cestou, čiže niekde od Nív resp križovatky Prievozska/Bajkalská to zapustiť pod zem, a v trase trolejbusu viesť a ukončiť pri Tescu na dolných honoch. Abusy pretrasovať na zvoz k šaline, trolejbusy buďto vylúčiť, alebo vytvoriť z nich doplnkovú dopravu po iných trasách, napr takú 78 cez ružinov, kde všade existuje dostatok pevných zariadení pre výstavbu Tr trate... (Ale to len v prípadfe ak by fakt muselo prísť k zachovaniu niektorej Tr trate - osobne by som Tr dával do kopčekov ako je stará dúbravka, L.A., a podobne... Rázsochy by boli dobrý kandidát... Ale to je mimo tému už..)
Tu podľa tejto mapy dokonca sledujem predĺženie smer Rusovce/Jarovce... To malo mať aký význam? UP tam plánovalo dačo veľkolepé?
Reakcia na: fanatikmhd #220006:
Všetky dostupné materiály hovoria o takomto vedení v lokalite Prievoz/Vlčie hrdlo/Biskupice
http://www.veterany.eu/wp-content/2015/06/Tram-BA-1969-vysledny-navrh.jpg
Reakcia na: piggee #220005:
Vlcie hrdlo nie je dalsia vetva? nemala byt povodna vetva prievozska-gagarinova-dolne hony?
Reakcia na: fanatikmhd #220004:
Dolne hony/ Vrakuna - tam nebolo planovane aj obratisko vo Vlcom hrdle?
Reakcia na: david1 #220003:
A dokonca keby jeden tyzden kazdy mimobratislavský pri vstupe na uzemie bratislavy zaplatil jedno euro myto...mal by si to aj z coho vyfinancovat.... 😃 Koniec koncov, zit v bratislave, robit v bratislave, byvat ut 5/7 dni v tyzdni, ale trvaly pobyt mat v hornej dolnej a odvadzat prachy tam..je vlastne...aj dostatocnym dovodom pre takuto srandu....

Fakt ale ostava,. kde na to vziat prachy... Osobne si myslim, ze ak nepride k bajnemu zabetonovaniu elektrickovych trati, tak to predlzenie radial do casti, ktore sa tahaju ako sliz je potrebne. Dokonca, osobne som toho nazoru, ze popri tychto castiach viest aj nove zeleznicne spojenia pre rychlu dopravu. Aby nevznikla dalsia dubravska karlovka, kde si vsetci musia miesto 10 minut po prazskej uzivat LeTourDeKarlsdorf s 30minutovou vyhliadkovou trasou pre turistov.... Logicky, dolne hony su dobry adept, ale pri zastavkach kazdych 300m to je dalsia 30min radiala bez moznosti ukoncenia skor, posilakov, ci pri nehode odstavenia celej radialy..... Tu by mozno skor bolo vhodne pouvazovat nad zeleznicnym spojenim niekam do mesta, mozno system tramtrain, pricom vyuzit vbeh niekde v meste (mozno filialka? ) aby to zas nevyplulo niekde v prdeli mimo mesto na stanici....ale sucasne to rychlo doviezlo z okraja.
Reakcia na: Error 0x007 #219996:
V Bratislave chýbaju roky naplánované cesty a prepojenia najviac zaťažených východných vstupov do mesta.

Rybničná v štvorpruhu

Potiahnutie a rozšírenie Galvaniho ul. po Peknú cestu a y druhej strany po Vrakuňu.

Predĺženie Tomášikovej po Račiansku aj s električkami.

Rozšírenie električkových tratí smer Dolné hony a prepojenie Šafaríkovho nám s mýtami po Karadžičovej a Legionárskej ul.

Dalšia vetva do Dúbravky po Pražskej.
Reakcia na: All1111 #220000:
"Pozitívnejšiu spätnú väzbu získal Slovak Lines taktiež za dostatočný počet spojov a dodržiavanie cestovného poriadku." - ľudia si už zvykli na opatrenie náhodného vynechania tých spojov, ktoré kvôli zápcham nestihnú nereálne nakreslený obrat? ?
Reakcia na: All1111 #220000:
Hodnotia to pozitivne, len tym necestuju ?

Dost by ma zaujimalo co je to za prieskum, aka je tam metodika a otazky. Focus ma u mna rozhodne velmi dobru reputaciu a prieskumy robia dobre, tak by ma zaujimalo akym sposobom im vyslo toto.
tak toto je naozaj dobréééé ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement